TTT deeltje 71

Nou Beps en hubs… geweldig voor jullie. :king: Van harte gefeliciteerd en veel geluk en plezier ermee.

So cute… :wink:

Zo kleinnnn!!!

@Beps,

gefeliciteerd met de mooie aanwinst.

@Roanna,

ik val nu niet meer onder die naam.
Toen ik er nog wel onder viel heb ik altijd wel een pakket gehad.
Standaard pakket dat wel, met allerlei etenswaren die je van je lang zal ze leven nooit zou kopen zelf.
Een keer toen het heel goed ging kregen we nog een kerst gratificatie erbij.
Weet nie hoe het nu zal gaan , eigenaar is amerikaans en ik heb geen idee
wat daar gebruikelijk is.

Beps…gaaaf gefeliciteerd met dit kleine puppy…wat een droppie zeg…toch van dezelfde fokker???

http://www.partyshop.nl/images/simon%20elvin%20meisje-02363-l.jpg

Beps…er was toch maar 1 pup en een rode was toch voor de fokker zelf, hoe komt het dan dat ze toch van jullie is??/ VERTELL

@beps: super nieuws zeg, gefeliciteerd!

ik hou er mee op voor vanavond, ga lekker douchen en mijn mandje in…allen een goede nacht…enne Beps…wel lekker slapen…

Bloem, gaaf gedaan trouwens je website, en laat meneer maar met eisen komen…hihihihihi…jij beheerd die site, hij niet…

Weltrusten Viva

:slapen:

@Viva: Weltrusten en slaap lekker en je moet maar zo denken… nog 1 dagje en dan… :wereld:Ze kunnen me daar de … :finger:

Weltrusten Viva.

Allen: De fokker zei ons een paar weken geleden al dat als het een dame zou zijn ze voor ons zou worden. Wat dingen waardoor het mooie dametje naar ons ging…
Maar ja we hadden iedereen al verteld dat het wss niet doorging, en uit voorzorg hebben we dat zoveel mogelijk gehouden zo!
Ja dus van dezelfde fokker…
Ben zooo benieuwd naar de verhalen!!!

Slaap lekker Viva,morgen laatste dagje voor je en dan VAKANTIE!!!

Sorry voor alle ego-berichten. Ben er GIGA VOL VAN!!! stuiterstuiterstuiter enzo… :hihi:

@Viva::slapen::slapen: Slaap lekker en succes op je laatste dag voor je vakantie

Beps,dat mag ook best,je hebt hier zolang naar uitgekeken

en ikke bijna mn mond voorbij gelult :smiley: hihi…

Pfff geeft niet hoor Bloemmie, ik vind mezelf al zo knap, niemand vanmorgen hierover uit bed gebeld Eerst hubbie verteld… en gewacht op een foto voor ik het jullie vertelde!!!

@Beppie,

is dit in nederland een zeldzaam ras dat je zolang hebt moeten wachten?

zit te kijken naar young guns 2 op rtl7…het landschap is volgens mij Cappadocie…

@Hans,

ik zit met een half oog naar PSV te kijken.
Die hebben op dit moment een flinke hekel aan turken :smiley:

Fenerbahce staat voor wat betekend dat PSV niet verder mag na de winter op het hooste voetbal nivo