Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 5 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Seray: 4 april - CP - Nederland
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
En dan de verjaardagen nog ā¦
22/01 Roanna 22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps - 44
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
Moest m ff aanpassen, tenslotte komt Aiji al op 5 febā¦
En voor Toos komt hij dan gewoon 2 keer langsā¦
Goede morgen!
Een bakkie en ondertussen even bijpraten. Gisteravond was N. op bezoek dus was er niets meer van gekomen. Haar vakantiefotoās moesten worden uitgezocht en heb ze maar meteen op cd gebrand.
@Kaylo
Maar goed dat je even naar de dokter bent geweest. Nu de oogarts nog. Wanneer moet je daar naar heen? En het werk, moet je thuisblijven nu? Lijkt me niet te doen als je uit moet rusten en dan zo vroeg op moet iedere dag terwijl je 's nachts al zo veel wakker bent.
Trouwens ⦠zijn een paar landgenoten van je uit Ruisld* hier aan het werk vandaag.
@Linda
Aan het eind van de week de camera pas halen? Goed van je dat je het geduld op kunt brengen. Ik was allang in de winkel geweest.
Vandaag naar de kapper, een metamorfose of de normale āonderhoudsbeurtā?
@Beps
Ook in de lappenmand! Klinkt niet bepaald prettig, sterkte en beterschap :kus:!
@Cyn
Veel plezier bij de aapjes ⦠en alle andere dieren.
@Toos
Vandaag aan de slag met het nieuwe strijkwonder. En niet alle strijk het koffer in he?
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 5 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Seray: 4 april - CP - Nederland
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
En dan de verjaardagen nog ā¦
14/o2 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps - 44
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
@Toos
En morgen is het dan eindelijk zover! Op weg naar āthe Island in the sunā ā¦Jamaica. Of was het nu Jutland of Japan?
Even niet crocken, niet poetsen en ook niet achter de pannen. Maar cocktails in de hangmat, zwemmen met dolfijnen, reggae nights en de Dunnās Riverfalls beklimmen. En als je dat gaat doen, van te voren niet te veel onder die cocktaildispencer gaan hangen he?! We willen je namelijk wel onbeschadigd terug zien in Holland.
Genoeg gepreekt nu, wens jou en je hubs een onvergetelijke tijd toe in de caribean en geniet van elkaar en al het moois op Jamaica.
@Beps: Ik dacht al dat er iets niet goed was met jou. Je melde ook op je werk gister al van die benauwheid. Goed, dat je er naar hebt laten kijken, voor hetzelfde geld is het iets ernstigst. Niet dat dit niet erg is, maar hier is met medicatie meestal nog wat aan te doen, maar vervelend is het wel. Beterschap ook hoor! :kus: Wel schrikken zeker he?
@Marion ook alweer van de partij! Thuis of op het werk Marion? Ik heb dat net als jou Marion, als ik iets gezien heb, dan wil ik het als het kan, meteen hebben. Hi, hi.:nod:
Ik ga nu effen poedelen. Moet zo weer na de andere lokaktie werken en moet dat een half uur eerder beginnen.
Ben ook benieuwd welke camara het gaat worden van Linda.
Goedemorgen meidenā¦ik ben er wel en ik ben er nietā¦heb alles bijgelezenā¦gisteren veel te veel gedronken en veeeeeeeel te laat naar bed gegaan, was hartstikke gezellig. Damber en ik lagen pas om 3 uur in bed en vanochtend om half 7 ging die k*t wekker pfffff.
Ik die nooit drink, zat gisteren aan de citroenbrandewijn en die heeft erin geslagen als een bomā¦dus voel me een beetje veel zweverig nou ja gaat wel weer over, eigen schuld dikke bult zullen we maar zeggen.
Bepsā¦auw dat lijkt me heel pijnlijk, het idee dat je in brand staat van binnen.
Kayloā¦overgang, stress enzā¦doe rustig aan. Het bedrijf waar je werkt bestaat langer dan jij.
Linda⦠camera al gekochtā¦
Toos⦠laatste dingen de koffer in, en dan morgen heerlijk wegā¦alvast een hele fijne vakantie en geniet er van samen met hubsā¦laat alle sores hier in nederland, die vind je wel weer al je terug komtā¦en superbout gekocht, ik hoor het wel wat je er van vind.
Bloemā¦komt niet bijgelezenā¦druk met vanalles en nogwatā¦
Roannaā¦voel je je al weer wat beter??? Vandaag aan het werkā¦hoop dat met je schoonzus alles goed is gekomen gisteravondā¦
@Viva: Mijn schoonzusje is gewoon een over, over, over bezorgde oma. Omdat haar kids en kleinkids een weekendje weggaan naar Disney met de auto, ziet zij van alles gebeuren. Ze heeft al 2 nachten nachtmerrieās gehad en ze vertelde me gisteravond dus dingen, die zij zelf in het verleden had meegemaakt en nooit aan iemand heeft verteld of durft te vertellen.
Die dingen komen nu ineens allemaal bij haar naar boven en nu heeft ze zoān vreselijke angst. En bij haar thuis begrijpen ze haar niet, dus vroeg ze aan mij, hoe ik erover dacht enzo. Hopenlijk heb ik haar kunnen overtuigen dat het allemaal niet zo erg is, als zij doet lijken. Daar komt het een beetje op neer dus.
Zo, dus Viva het werd niet gevierd, maar het was toch nog gezellig geworden? :lol: En nu ben je dus zwevende. Hi, hi.
@Viva Ik heb geen maagbrand, das nou juist het probleem. Het is geirriteerd, giga opgezet, mn ribben worden uit hun voegen gedrukt, maar geen maagbrand. Wel medicijnen, maar die werken weinig. En daarnaast die ribben⦠Nou goed ik ga toch proberen te werken, daar heb ik afleidingā¦
Jeetje Bep. Dan is het dus echt wel erg. Dan kun je beter thuis blijven ja. Zou zeggen, kijk het nog even aan en anders weer even naar je eigen huisarts, indien mogelijk dan. Meid toch!
@Viva: Met mij gaat het alwel weer redelijk hoor. Nog wel snotterig en veel niesen, maar geen koorts en hoesten meer.