TTT deeltje 71

Maargoed lieve mensen. Ik vind het ook wel weer genoeg voor vandaag. Ga nog even de reklamefolders doornemen en dan maar weer richting …bovenste etage. :slapen:

Iedereen weltrusten en Beps… geniet er nog maar van.

Dag allemaal. Tot moggel. :kus: :dag:

@Beppie,

ooo, ik dacht dat het hondje nu bij jullie thuis was al.

Worden nog ongeduldige tijden dus tot je dat kleine beestje helemaal voor je eigen hebt.

8 weken gaan snel hoor en jullie gaan ook vast regelmatig kijken. Deden wij toen ook, gingen iedere week even langs. Je ziet ze groeien en zelfstandiger worden

@Roanna: Welterusten… Ik hoop dat ik slapen kan hihihi ennn ik kan nog 8 weken genieten!!!

voelt net alsof ik tante ben geworden :smiley: hihi

@Roanna: Weltrustel en de groeten tuus he

@Roanna,

weltrusten
:slapen:

ik neem de reclame folders altijd mee naar het werk.
Daar zitten 14 “volwassen” kerels vol ongeduldt bijna iedere dag op te wachten :smiley:

de eerste paar weken(tot de oogjes open zijn) dan gaan we niet kijken!!! En daarna dat gaan we wel afspreken met de fokkers… OHHHHH ACHT WEKEN!!!
We willen dit vanaf april ongeveer…pasen… toen hebben we knopen doorgehakt… en dan nu… 8 maanden later is er een pupje en lijken ACHT WEKEN onoverkomenlijk…dat is wel pas VOLGEND JAAR JA!!! :hihi:

Nu naar bed. Tot morgen!!!

@Beppie,

weltrusten

denk dat je wel mooie dromen zult hebben nu .

@Beps; Probeer wel te slapen en niet teveel aan jullie pup te denken. Sweet dreams!!

@roanna: slaap lekker en tot morgen

Hihi gelijk avatar veranderd…hihi errug ben ik…stuiterstuiterstuiterrrrr

@beps je bent echt niet erg hoor, juist hartstikke leuk dat je zo enthousiast bent zou ik ook hebben, ook die avatar dan veranderen

@Linda,

inderdaad niet gek, juist mooi dat mensen zo blij en enthousiast kunnen zijn.

Ik ga mn mandje opzoeken, morgen weer vroeg dag. Dussss slaap lekker!!

weltrusten Toos

@toos: slaap lekker tot morgen

ikke wil eigenlijk ook gaan slapen maar wil eerst nog effe wat dingen doen hier en daarna pas slapen

@Linda ,

met "hier " bedoel je op het forum of iets waar je thuis mee bezig bent ?

@Viva
Heb eigenlijk dezelfde gedachte bij sneeuw als Antonie. Vind het ontzettend mooi kijken. Maar heb er echt een hekel aan als ik de deur uit moet.

@Antonie
Misschien een nieuwe baan. Groot gelijk dat je het gaat proberen. Lijkt me wel iets voor jou met computers en niet geschoten is altijd mis toch?

@Roanna
Gezellige borrel vandaag. Zo gezellig zelfs dat jullie vrijdag verder gaan keten.