@Toos: Dat is good old murphy, als die langs komt, neemttie altijd zn hele familie mee…:finger: Maar dat komt ook wel goed. Gewoon voet bij stuk houden
Beps: nog maar 2 uurtjes… Kom op is zo om!!! :wub:
ja hoor is ook zo. Ennnn over 1 uur zijn ze al onderweg!!
Daarom :biggrin: Echt ik zou ook helemaal gek worden!!! ![]()
Nou ik ben eigenlijk redelijk rustig. Maar vraag me dit niet over 2 uur, als ze er nog niet zijn!!! Ohhh ik kan daar dan niet tegen!!!
O, dat gaat weer lekker Toos, in plaats van rustig aan beginnen, eerst in de contremine met de roosteraar…en dan gelijk 2 weekenden achter elkaar, hoezo back to earth…
Beps…kriebels…
Cynnie…ziek aan het worden??
Cynnie is ook gestresst…haar reis gaat door. Daarnaast heeft ze een virus…het uiteten en verwent worden door mama-vieruus…(:lol:)
@Toos: maag gaat goed, nu wel brand, maar ach stress he…
goede morgen…!!
@beps…vandaag is het dan zooo ver…:D:D:D
@bloem…alweer terug…maar wel super gehad zo te lezen…!!
sorry…de rest ben ik alweer kwijt…maar wens iedereen een fijne dag…
Nog even volhouden, nog uhhhh op de kop af 1.5 uur
mornink!!
ik vind het wel lachen allemaal
beps zit zich super te verheugen, strax is iedereen weg, puppie alleen met de nieuwe huisgenoten en dan boffff… meteen 5 kwartier slapen… zit beps hier… :tssk: ze doet nix… hahhaaa
maar wel lekker van genieten en verliefd naar kijken
ik vind het allemaal iets te pijnlijk, brengt weer allemaal herinneringen boven, dus ik ga ff wat anders doen
Viva+Toos: geen idee… Misschien wel een griepje ja… En misschien een beetje te veel gewerkt de laatste weken… ![]()
Pffff wat een gedoe… ben al een paar weken bezig om stoelen af te blokken voor mijn terugreis… maar krijg het steeds niet voor elkaar!
cynnie,…hoezo stoelen afblokken…???
wij zijn met 5 personen… en willen bij elkaar zitten… dus in die zin “afblokken”
oke ik snap het…wist niet dat jullie dat al van te voren konden doen…
Kaylo hoe gaat het meis…nog dubbel zicht…???
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH Beps, nog 100 minuten!