TTT deeltje 71

andere functie binnen de school, …deze is op een andere vestiging, klein gebouw, ons kent ons gevoel, zelfde uren, zelfde salaris… maar heb er nog een lopen deze andere is iets meer uren en 1 schaal hoger, maar die is gisteren pas gesloten…deze waar ik nu op gesprek moet komen, was 6 dec. de sluitingsdatum van…

geef bij beide wel mijn vrijheid op, maar heb het bij deze dienst helemaal gehad, met het geouwehoer.

Spannend hoor Mam!!! Ik ga voor je duimen :smiley:

Viva,spannend zal voor je duimen.

Bloem,geeft niet hoor er is meer dan alleen ww en weet je al of de website al in de lucht is?

Ik heb geen zin meer…

en nou

Antonie,lekker naar huis gaan…Onee kan niet he je hebt geen dagen meer…

@Trlover,

nee zijn op, heb nog 1 uur staan.

Hoorde vanmorgen dat we zeer waarschijnlijk vanaf januari geen ATV’s meer krijgen. :frown:

Antonie,dat zou balen zijn voor je,minder dagen dan

@Trlover,

niet alleen voor mij.
Zoals het ernaar uit ziet gaat dit de trend worden.
Mijn bedrijf wat een van de grootste van nederland is begint er mee
en langzaam volgt de rest.

Voor ons, zover het nu bekend is, houdt het in dat er 13 minder op te nemen dagen zijn plus dat we ook nog eens 5 tot 12 uur meer in de week zouden gaan werken voor zelfde loon.
Dit onder het mom van bij blijven bij de concurentie …
concurentie is de goedkope lonen landen.

T’ is vandaag wel erg stilletjes hier.

Heb ik weer, heb ik eens een beetje een kans om overdag mee te doen :tssk:

Heb het idee dat heel veel mensen last hebben van een dipje zo aan het eind van het jaar. Ik moet straks gaan werken maar heb er ook dus echt geen zin in, maar ik ga wel hoor! Zou er geen moeite mee hebben als ik niet meer zou hoeven te werken, alhoewel, gaat misschien ook weer vervelen na een poosje…nou ja, ff doorzetten dan toch maar!
Iedereen veel werklust toegewenst hihi…

Zo ikke weer thuis,
Antonie, dat is knap balen zeg minder verlof en ook nog langer werken voor hetzelfde loon…dat waar ze jaren geleden voor op de barricade zijn gesprongen is en wordt helemaal teniet gedaan…een 24 uurs economie die gewoon weer terug komt, lange dagen en weinig loon, onder het mom van wat jij net zegt, lonen die in het buitenland lager liggen, nou me hoela…wij betalen 3 euro voor een brood, in die ander landen 30 cent…LEVE DE REGERING…en fijn dat we de euro hebben…die helpt ons allemaal naar de kl*ten…zo ik heb even gezegd…hihihihihih

enne nee hoor ik heb geen dipje:tssk:…moet nog 1 dag werken dit jaar dus waarom zou ik, heb boven met toko al weer lekker glad getrokken, en vlieg zo even door de beneden verdieping en duik dan achter de pannen, maar wat ik hier boven heb geschreven zo denk ik er nou eenmaal over…:beef:

@Crazymar,

ik heb ook niet echt een dipje.
Zijn gewoon ging dingen waar je vrolijk van wordt dat nieuws over atv dagen e.d.

@Viva,

ik moet nog 11 dagen werken.
Waarvan zeker 2 helemaal aleen :smiley:

@TRL
Las pas al, volgens mij op de site van Rieneke, dat het er heftig aan toe kon gaan tijdens het voetbal.

@Viva
Spannend … gaan voor je duimen!
En … je hebt het weer even mooi gezegd. Ben het helemaal met je eens.

@dipjes
Heb niet echt een dip maar merk wel dat ik van dit weer lamlendig wordt.

Marion…het wordt tijd, voor een flink pak sneeuw…lekker vries weer, en dan hup naar buiten lekker sneeuwballen gooien, en dan na een poosje weer naar binnen, met koude handen en rode wangen, en dan lekker bij de koffie en de kachel…ja daar wordt ik vrolijk van, in plaats van regen, grijs en grauw…of zoveel wind dat je uit je jas geblazen wordt.

@Marion,

er was van de week nog een docu op [EMAIL=“Disc@very”]Disc@very over hooligans .
Maker was een engelsman en alhoewel bekend is dat de engelsen geen lievertjes zijn bij het voetbal waren bepaalde groepen “fans” van Fenerbahce nog erger.

@Viva,

het mag van mij best sneeuwen, maar dan wel als ik de deur niet uit hoef.

nog een kwartiertje of drie volhouden en ik mag weer naar huis :zon02:

Ben weer thuis…Net IND gebeld dossier ligt op de betreffende afdeling,nu afwachten wanneer ze erin gaan kijken…

Antonie,sterkte nog het laatste half uurtje
Marion,niet ziek worden he