Maargoed lieve mensen. Ik vind het ook wel weer genoeg voor vandaag. Ga nog even de reklamefolders doornemen en dan maar weer richting …bovenste etage. :slapen:
Iedereen weltrusten en Beps… geniet er nog maar van.
8 weken gaan snel hoor en jullie gaan ook vast regelmatig kijken. Deden wij toen ook, gingen iedere week even langs. Je ziet ze groeien en zelfstandiger worden
de eerste paar weken(tot de oogjes open zijn) dan gaan we niet kijken!!! En daarna dat gaan we wel afspreken met de fokkers… OHHHHH ACHT WEKEN!!!
We willen dit vanaf april ongeveer…pasen… toen hebben we knopen doorgehakt… en dan nu… 8 maanden later is er een pupje en lijken ACHT WEKEN onoverkomenlijk…dat is wel pas VOLGEND JAAR JA!!! :hihi:
@Viva
Heb eigenlijk dezelfde gedachte bij sneeuw als Antonie. Vind het ontzettend mooi kijken. Maar heb er echt een hekel aan als ik de deur uit moet.
@Antonie
Misschien een nieuwe baan. Groot gelijk dat je het gaat proberen. Lijkt me wel iets voor jou met computers en niet geschoten is altijd mis toch?
@Roanna
Gezellige borrel vandaag. Zo gezellig zelfs dat jullie vrijdag verder gaan keten.