Linda: sony is echt super hoor! en die kaartjes zijn 32 euro voor 2gb…
IK HEB GEEN ZIN MEERRRR!!! vanavond weer even smsen met E2… haha… nee niet de ober… Ober is E1…
@cyn: jij hebt een 2gb kaart?
@cyn: lijkt wel vaste prik voor je te worden overwerken op maandag
Linda: haha ja! Na het weekend is het elke keer zo druk!! Hadden vanmorgen 120 offertes die we moesten uitwerken!! Hebben er nu 108 af…
En ja heb 2 kaartjes van 2 gb
@cyn: qua uiterlijk vind de sony ook echt veel en veel mooier dan de cano
@cyn: schiet dus op met de offertes!
pfff gelukkig wel!!!
Accu van sony is ook
Canon ken ik verder niet…
@cyn: denk momenteel echt dat t de sony wordt effe nog goed nadenken
inderdaad! Gewoon ff kijken misschien op www.b*l.com… daar staan ook vaak recensies!!
x
@Linda: Wij hebben ook een 2GB kaart, wel een Ultra 2. Prima, en op hoogste resolutie (wij hebben 8GB camera, ong 4Mb p foto) dan gaan er rond de 500 foto’s op 1 kaart. Nou dan kan je schieten hoor…
Waar je zeker op letten moet is of je zoom digitaal op optisch is… want als je kan inzomen is dat mooi, maar dan wel de optische zoom. Digitaal kan je later ook op je computer doen!!
Nou sterkte met de beslissing
Sony heeft ook optische zoom!!
En Beps jou kaart is SD toch? Voor Sony heb je memory pro duo nodig…
Meiden ik denk dat ik zo naar huis kan!!! :biggrin: SLAPEN!!!
@cyn: bedankt voor de tip ben daar nu aan het kijken erg nuttig! vraagje heeft houw camera een zelfontspanner?
Linda,je kan ook kijken op www.kieskeurig.nl
Cyn,bijna naar huis,vroeg het bed in.
@tkl: net ook op gekeken maar kan niet vinden daar over de zelfontspanner
@Cyn: Qua opslag maakt dat niet uit of je een pro-duo hebt of sd(trouwens wij hebben ook nog een sony met pro-duo…kleintje 2megapixel) De opslaghoeveelheid is gewoon 2GB
@beps:vind de sony quq design veel en veel de mooier, ook de bediening vind ik mooier de enige reden dat ik voor een ixus75 zou kiezen is dat er een sd card in , vandaag ook nog even bij staan kijken
@Linda: Voor ons ook 1 van de redenen waardoor wij voor de Panasonic gegaan zijn. De sony heeft die duo-stick en die is toch een stuk duurder. Wij hebben de ZX18(is wel errug uitgebreid hoor, en een stukje duurder) maar je kan ook wel veel meer… Wij hebben ooit een Ixus gehad, nog met een rolletje, maar een prima toestel. Toendertijd een van de betere! En we hebben hem met een btje pijn in t hart weggedaan… Sterkte met beslissen…uiterlijk is leuk, mogelijkheden zijn belangrijk
echt freaky!!
heb vandaag gewoon 80 unieke bezoekers op mn log en de denny site ook… niet 80 maar wel erg veel…
echt enggggg al die mensen, op zoek naar foto’s van t wk sprint, echt heftig
@ beps, de updates worden 1x per dag verstuurd, tussen 7 en 9, dat kan helaas nie anders ![]()