@Beps
Blijf nog maar mooi even thuis, niet meteen te veel hooi op je vork nemen. Je krijgt het over even al druk genoeg met dat kleine pupseltje.
En nu het bed in … ben er moe van geworden. Truste :kus:
@Beps
Blijf nog maar mooi even thuis, niet meteen te veel hooi op je vork nemen. Je krijgt het over even al druk genoeg met dat kleine pupseltje.
En nu het bed in … ben er moe van geworden. Truste :kus:
@Beps: Oke, dan is het goed. Je krijgt nog genoeg te doen volgende week dus… :wub: neem je tijd.
@Linda: Helaas FC-Twente verloren. ![]()
Ik kreeg net een sms terug van Toos dat ze goed en wel met 1 1/2 uur vertraging in de regen en kou zijn teruggekomen. Maar dat hadden we al door! :vak02:
Meisjes, ik kom tevens even weltrusten zeggen. Ik vind het wel weer mooi geweest voor vandaag.
Weltrusten en tot morgen weer. :slapen: :kus: Allemaal
Wie doet de :idea: uit?
Goedenacht,
kom even snel aanwaaien, hoop dat alles goed gaat met iedereen! alleen vandaag teruggelezen…dus even snel reageren
filiz-balen dat je ziek bent,hopelijk ben je op tijd beter om toch nog wat mee te maken van carnaval
beps-nog een paar daagjes dan komt jullie schatje, helaas vandaag zelf gevallen gelukkig niet gewond, poes naar dierenarts kost weer wat:(
cyn- verwend door moeder,leuke tel.
toos- Welkom terug!lekker genoten op vakantie?
trl- wezen shoppen bij ik*a
en toen was ik het kwijt, ik zelf erg druk, onverwachte verhuizing, dus moet alles regelen daarvoor,daardoor op zoek gegaan naar ander werk, gelukkig aangenomen
halverwege volgende week hoop ik weer vaker langs te komen!
wens jullie allen een goed weekend!
:idea:
@WR: Goed dat het allemaal oke is met je! We zijn benieuwd naar je verhalen!
@Toos: Koud he!!! En nog een alcohol-teveel gehad???
Nou goed,… hier gaat het weer een btje redelijk. Had gisteravond erg veel pijn. Maar nu lijkt het weer op zn plekje te zitten allemaal!!!
Tot straks
(Schaatsen pas va 17 uur, en dan dus een samenvatting
)
Goedemorgen,
Toos,heel benieuwd naar je verhalen…Maar je zal eerst wel weer even moeten wennen hier…
WR,succesmet de verhuizing en nieuwe baan…Blij dat het goed met je gaat.
Beps,nog 3 daagjes en dan eindelijk AIJI!!!
Marion,hoe was de carnaval van J op school?
http://www.animaatjes.nl/smilies_minies/smiley1/203.gif
**Beps: 5 feb.: puppie Aiji komt!!!
http://www.animaatjes.nl/smilies_minies/smiley1/203.gif
**
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Cynthia: 5 maart - Tombola - Steden
Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 april -Side…!!!
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
En dan de verjaardagen nog …
14/o2Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps - 44
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
Goede morgen.
@WR
Een nieuw huis en een nieuwe baan! Grote veranderingen ineens! Maar gelukkig gaat het goed met je.
@Beps
Weer zoveel pijn gehad, is dat wel goed of hoort dat er gewoon bij? Dacht als die steentjes er eenmaal uit zijn dat de pijn dan ook weg was.
@TRL
J had het goed naar de zin gehad op school. Als ie eenmaal daar is en ziet dat de anderen ook verkleed zijn is het in orde. Zijn vader was hetzelfde vroeger, die ging met de carnavalskleren in een tasje naar school.
Good Morning!!!
Ik ben weer wakker… Heb een rare nacht gehad… Net als precies 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, en 10 jaar geleden werdt ik vannacht weer om 01.50 uur wakker. Het moment waarop mijn opa s’nachts overleed… Weet gewoon niet hoe het komt… Het voelt raar als ik wakker wordt, en het is elk jaar weer zo.
Dan wordt ik wakker en heb het heel koud… en ik wordt dan gewoon niet meer warm… Heel raar dus!
Maar goed, nu weer aan het werk, moet ook gewoon doorgaan! Collega is naar Breetjedaaa (carnaval vieren) dus ik zit alleen… Maar dat moet lukken!!
Verder niet veel bijzonders te melden, vanavond lekker een filmpje kijken ofzo, en morgen sporten en op verjaardag bij een kennis in IJmuiden… Joepie ![]()
Tot zo :dag:
@Marion: Ik denk dat ik ook nog een maagprobleem heb. Dat denken de artsen ook. En ik verdenk mn lichaam ervan dat ik ‘ineens’ geen paprika meer verdraag
Maar goed, nog ‘ff’ volhouden, en dan krijg ik dat maagonderzoek. En dan zien we wel verder. Tot die tijd gewoon oppassen met wat en hoe ik eet…
Hallo meiden…
WR…onverwacht verhuizen, nieuwe baan pfff wat een veranderingen.
Toos…welkom in het koude kikkerlandje, las dat je vertraagd was…jammer dat het niet zo lang duurde als op de heenreis, anders was je nu nog in Jamaica…
Beps…foei…te veel gedaan, denken aan werken, …en dat moet je dan weer bezuren met veel pijn…meissie toch…denk nu eerst eens aan jezelf…gewoon in de ziektewet blijven, ook bij een uitzendbureau kun je de ziektewet in hoor…en als je nu pijn in je grote teen had, is het wat anders, maar bij jou is het aantoonbaar dat er iets niet goed zit…dus BLIJF THUIS.
Cynnie…spooky dat om die tijd wakker worden…zit denk ik vastgeworteld in je onderbewustzijn.
Marion…carnaval…niet mijn ding…
@Viva: Ik ben in de ziektewet, blijf in de ziektewet, en het uzb vind het prima, krijg gewoon mn geld gestort, daar ik in dienst ben bij het uzb, en niet op uitzendbasis… Alleen ik VERVEEL ME, nu dan straks niet meer :wub:
Beps: nog maar 3 nachtjes!! Dan komt ze al!!! Ik zou ook wel weer een hondje willen eigenlijk… maar je bent best wel gebonden…
Viva: ja denk het! Zijn dood heeft enorm veel indruk op me gemaakt, ik heb hem zien overlijden, en dat beeld blijft me altijd bij!! Ik was pas 10 maar weet het nog zo goed!!!
Goeiemorgen,
Weer terug in ons koude natte kikkerlandje. Valt tegen hoor. We hebben in tegenstelling tot de heenreis een goeie vlucht gehad met maar 1.5 uur vertraging. Jamaica was geweldig, wat een heerlijk land. Alles is no problem. Hotel ook prima, vooral het eten en de cocktails met rum. Door toedoen van arke veel te kort geweest. De heenreis is een groot drama geweest, dit heb ik nog nooit meegemaakt en hoop het ook nooit meer mee te maken. Hier is arke nog niet klaar mee
Heb nog niet bijgelezen, alleen begrepen dat het met Beps niet zo goed gaat. Misschien kan iemand een up date geven?
He hallo Toos, ja we hebben je hele reis gevolgd, verleden week, we zagen al dat je vertraagd was…lekker geregeld allemaal, het was al niet zo lang he 9 dagen maar volgens mij hebben jullier er maar 6 gehad ofzo…maar toch welkom.
update;
Beps werd verleden week onverwacht opgenomen in het ziekenhuis, nadat ze op haar werk heel veel pijn kreeg, ze vermoeden galstenen, en ze krijg nu een maag onderzoek…over 3 dagen komt puppy.
Linda is aangenomen bij een nieuwe werkgever 2 en een halve kilometer bij haar huis vandaan, als administratief medewerkster.
Roanna, haar hubbie is naar het ziekenhuis geweest voor onderzoek, hij moet gecatheteriseerd worden om te kijken wat er aan de hand is, dit duurt ongeveer een week of 4 voordat hij aan de beurt is.
Cynnie haar reis gaat door, er zijn genoeg aanmeldingen…en ze is weer verwent door haar moeder.
Tlr. heeft een platte tv in haar slaapkamer, die is gisteren aangesloten door haar vader.
Mar en Mar zitten in Marmaris…bij miere gaat het allemaal nog wat stroef, en mar zit niet lekker in haar vel.
Mk…leest wel mee, maar heeft het te druk om te reageren, alles gaat goed bij haar.
