Ikke weer overwerken… ![]()
Cyn,balen maar wel extra centjes of krijg je er vrije uren voor?
extra centjes :biggrin: Heb nu al 40 uur overwerk… :biggrin:
Maar krijg alles in 1 keer uitbetaald… is makkelijker!!! Dus in april of mei weer een vetpot!!
Dat is het beter werk Cyn,lekker hoor.
KIJK!!! Daar wil ik ook wel voor overwerken.
Ik werk deze week 9 uur meer, volgende week zelfs 12…
Maar daarna… bijna 3 weken vrij!!!
Kaylo beterschap
Beps…schiet echt al op hoor voor dat rolmops komt
Toos…ja weet ik wel dat mijn tijd komt maar toch…ben die regen en wind meer dan zat
Ikke pijn in mijn oor en steken boven mijn wenkbrauw…denk voorhoofdholte ontsteking, kijk het even aan…
Viva,beterschap ermee
cyn : is goed meegenomen die overuurtjes, toch ?
beps : bijna 3 weken vrij ! AIJI !!!
viva : ook niet al te best precies ?
toos : ga er morgen naar laten kijken
Kom nog vlug even binnenwippen.
Heb tot nu toe geen last meer van, maar ga morgen toch naar de dokter. Ze kunnen de pot op (op mijn werk dan). Probleem is eigenlijk als je op je werk ziek wordt, je dan nog een uur moet sporen en ongeveer 20 minuten met de auto moet. En als je je niet goed voelt, is dat heel vervelend. Ga ook eens lekker egoïstisch wezen, voilà !!!
Komt er dan nog steeds hoofdpijn en draaiingen bij, vertrouw het eigenlijk niet zo erg. Zal misschien wel niks zijn, maar toch maar bij de dokter langs.
Denk eigenlijk dat het een tekort aan :zon: is… ?
Precies niemand (meer) hier ? Iedereen lekker aan het eten ?
Ik heb dus niets meer gegeten (is eigenlijk HET bewijs dat ik me niet goed voel ! hahaha !)
Ga even een douche nemen, pyjamaatje aan en zeteltje in en hééééééééééééél vroeg naar mijn bedje.
Morgenvroeg naar de dokter, en laat wel iets weten als ik terug ben.
Iedereen nog een héél goede avond, geniet ervan ! :dag:
Goede avond!
Druk bezig geweest met de boekhouding vandaag want morgen is het weer zover, ze komen weer inboeken. Gelukkig kon ik goed doorwerken en wordt het geen nachtwerk deze keer.
Ook nog naar het Radboud geweest voor de ouderbegeleiding. Daar minder goed nieuws want we moeten over even weer terug naar de Z. De reden, teveel aanvragen en vallen buiten de regio. Vind het zo’n vreemde gang van zaken. Breek ik een been dan kan ik kiezen naar welk ziekenhuis ik wil. Bmr of naar Nmeg**. Maar in dit geval hebben we dus niets te kiezen. Zo vreemd, maar we wachten wel af en hopen er maar het beste van.
@Kaylo
Oppassen meissie, goed dat je morgen naar de dokter gaat. Zou het er niet aan liggen dat je bloeddruk te hoog is? Dan krijg je ook van dat soort vreemde klachten.
@Cyn
Weer druk maar lekker extra centjes. Kan je mooi gebruiken in Maleisië, of je maakt gewoon nog een andere droomreis.
@Beps
Duurt nu echt niet lang meer voordat jullie knuffeltje komt.
@Toos
Eindelijk vakantie, nog een paar dagen en dan mag je richting de cocktails!!
@Filiz
Wat een onzin zeg, voor een uurtje naar school. Hoe verzinnen ze het.
@Linda
De camera verkocht. Nog even wachten op het geld en dan naar de winkel voor de nieuwe. Ben je er al uit welke je gaat nemen?
@Roanna
Kan me niet herinneren dat je langs bent geweest vandaag. Alles goed?
@Bloem
Aan het bijtanken van het heftige weekend of druk in de weer met filmpjes, foto’s en de website?
@de rest
:kus:
marion: ach de centjes heb ik eigenlijk niet echt nodig… maar het is altijd mooi meegenomen!!!
:kus:
@Cyn
Ook lekker toch voor op de spaarrekening. Komt een tijd dat je ze wel nodig gaat hebben hoor :biggrin:
@marion: net gekeken en geld camera is overgemaakt, juppie, wordt of de sn dscw 80 of de cnn ixus 75
@Linda
YES!!! Op naar de winkel dus!!
@marion: ja zeker alleen nog effe de definitieve keus maken tussen de 2 camera’s
Moeilijk he?
@marion…het werk af…geen nacht werk…
das mooi
@viva…das minder…beterschap ermee…
@cyn…altijd mooi meegenomen toch ![]()
@linda…camara nu echt verkocht…op naar een nieuwe…alleen nog ff uitzoeken welke…
fijne avond allemaal…ikke ga lkkr voor de tv…xx
@marion: qua uiterlijk ga ik echt voor de sn, de reden waarom ik zelf zou kiezen voor de cnon zou kiezen is dat daar een sd card in gaat ipv een memorystick
@fliz: jij ook een fijne avond