TTT deeltje 78

Nouja zeg. Kreeg net een telefonische serenade van mijn collega’s nog voor mijn verjaardag van gister, die ze door de drukte helemaal vergeten waren. Ze schaamden zich dood en of het hiermee goed gemaakt was. :smirk: Pffff.

Oke dames. Ik laat het hierbij voor voorlopig. Ga me klaar maken voor het werk op de andere lokatie. Ff mijn bakkie nog opdrinken en dan weer foetsie.

Iedereen werkse nog. Thuis of op het werk en voor de zieken… beterschap. :dag:

@roanna: werk ze, tot ater, leuk van je collega’s

@ Beps beterschap hoor, lekker rustig dagje thuis
@ Kaylo ook verplicht rustig aan, doen hoor !
@ Toos is er al bijna helemaal klaar voor
@ Linda lekker shoppen voor fototoestel
@ Marion ik kan ook echt niet wachten als ik iets wil
@ Viva : duf gevoel valt niet mee he?
@ Roanna gaat weer beter gelukkig ondanks jaartje ouder haha
Rest ben ik ff kwijt maar lees wel mee
vanmiddag naar de kapper dus eerst nog even flink doorwerken

Tlr…vroeger heeft ze wel eens iets gedronken maar ze vind het niet lekker, net als ik eigenlijk…
En opa en oma waren er, haar vriendin met vriend en een oom en tante, dat was alles…

Raak, nee bah ellendig gevoel…

Roanna toch leuk van de collega´s he, waren je dus niet echt vergeten
werk ze !

@viva : gaat weer over hoor, iets eten en dan wordt het wel minder
wij moeten hier alvast oefenen voor het naderendde carnaval:lol:

Viva,dus een rusitge avond gehad,maar wel gezellig.
Roanna,leuk van je collega’s hebben ze het toch een beetje goed gemaakt.

Bahhhhhh ikke geen zin meer tis rustig hier…

@Viva
Als je nooit drinkt zal een avondje brandewijn er zeker in knallen!! En dan ook nog heel weinig geslapen. Een kater dus vandaag … en 1 ding is zeker, wil niet met je ruilen, heb dan altijd zo’n :puke:-gevoel

@Linda
Wat jammer dat J. niet mee gaat vanavond.
Ga je voor de metamorfose nu? Ben erg benieuwd!!!

@Roanna
Wat zielig voor je schoonzus, hoop dat jullie gesprek haar wat rustiger heeft gemaakt. Lijkt me vreselijk om zo angstig te zijn.

@Beps
Groot gelijk dat je je ziek gemeld hebt. Als je zoveel pijn hebt ben je nergens beter af dan thuis.

@Raak
Gelukkig al weer iemand die niet kan wachten, voel me dan altijd zo’n verwend kreng.
Ook naar de kapper vandaag, het gewone werk of ook iets anders?

@tkl: moet je hele dag vandaag?

@marion: vandaag geen metamorfose, is alleen weer korter geknipt, jammer he dat ie niet meegaat maar ja is niet anders

Linda,ja tot 4 uur alleen vrijdags werk ik een halve dag rest van de week hele.Vanavond naar Amsterdam

@tkl: heerlijk zeg werken tot 16 uur, wat voor werk doe je precies?

Ik werk bij een woningbouwvereniging op de interne informatievoorziening.Begin om half 8 tot 4 uur,we mogen zelf onze tijd indelen als we maar 36 uur maken,is niet op elke afdeling hoor,maar op die waar ik zit wel.Dus ik werk elke dag een half uurtje langer,zodat ik de vrijdag middag vrij heb.

@tkl: lijkt me erg heel erg leuk werk denk ook wel iets voor mij

Ben er ook ingerold hoor,kwam via het uitzendburo hier,had een detacheringscontract bij het uitzendburo,toen dat niet verlengd werd na 2 jaar kon ik hier blijven…

Zo moet het ook bij mij gaan! Normaal gaat dat ook zo, maar bij dit bedrijf is dat niet zeker

Dus nog spannend voor je Beps.Hoe gaat het al iets beter?

Nee, ik wacht tot de dokter belt. Ik weet nl ook niet wat ik wel en niet eten mag enzo…
Het doet zo’n zeer… Ik heb altijd pijn, hoofdpijn, onderrug, nek…maar dit is zoooo verschrikkelijk…
Maar goed we wachten af…

@beps: hoop echt dat t heel snel beter met je gaat