Inderdaad, wat moeten anderen daar nu mee? Post ook kwijt? Ben je klaar mee dan en zijn die mensen ook klaar mee. Nou, ik hoop dat je 'm weer terug krijgt. Echt balen! ![]()
Dat vraag me dus ook af;die bak krijg je er echt niet af;met een snijbrander misschien…staat ook nooit op slot,want aan de fiets van een T*Ter kom je niet;dat weet de hangjeugd…
Mijn collega kwam pal na mij binnen en zag een groepje jongeren van"buitelandse afkomst"in de tassen kijken van collega’s die ook binnen waren.
Ik heb voor askim kinderboekjes gekocht,mijn eerste woordjes,staan dus plaatjes in en dan het woord eronder,hij wil graag nederlands leren en dit is makkelijk,gewoon bij het begin beginnen:D wel lachen hoor
@Trlover,
een andere taal leren die totaal niet op je eigen taal lijkt is heel lastig.
Kinder boekjes komen meestal zeer goed van pas dan
domme vraag misschien, maar wordt er nu dan morgen in jou wijk geen post gedaan tot je de fiets terug hebt ?
Nee hoor,Antonie,heb een fiets geregeld en tassen;heb een uitzendkracht ingewerkt die mijn wijken overneemt ged.2 weken;ikzelf krijg nu 2 andere wijken tot de 31e…dus stevig aan de bak,maar wie niet?
ik heb het fysiek niet zwaar.
T’is alleen tijdsdruk en constante veranderende afspraken die het wel lastig maken soms.
Hallo ! Daar ben ikke ook weer !
Heb even bijgelezen :
roanna : ik kon de molen ook niet vinden hoor ! En jij hebt ook een ekster in huis ? :lol:
antonie : je lag dus toch op de loer deze middag ! ![]()
Zouden er ook van die kinderboekjes bestaan van Nederlands naar Turks ? Zou ik wel handig vinden (als hulp bij mijn turkse lesssen misschien ?)
viva : Damber lekker geshopt ? En jij met lege handjes naar huis ? :mad:
Vanavond sieradenparty ! Zit vast wel iets tussen voor een ekster ! Navelpiercingetje ? (als het maar glimt hé ?) :lol:
cyn : arme jij ! Jij krijgt ook nooit iets hé ? :lol:
filiz : ikke ook geluk in liefde hoor ! :wub:
hans : fiets gestolen ? wat doen ze daar nou mee ? Krijgen die mensen natuurlijk hun post niet ! Leuk is wat anders ! :mad:
ik heb het net even snel aan mijn kinderen gevraagd , die kregen turkse les op de basis school hier ,maar dat was gewoon uit een turks lesboek zonder nederlands erin dus.
Zo ik ook thuis en de vette hap op!
@Hans: Ongelovelijk dat ze zo’n fiets nog willen stellen
Nee hoor, belachelijk!!
Maar goed… ik ga eens ff nietsen… morgen willen we naar Valkenburg… ofzo…
:dag:
ook niet simpel dus hé ?
Is turks ooit wel simpel???
We hadden onlangs een tekenfilmpje in de les van “Bugs bunny” in het turks mèt ondertiteling.
Was gewoon niet bij te houden !
Je moest èn kijken, èn luisteren èn ondertiteling kunnen bijhouden.
NEEEEEEEEEEEEEEEEJE !!!
Pciesssssss
beps : morgen jullie trouwdag toch ?
of ben ik nu wéér verkeerd ?
was vandaag van Toos en haar manneke, en dacht morgen die van jullie ?
Heb echt hersenen als een zeef hoor ! Sorry daarvoor ! :crybaby:
turks is best simpel. ![]()
IK bedoel dan dat er niet zoveel grammatica regels zijn als bij het nederlands.
@Kaylo: Je bent niet verkeerd, Toos vandaag 26 wij morgen 24