TTT deeltje 71

@Trlover,

dank je.

Enne die IND lui gewoon gek blijven bellen

tlr…als askim zijn visum krijgt, komt hij dan wel??? of is dat allemaal nog niet zeker…

Viva,dat is allemaal nog niet zeker,omdat hij nu werkt en dat geld goed kan gebruiken…Dus dat beslissen we denk ik pas als we de uitslag hebben.

is de ruzie tussen zijn moeder en hem al weer wat bedaard?? zou jammer zijn als je al die moeite voor niets had gedaan…

Viva,ze praten wel weer met elkaar,maar het blijft een struikelblok…Moeilijk geval…

:turkey:Seray: 16 december- Gümbet:turkey:

Cristina: 18 december: back home
Filiz: 19 december - Side
Cyn: 24 december - Lauwersoog - Noord-Groningen

**2008 ***************** **
Toos : 24 januari - JAMAICA

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Cynthia: 8 april - Maleisie
Beps & Bloem: 7 mei - Istanbul
Bloem: mei: Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo

Jammer meis, het allemaal zo gezellig kunnen zijn, maar ja struikelblokken…soms komt het goed, soms ook niet afwachten dus maar…dikke kus voor jou hoor, want je weert je kranig…het is allemaal niet makkelijk…askim is koppig, en jij moet overal voor zorgen…

Tlr…mocht ik het morgen vergeten ALVAST VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG…:chin:

Viva,Thanks…En ach ja Askim heeft nu ook wel andere dingen aan zijn hoofd.En voor mij is een belletje naar de IND zo gepiept…

Ik heb net contact gehad met Istanbul.
Het test examen was goed genoeg om diploam te krijgen,
maar mijn vrouw vindt het niet genoeg en gaat toch de lessen bij de lerares volgen.

Antonie,dat is goed nieuws dus,en je vrouw is niet snel tevreden hahaha maar wel een goede instelling

@ ANTONIE… hihi, lekker eigenwijs!! hahaha

ikke totaal geen zin, deze dag is echt een worsteling zeg, elke 15 minuten vragen wat ik nu weer moet doen…

maar goe,d nu das vrij!!

@ antonie, kon je de zaag niet vinden in de schuur ofzo?
heb je er niet meer over gehoord :smiley:

ikke ga naar huis, tot vanaaafff

Hallo allemaal…voor de goede,er is niks aan de hand;heb het nu druk met de post,en savonds lekker voor de buis,af en toe wip ik ff langs…

Mijn fiets is gevonden,heb hem weer terug;helemaal compleet…zelfs mijn muts,schoudertas,alles,stond netjes niet op slot tegen een lantarenpaal.

Dat heb ik te danken aan het mandje voorop het stuurzit vast met een cijferkombinatie.

Antonie, jou vrouw is een echte streber nietwaar, goede instelling hoor, petje af voor haar.

Bloem…eindelijk de dag voorbij…

hihihihi,Hans gelukkig heb je hem terug, met al je persoonlijke spullen, misschien vonden ze hem toch niet zo lekker fietsen, en stond de kleur muts hun niet aan…hihihihih…maar toch gefeliciteerd.

Zo ik duik achter de pannen, allemaal tot vanavond of anders tot morgen…heb morgenochtend kerstontbijt op het werk…

@Hans,

goed dat je fiets terug is.

@Bloem,

had de zaag vanmorgen vergeten mee te nemen in de haast :smiley:

@Viva.

kook ze

Oh ja,
wat het test examen betreft.
Mijn vrouw had 85% van de foto vragen goed, 60% zou genoeg zijn.
En ze had 138 punten voor de taal vragen waar 116 zou volstaan.
Ze gaat nu morgen dan weer ruim drie uur met bus en metro om tenminste 150
te kunnen halen , eerder is ze niet tevreden.