TTT deeltje 71

Ik ga ook op 1 oor,weltrusten allemaal en tot morgen wellicht in een nieuw deel:dag:

en spelen met een man minder antonieq, psv

Antonie,daar horen ze ook niet thuis:D

@tkl: jij ook weltrusten en tot morgen

@antonie;ff schakelen…nu toch reclame

@Beps: Geen wonder dat je er blij mee bent, jullie hebben er lang naar uit gekeken. Wel knap dat je niks gezegd hebt hoor

@Trlover,

klopt daar horen ze niet thuis :wink:

weltrusten

:slapen:

@TRL: Jij ook weltrusten en voor iedereen die zo gaat… alvast: slaap lekker en tot morgen.

Hier ook voetbal op, maar het lijkt weer nergens op zo te zien en te horen.

@Hans,

had even gekeken n.a.v jou opmerking dat locatie van Young Guns II op Capadocie leek.

Onderstaand zijn de film locaties geweest :

Bisbee, Arizona, USA

Cook Ranch, Galisteo, New Mexico, USA

Eaves Movie Ranch - 105 Rancho Alegre Road, Santa Fe, New Mexico, USA

Galisteo, New Mexico, USA

Old Tucson - 201 S. Kinney Road, Tucson, Arizona, USA

Santa Fe, New Mexico, USA

Tent Rocks, Cochiti Pueblo, New Mexico, USA

Tumacácori National Historical Park, Tumacacori, Arizona, USA

White Sands National Monument, near, Alamogordo, New Mexico, USA

Kan goed zijn dat ze op capadocie lijken.

Ik heb helemaal niks met voetbal. Hub kijkt ook regelmatig. Hebben sinds kort digi tv, dus nog meer voetbal:crybaby:.

Vind ik ook knap, maar toch had ik al dat idee toen Bep zei, dat ze ons later wat ging vertellen. Hi, hi. :wink:

@Toos,

ik heb ook niet echt iets met voetbal.
Had toevallig t.v aanstaan op kanaal waar “de wereld draaid door” op was en hoorde via commentaar dingen over Fenerbahce, club uit Istanbul mocht je dit al niet weten.

@Toos: Hier the same hoor. Heb alleen net weer die mediabox retour gedaan, maar willen toch wel, juist voor mijn manneke, zoiets terug hebben, maar wachten ff af, wie wat in de aanbieding heeft en het voor ons aan sluit. :wink:

Ik heb er soms iets mee, maar heb vandaag nergens iets mee, behalve met hubs en met dit hihih

[http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/medium/Aiji4.jpg](javascript::wink:

verder maar ff bij mn foto’s kijken… maar moest toch om deze en spartelspartel wel lachen

@Beps: Wat kan zoiets een mens gelukkig maken he! Ik zeg heel eerlijk, ik heb niets met poezen en honden, maar dit is wel heeeeeeeeeeel lief.

Ze zal het ook vast heel goed bij jullie krijgen.:wink:

Wat een lieffie:wub:. Onze vorige hond hebben we ook voor het eerst gezien toen hij 2 weken was en van die we nu hebben had de fokker foto’s gemaakt van vlak na de geboorte. Wat zijn ze dan nog klein en hulpeloos he

Ik heb door dat ik jarenlang een schotel heb gehad een overkill aan voetbal gekregen.
Zat toen van zaterdag net na de middag tot na midder nacht en zondags het zelfde voor de t.v die bal te volgen.

Net zoiets als met bepaald eten , als je het te vaak hebt hoef je het op een gegeven moment niet meer.

@Beppie,

is dat hondje nu net zo klein bij jullie als op de foto’s ?

lieve Antonie: Dit hondje is gister geboren… en de fokker(niet wij) heeft gisteravond om deze tijd(24 uur geleden) deze foto gemaakt… wij moeten nu nog 8 weken wachten tot ze bij ons is!!!