neuhj werd wakker met knallende hoofdpijn en rug en schouder pijn…
denk t bed/ matras… maar ja… wat doe je eraan
ik doe gewoon of ik gek ben (nie veel voor nodig) en ga gewoon door met stuiteren…
nog 2 daaaagjes!! whahahahahaa
itallliaaaaaaaaaaaa
italllliaaaaaaaaaaaa
Bloem is een stuiterballetje aan het worden
Beps…doe nou eens rustig aan…vandaag weer naar de m*kro…niet sjouwen he
Marion…jeetje wat een stress gisteren zeg, er is niets zo erg, als je van die paniek
telefoontjes krijgt, en er dan niet binnen een korte tijd kan wezen… wens N. veel sterkte voor haar moeder…en balen dat ze weer moet werken.
Veel plezier met J.
Roanna, toy toy in het ziekenhuis met hubs.
Tlr…jammer nog niet tv kijken, ach een kabeltje is zo getrokken.
Linda, we duimen voor je…
muziek op mp3 speler zetten lijkt moeilijker dan het is, als je van een cd wilt opnemen, sla je de nummers die je wilt hebben eerst op de harde schijf op, en dan comprimeer je hem naar mp3 is echt niet moeilijk. dus rippen en dan vanaf de harde schijf met de windowsmediaplayer de hele boel opslaan als mp3. muziek die je download is al wma of mp3, is het wma dan hernoemen naar mp3
Ik gisteravond dus haren geverfd, is mooi geworden… Donker bruin… Vandaag weer werken en morgen VRIJ!!! Meteen naar de bank om i-bankieren te regelen… kan ik eindelijk Ciske kaartjes gaan bestellen!!! En misschien morgen nog naar Mak*o… Heb toch niks te doen Of naar Ikea… heb van die dvd-rekken aan mijn muur, maar heb nu 80 dvd’s en nou zijn ze vol :crybaby: Dus moet even extra scoren!!!
@ cyn heh he hehehe eindelijk aan het bankieren via de pc!!
@ viva, jup, heb vanochtend al 20 minuten eronder gestaan
linker schouder, hele nek, linkeren “flank” en onderrug van links naar rechts…
dusseuhm… lekker douchen
ach aan mijn werk mankeert er niets Linda…het is het management wat ik niet kan luchten of zien…voorlopig is het rustig…mijn collega heeft lekker vrij, dus ik zit alleen.