TTT deeltje 79

@Xander
Ja we kletsen wat af hier he. Zal straks de nieuwe rubriek eens even gaan bekijken.

Mooie foto van je dochter zeg, het wordt al een hele meid!!

Ja ! Kan er weer een tijdje tegenaan ! :hihi:

Er wordt hier inderdaad serieus “gekletst” !
Nu beetje STILLEKES ! :slapen:

En zit nu dus tegen mezelf te lu**en ! :frowning:

Iedereen heeft mij verlaten !!! :tear:

Pfffffffffffffffffffffffffffff wat een ***

cyn : lastige klant ?

@Kaylo
Ben er zo af en toe wel even tussen de bedrijven door.

@Cyn
Wat is er meis? Weer zo eentje?

Zo meiden ikke ben lekker aan het klooien met foto’s en het bewerken ervan.
Dat doen ze veel bij het hondenforum zeg maar… is besmettelijk!!

http://shibaforum.nl/forum/album_pic.php?pic_id=463&user_id=246

[URL=“http://shibaforum.nl/forum/album_pic.php?pic_id=463&user_id=246”]

Marion: nee nog steeds datzelfde mens… pffff kan haar echt niet uitstaan… Ze denkt echt dat ze alles weet… :finger:

@Beps
Is ook leuk om met foto’s te prutsen.

@Cyn
Het ergste is dat je dan ook nog vriendelijk moet blijven.

En nu op naar de therapie.

Dames, ben ermee weg !

Morgen dagje vrij, is nie spijtig ! :dag:

Marion haha ben niet bepaald vriendelijk gebleven…

Goedenmiddag.

Zo te lezen niet veel bijzonders gebeurd. Bijna iedereen aan het werk.
Cynthia had weer zo’n drammerd als klant. :disgust:
Beps druk met foto’s bewerken van de hondjes.
Marion zo tussen door ook even op de koffie geweest.
Kaylo die weer een tijdje Remi zat te wezen en nu weer aan het sporen is naar huis. Moet vanavond weer naar de Turkse les.

XanderR nog even op visite geweest, om even het een en ander onder onze aandacht te brengen. Ik had daar gister al een reactie gegeven hoor Xander! :wink: Ik ken er nog wel meer, maar die zijn niet meer zo recent.

Leuk kindje Xander. Heel lief om te zien. :thumbsup:

Hey Roanna … had je al gemist vandaag!

@Marion: Hey Marion :dag: Dat is meestal wel een goed teken als je iemand mist. Betekend wel, dat je aan de persoon denkt! Heb ik ook vaak hoor Marion. :nod:

Als iemand even niet geweest is, denk ik ook van…het zal toch wel goed gaan? Ik was wel even hier wezen lezen, maar nog niet aan toegekomen, om zelf even mee te doen. Had thuis even wat administratief werk te doen enzo.

Hoe was het bij de fysio? Schiet het al een beetje op ermee, zodat het je een beetje helpt?

@Roanna
De administratie moet ook ooit gebeuren he!
Fysio … gaat wel maar natuurlijk niet snel genoeg naar mijn zin. Doordat die arm lang verkeerd gebruikt is heb ik nu ook last van mijn schouder en nek. Ook veel hoofdpijn. Maar uiteindelijk gaat het goed komen. Gewoon geduld hebben.

Zo gelukkig, bijna iedereen weer ‘thuis’. Kan er niet goed tegen als iemand een dagje niet komt.

Vandaag makkelijk met eten, ouders hebben bami voor hubbie meegenomen, ikke een broodje met een gebakken ei ofzo…
En dan vanaaf… HOUSE deel 2!

Ikke koopavond… Dus dan lekker patatjes eten!!!

@Cynthia: Je bent al weer aardig aan het SBeren he? :biggrin: Hoe hou je het vol? :stuck_out_tongue:

Gelijk heb je. Lekker genieten hoor!

@Beps: Oh, dus dat heb jij ook? Altijd zorgen maken, als iemand zich ff een tijdje niet heeft laten zien hier. :wink:

@Marion: Nou, dat schiet dus ook nog niet zo op dan. :disgust: Maar wat je zegt, het zal toch ooit goed komen.