TTT....deeltje 82 alweer!!!!!

zoek me ook kleurenblind

Hey meiden…

Sorry maar ik voel me rot… Kan elk moment in janken uit barsten… Waarom?? Nou denk ook dat het er mee te maken heeft dat askim sinds gister in dienst is… en hij zelf ook heel bang is dat hij zal moeten vechten in Irak… Voel me gewoon K*T!!!

Sorry maar mijn hoofd staat er even niet naar vandaag… maar dat begrijpen jullie vast wel!

:kus:

cynnie:kus:

Cynthia : meisje je mag hier gerust ff uithuilen hoor, wij begrijpen je als geen ander.
Dit is ook niet niks hoor, dit is gewoon kl.te

Cyn,:kus: begrijp heel goed wat je bedoelt,is zeker niet makkelijk.Je weet dat je hier altijd terecht kan…Sterkte

Dat weet ik meiden en dat waardeer ik enorm!!!

:kus: voor jullie allemaal!!!

Natuurlijk mag je het hier neerknallen…we begrijpen het heus wel…
Ik zal over 14 dagen ook zo’n bui hebben, dan vertrekt mijn zoon naar Afghanistan…dus ik weet hoe je je voelt .

Goedenmiddag allen.
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/c/computers/pc20hier20ben20ik20achter20de.gif

@ Viva: Ik kan zelf bij mijn ramen boven, omdat we aan de voorkant een balkon ter breedte van het huis hebben. De achterkant (een dakkapel) doet kokkie eens in de zoveel tijd, maar vind het altijd wel eng, als ik hem dat zie doen… Lekker dagje vrij of de hele week?

@ Raak: Schiet al lekker op, jullie vakantie he? Lijkt me heerlijk om deze tijd lekker naar een warm land te gaan en toch niet tè ver weg.

@Cynthia: Dat weet je toch? Heel veel sterkte ermee en als je wel wat van van m hoort, laat je het ons ook even weten he?

@Beps: :paranoid: Druk bij jou zeker? :paranoid:

@Marion: Wel een drukke week voor jullie dan he ? Maarja, het is weer voor een goed doel, zeggen we dan maar. :thumbsup: Sterkte ermee ook.

En toen…en toen… :rolleyes::question:

@Kaylo: Oh, mooi dat je het recept had gekregen. Leuke foto trouwens. Is dat je askim? :unibrow: :wub:

Viva: ja en dat lijkt me nog moeilijker… dan is het je zoon die naar zo’n gebied vertrekt!!! Zal aan jullie denken in die periode!!! :kus:

Roanna: thanks!

Ahhhh tsjonge jonge,komt me collega zegt ze ik ga op vakantie ik zeg wanneer 14 maart,zeg ik dan ben ik ook weg,had haar vorige week gezegd dat ik de 7de zou gaan,maar nog op bevestiging zat te wachten.Heb het gelijk maar even tegen ons afdelingshoofd gezegt en zou morgen besproken worden in het overleg.Belt ze net op om de exacte datum door te geven is het 11 maart dus overlappen we elkaar bijna een week.En zegt ze wordt er morgen wat belangrijks besproken in het overleg(terwijl ze er bij zat toen het hoofd dat zei)want dan neem ik morgen vrij krijg vanavond de kleinkinderen te logeren.Ahhhhh is toch niet normaal zeg.Ik had zoiets zoek jij het maar lekker uit…pfff wordt er niet goed van…Maar ik ga gewoon de 7de…Zo moest het even kwijt hoor…

Roanna, nou sprekend, jij kleintje achter de pc…hihihihihi

Cynnie, ja dat is een kl*ten gevoel, moet hem weer uitzwaaien, dinsdag 11 maart, vreselijk is dat.

Tlr…lekker collegiaal die collega van jou…slaan jou je haar

@TKL: Oh, lekker dan. Het gaat bij jullie ook dus al zo. Hier ook vaak hoor. Maar jij was eerder dus.

@ Viva: Ja, is in het echt ook bijna zo. :teeth: Kan bijna niet met mijn voeten op de grond komen. Hi, hi. Enneh…viva… ook jou gaan wij steunen hoor. :wink:

trl : trek het je niet aan ! En maken dat je eerst weg bent ! Wie eerst zaait, … toch ?
viva : vertrek van de zoon begint te korten hé ? Maar wij zijn er hier voor je hoor ! :kus:
roanna : mijn askim heeft “iets” minder haar, maar is even lief :lol:

cyn : voor jou ook eentje :kus:

We worden hier heel vrij gelaten met vakantie plannen enzo,maar moeten natuurlijk wel met elkaar overleggen,maar ja zij boekt dus ook maar gewoon.Zo komt het ook vaak voor dat ze op donderdag zegt ik denk dat ik morgen vrij neem,maar weet het nog niet zeker,dus dat zien jullie vanzelf dan wel,kan een gebeuren toch maar zij doet het wel erg vaak.1 voordeel nu kan ze me werk niet overnemen en er dus geen zooitje van maken als de vorige keer.

Roanna :dag:Ja he, maar was ook de bedoeling, alleen een weekje luieren in de zon en niet te ver vliegen
Trl : laat je niet op stang jagen en je plezier voor de vakantie vergallen he, jij was eerst hoor
Viva : kan me voorstellen dat dit niet de leukste weken zijn voor jou nu:kus:

@Cyn: kus

@TRL: kus

:ninja:

Raak,doe ik ook niet hoor,maar kan zo moe worden van haar…Maar goed zal het morgen wel horen in het overleg hoe en wat,waar zij dus niet bij aanwezig is…

Beps,hou je het nog een beetje vol.
Viva,komt nu erg dichtbij,zal extra aan jullie denken die dag :kus: