TTT deeltje 79

goede morgen allemaal…!!

@cyn…mooie telefoon hoor…!!

@marion…verslapen…das zo rot…

@beps…duur grapje die dierenarts…maar ja wat gebeuren moet, moet gebeuren.
wat een leuke foto’s alweer van de pup…!! :smiley:

@werkende…werkze…

sorry ik ben de rest alweer vergeten…maar…iedereen een fijne dag

ikke baal als een stekker…nog steeds ziek…en daar gaan mn eerste carnavalsdag :frowning:

@Filiz: Ja vervelend, dierenartskosten. Maar ja das het risico dat je neemt bij huisdieren.

@Cyn: Lekker gevoel he… Ohh btje jaloersss

Roanna, ja ook weer een nieuw nummer!! Zal dat vandaag wel even pben!

Alles weer ‘verwerkt’ :hihi:

Goedemiddag :dag:

Cyn onwijs verwend… en ben jaloers op jouw MB box :wink:
Beps; weer met een kat naar de da om tanden te laten trekken… en :wub: ook weer op de foto!! kwijl
Toos naar huis?
Iemand al iets van Bloemmie gehoord? Hoe het is in Italia??
Verkleedpartijen voor carnaval…

de rest vergeten, dus voor jullie maar een dikke knuffel!!

@beps
Echt een scheetje :wub: :wub: :wub:

Even op schiphol.nl gekeken, Toos is 11.51 geland.

Poeh jammer dat ze toch nog op tijd geland is… Is dan toch jammer… ze had dan nu beter weer zoveel vertraging kunnen hebben… dan had ze gewoon haar week gehouden!

is de vakantie van toos alweer om…gaat toch snel he!!

ben benieuwd naar haar verhalen…!!

@filiz
Balen dat je nu net met de carnaval ziek bent.
Ik hoop dat je snel opknapt, zodat je toch nog een paar feestdagen mee kunt pakken.

Goedenmiddag.

@Cynthia: Hebbes. :thumbsup:

Oh, ik had op mijn werk nog even gauw een welkoms-smsje gestuurd naar Toos, maar heb nog niks terug gehoord. Toen bedacht ik me van …komt ze eigenlijk wel vandaag terug? Als nog niet, is mijn smsje bij haar midden in de nacht aangekomen. Zullen ze niet blij mee zijn dan. :lol:

@Filiz: He wat vervelend nu dan. Net met de carnaval. :thumbsdown: Beterschap hoor!

Zo ik ben weer terug.
Tanden(kiezen waarvan zelfs de kronen zijn opgelost in het niets) in totaal 5 stuks moeten eruit. Dit op 13 feb, dan moet ook ons Aijsje voor haar prikje!

Ikke net ongelovelijk gevallen, pff niet voor te lachen, maar ik heb verder niets

Oei beps, kijk je wel uit!!!

@Beps: Ik lach ook niet hoor. Je kunt maar wat lelijk terecht komen en dat kun je er nu ook niet bij hebben hoor!

Zo, ga even met het eten bezig, nouja de tafel een bietje dekken, want kokkie heeft al nasi gemaakt. :biggrin:

Tot latersssssssss :dag:

@roanna
Eet smakelijk!

@beps
Jemig, kijk je wel een beetje uit.

Zo ben weer bijgelezen…

Beps, poes tandjes moeten er uit…lekkere rekening weer, en dan ook nog vannacht pijn, dus bijna weer naar het ziekenhuis, en dan nu ook nog gevallen, het schiet niet op.
Toos is geland…denk ik ze ging 9 dagen en is vorige week donderdag vertrokken, dus als het goed is, is ze weer op zeeuwse bodem…
Mk…ook weer even tijd gehad om langs te waaien
Cynnie weer akelig verwent door mams…
Bloemmie, in italia aangekomen denk ik, hoop dat ze niet meer zo’n pijn in haar rug had.
Marion, een boerenbruiloft gehad…gezellig en dan ook nog helemaal op en top omgekleed, daarna nog verslapen ook, of draai ik het nu om…weet niet meer.
Roanna aan de nasi die kokkie heeft gekookt, en ja ik was gisteren dichtbij, maar we hoefden niet te plassen.

Nou gisteren de crematie van mijn oom gehad, verdrietig allemaal, kleinkinderen hadden het heel erg moeilijk…hele familie compleet…14 volgauto’s dus een hele sliert richting crematorium zeg maar. Maar goed we hebben het weer gehad, vind het altijd vreselijk dat soort dingen, maar je hoort bij het leven nietwaar.
Alles bij elkaar gisteren toch ff 400 kilometer gereden en dat in ons kikkerlandje…

Vandaag hubs nog vrij, dus vanochtend even wat langer blijven liggen, en toen samen de boel en boodschappen gedaan…
en raar maar waar morgenavond een feestje…hoe gek kan het lopen in 1 week…

Viva :kus:

Zo ga nu weekend vieren…
cynnie dank je wel…