Antonie…heeft een mail aan mij gestuurd, dat hij het heel erg druk heeft, op zijn werk, met de voorbereidingen om zijn vrouw over te laten komen, en op zoek naar een huis…als hij weer meer tijd heeft komt hij wel weer langs.
Filiz…is ziek precies met de carnaval…dat is jammer voor haar.
Marifran, komt vanuit verweggistan hier af en toe ons even bijpraten…
dat was het wel zo’n beetje
O ja Bloem zit in italie bij het schaatsen, maar ging niet zo lekker weg…voelde zich niet zo lekker en had vreselijk pijn in haar rug/nek.
Kaylo heeft een afspraak bij de oogarts, ze ziet steeds dubbel.
goede morgen…
@wr…een onverwa8te verwuizing en een nieuwe baan…succes met alles…!!
@beps…'t zit je allemaal niet mee he…dikke kus voor jou!!
@cyn…raar is dat he…:)zal miss ook nog wel jaren zo blijven…
@toos…jammer van de beroerde heenreis…maar gelukkig hebben jullie wel genoten…![]()
@marion…altijd leuk he die schoolcarnaval…
familiekwaaltje zo te horen dat verkleden…hihi
@trl…de pannen al gebruikt…?
ikke ga vanaaf toch maar eens een poging wagen om op stap te kunnen…oudewijvenbal…dus straks eerst bij oma de kast plunderen ![]()
fijne dag allemaal…xx
Filiz…veel plezier vanavond, hoop dat je je toch wat beter voelt voor het oude wijven bal.
Toos vertel even hoe en wat…en wat je gaat doen tegen *rke
@Toos: Welkom thuis!!
@Viva: Met jou alles goed? Ander werk?
We hebben uiteindelijk maar 5 en halve dag jamaica overgehouden. Eerst de 7.5 uur vertraging op schiphol. Toen we gingen boarden werd tegen ons gezegd dat we in Punta Cana werden opgewacht door de hostess daar en meteen door zouden vliegen naar jamaica. Eenmaal in Punta Cana moesten degene die naar jamaica gingen in het vliegtuig blijven, daar werd gezegd dat we niet door zouden vliegen maar naar een hotel in punta cana gebracht zouden worden. Arke was in geen velden of wegen te bekennen. We hebben een half uur naast het vliegtuig gestaan voordat duidelijk werd dat we de koffers moesten gaan halen. Door de douane daar en ja hoor miss arke was er. Er werd weer niks gezegd, alleen dat ze de volgende dag om 12 uur in het hotel zouden zijn. Met zn allen in een bus naar het hotel. Daar moesten we een lijst invullen kregen een sleutel en zijn naar onze kamer gebracht. Wel een mooie kamer, maar douche deed het niet en een matras vol hobbels. Volgende dag (vrijdag) weer gewacht tot 12 uur en jawel er was een vlucht naar jamaica. We zouden met 4 vliegtuigen die kant op gevlogen worden. Wij hadden de eerste vlucht en moesten binnen een uur weer naar het vliegveld. Wat een chaos daar. Koffers kregen een nummer, door alle controles daar, op naar de gate. Daar wist niemand wat we kwamen doen. Uiteindelijk na een half uur, vlucht 1 en 2 naar de vliegtuigen. Het bleek om kleine propellervliegtuigjes te gaan, als haringen in een ton op naar jamaica. Bagage kon er niet allemaal in, zou in het 3de vliegtuig gaan. De handbagage werd in het toilet gepropt. We hebben er 2.5 uur over gedaan om in Montego Bay te komen. Daar op de luchthaven werden degene van de eerste 2 vluchten naar de douane gestuurd. Weer een probleem, want ze kenden ons vluchtnummer niet, we hadden een illigale vlucht. Uitgelegd dat we met arke kwamen, duurde even maar stempel en op naar de kofferband. Van iedereen was er maar 1 koffer, rest nergens te zien, ook hostess nergens te bekennen. Tot 3 keer toe iemand van de luchthaven naar de arke dames gestuurd die buiten stonden. Koffers kwamen met vlucht 3 mee. Uiteindelijk 3 uur bij de band zitten wachten voordat de koffers boven water kwamen. Eenmaal buiten stond de bus en werd meteen verteld dat we weer moesten wachten. Nu op de mensen van de laatste vluchten. Het bleek om 6 vluchten te gaan. Eindelijk na een uur op naar het hotel. Het was een groot drama