Zoo,
eten ook weer op .
Nasi gaat er meestal wel goed in ![]()
Nu c.v weer aanpassen om enige kans te maken op uitnodigings gesprek
bij andere firma.
De eerste bleek niet goed genoeg te zijn dus.
Zoo,
eten ook weer op .
Nasi gaat er meestal wel goed in ![]()
Nu c.v weer aanpassen om enige kans te maken op uitnodigings gesprek
bij andere firma.
De eerste bleek niet goed genoeg te zijn dus.
Goedenavond all.
Ik ben er weer. Was gezellig op de receptie en nu hebben we besloten, dat we alsnog toch vrijdagavond (eigen kosten) met zān allen uit eten gaan, maar dan zonder manager. Even een avondje keten, zeg maar! :biggrin:
Ik heb al een beetje terug gelezen.
@Antonie: al gegeten en vrouwtje heeft mooi cijfers gehaald, maar is toch niet tevreden ermee. Antonie moet nieuwe cv aanmaken. Ben je op zoek naar een andere job Antonie?
@Hans: gelukkig zijn postfiets weer terug met alles erop en aan. Goed Hans!
Die muts past toch jou alleen. :biggrin:
@Viva: Hekel aan de ā¬, net al mij trouwens, maarja we moeten het er maar mee doen.
Enneh⦠nog maar een dagje te werken. Wat een luxe!
@Bep zal nog wel lekker een hapje aan het eten zijn met hubs.
@Bloem ook nog even langs geweest tijden de pauze op het werk.
@Marion: nog steeds lamlendig? :kus: Och toch!
@Roanna,
leuk een feestje ![]()
Ik was eigenlijk niet direct op zoek maar mijn jongere broer gaf aan mij door dat ze bij zijn baas nog mensen nodig hadden.
Waren wel hoge eisen bij,maar werkervaring zou ook geaccepteerd kunnen worden.
Basis salaris zou 40% meer zijn als wat ik nu verdien .
Waar ik nu werk zit een promotie er alleen in als ik 3 jaar techische dingen ga leren.
Dingen waar ik amper interesse in heb en dan gaat leren al extra moeilijk.
Komt nog eens bij dat als ik dat diploma haal er een kleine kans is dat ik daar dan ook een baan mee krijg omdat plaatsen bezet zijn door mensen die het werk goed doen en maar net paar jaar ouder zijn dan ik.
Andere optie , waar ik nu CV voor ga nabekijken komt ook via mijn jongere broer.
Bij die firma zitten ze schijnbaar om mensen te springen met werk ervaring en een beetje goede kennis van het computer gebeuren en de wil om in die richting te leren.
Dat lijkt me dus zeer interesant.
Heb geen directe hoop,maar als ik niks probeer heb ik zowiezo niks.
Goeie update Roanna:thumbsup:
@Crazy: Welkom terug!! Fijn dat je het leuk hebt gehad in Istanbul
@Roanna: Vrijdag lekker keten met je collegaās
Ik kreeg afgelopen weekend mijn ākerstpakketā ⦠over de post. Inhoud reep chocoda, receptenboekje chocola, een klassieke CD en de dvd chocolat. Vind het erg onpersoonlijk en ik houd niet van chocola:crybaby:
Goede avond⦠Toos⦠chocolade JAMMIE!!! moet er wel trek in hebben⦠maar als ik er trek in heb⦠dan vr**t ik alles in een keer op
![]()
@Toos: Nou, daar hadden ze mij ook niet blij meegemaakt. ![]()
Wij kregen van de week van ons werk via de post een soort waardebon. Een veer⦠heet dat en als die dan rood is, mag je voor een bepaald bedrag wat uitzoeken op het internet. Als of iedereen een computer heeft, anders moet je het boekje via de post aanvragen. Omslachtiger kan het niet. :evil:
Nou, heb maar weer een paar van die goedkope boxjes uitgezocht, want vond er niks bijzonders bij.
@Antonie: Oh zo. Ja, dat ben je gek als je het niet doet, als je die baan zou kunnen krijgen. Succes met solliciteren dan. ![]()
@Roanna: Je bedoelt een pluim
@Toos: Je hebt gelijk⦠een pluim zie ik net. :teeth:
Ik heb wel tig keer in moeten loggen om alles juist erop te krijgen voor zoān k*tding. Ja sorry hoor, maar dit vind ik dus ook zo onpersoonlijk.
Bij mijn oude werkgever kregen we altijd nog zoān echt kerstpakket en dat vond ik juist leuk en anders laten ze het geld maar geven, denk ik dan.
Dat vind ik dus ook. Vorig jaar kregen wij ook zoān pluim, je kunt dan in ieder geval zelf uitzoeken wat je wilt.
@Toos: Dat is wel zo, maar ik vind er voor dat bedrag voor mij haast nooit wat leuks bij. Ik gaf ā m andere jaren ook altijd aan een collega, die dan de flessen wijn ervoor bestelde. Maargoed, een gegeven paard mag men niet in de bek kijken, zeggen ze dan. Toch? :biggrin:
Wij krijgen altijd een waardepas van de B*jenkorfā¦voor 35 euroā¦dan kan je net een bak koffie voor halen bij die zaakā¦en de andere 30 euro wordt geschonken aan een goed doel. Maar je mag zelf niet niet kiezen welkeā¦
Kerstpakketten,wij mochten dit jaar net als vorig jaar via een site weer zelf ons kerstpakket samenstellen,vorig jaar zaten er nog wel leuke dingen tussen maar dit jaar vond iedereen het tegenvallen,heb uiteindelijk wel wat gekozen en anders konden we ook nog altijd voor het traditione kerstpakket kiezen,verder krijgen we er ook altijd nog V*V bonnen bij ter compensatie van het koffiegeld dat we iedere maand betalenā¦Dus heb eigenlijk geen klagen
Nee dat is ook zo, maar aan de andere kant vind ik het een stukje waardering van je baas voor alle keren dat je je uit je naad hebt gewerkt
Veder doen ze bij ons ook nog de geschenken die we binnen krijgen van andere bedrijven in een verloting dus alles wordt eerlijk verdeeld ā¦
ola
dacht die zijn al wel bevallen en alles
@ hans,
dat de fiets weer terug is⦠lijkt wel besmettelijk, maar goed dat je nog geen nieuwe had gekocht
kreeg om 5 h voor ik wegging van het werk bericht
site is online!! jubbbeeeellll
dus meteen ff een bepaald iemand een mail gestuurd ![]()
Bloem,en al een reactie gehad;)
@Trl: Dan heb jij het niet slecht.
Ik heb van de week een kerstpakketje voor mn hulp gekocht, kostte 15 euro en ziet er toch leuk uit. Zit een koffiekan, 2 mokken, pak koffie in en een kortingsbon van l*ndal
Bloem,heb gelijk een kijkje genomen,zier er goed uit,daar mag meneer D trost op zijn en jij ook natuurlijkā¦
Toos,ik klaag ook niet hoorā¦