Cynnie arme jij, jij barst van de kadootjes…
Cyn,ikke ook niks van Crnd*n…
Viva,succes bij de sieradenparty vanavond
Viva: Wie?? Ik??? haha :biggrin: :eyebrow: Morgen weer vrij met mams… misschien even shoppen ![]()
TRL: jij heb kaartjes voor Rene Froger gewonnen toch?!?!
Nee hoor
Gun het jullie! Die €50.- heb ik niet nodig… krijg toch agentenkorting… ![]()
Ja Cyn dat heb ik wel :biggrin: is in ieder geval wat…Maar zo’n bon van Crnd*n is ook altijd leuk
ach ja… Ik ga nooit met hun… Al zou ik wel naar Marrakech willen met hun… Leuke acco’s en leuke prijzen!!
Ja, voor een lang weekendje weg naar Istanbul of zoiets. :dag:Ik ga’ m denk ik ook wel gebruiken hoor. Ik heb er ook nog een liggen van … ik weet al eens niet meer waarvan. Moet ik ff in mijn mailbox kijken. O ja, weet het weer en inpakken en wegwezen.nl
@Viva: Je lijkt mij man wel. Al ziet hij maar wat op de grond blinken, raapt hij het het nog op ook. :biggrin: Wij noemen hem inderdaad ook al ekster.
Ben weer thuis.
je bent vergeven :biggrin:
@de rest, ik had ook geen bon van C@rend@n.
kan ook komen omdat ik er al een tijdje niet mee vlieg.
Eigen schuld moeten ze maar ook goedkoop op Izmir vliegen:D
Bonnen heb ik ook nooit mazzel mee.
Doe mee aan tig enquetes maar hoor vrijwel nooit bij de doelgroep. ![]()
@Antonie: Je hoeft er volgens mij ook niet mee te vliegen. Ik ben toevallig, omdat ze een keer een hele goedkope reis Alanya in de aanbieding hadden, met hun geweest, maar vlogen met Trans**a. Ik laat altijd een nieuwsbrief van hun komen en daar zat die enquete een keer bij.
iedereen valt hier maar in de prijzen!!
en wat heb ik…!!! ![]()
krijg zelfmedelijden hier…
ach ja…ik heb geluk in de liefde zullen we maar zeggen…haha
nee hoor…tis jullie van harte gegund
En aan andere enquetes doe ik ook niet meer aan mee. Naar aanleiding daarvan, wordt je steeds lastig gevallen via de telefoon met die smoes van …u heeft onlangs meegedaan met een enquete, bla, bla, bla. Heb me eigen nu in laten schrijven bij infofilter, omdat hier vanaf te zijn.
Ik heb over de schouder van Viva meegelezen… hebben net het eten op en gaan straks weg… ik wilde dus nog even gedag komen zeggen… De 2 eksters gaan samen op pad hihii
@Damber: Heerlijk meid. Geniet ervan en laat ze rollen he die Euro’s vanavond. Veel plezier! ![]()
@Roanna,
die enquetes waar ik aan mee doe zijn via internet.
Je kunt punten verzamelen en die dan inwisselen tegen prijzen,
meestal bonnen.
Doe al zo’n twee jaar mee ,maar heb nog steeds niet 1 bon bijelkaar kunnen sparen.
veel plezier.
Damber,ook jij veel plezier…
Antonie,volgens mij doet Cynthia ook zoiets via internet en die heeft geloof ik al aardig wat bijelkaar gespaard
@Trlover,
dacht ik ook gelezen te hebben ja.
Cynthiaaaaaa,
hoe doe je daaaa ![]()
@Antonie: Ik ook. Alleen via internet en de enige keer dat ik wat kreeg, was ook een waardebon in vele winkels te besteden. Maar verder ook nog nooit wat!
Ben net als Filiz…gelukkig in de liefde… zeker. :unibrow: :tssk: ahum!
heb ook 1x 25 gulden gewonnen…moest toen uit een bakje sleutels de goede sleutel zoeken om het kastje waar het geld in zat open te maken…
tjonge…was de koning te rijk…
wel alweer jaren terug;)
Hallo alemaal…pfff…vandaag fiets gestolen met Tt bak voorop en posttassen met daarin mijn TT schoudertas…notabene voor het depot waar ik mijn bezorgrappport en retourpost afhandeldde.
Die bak voorop zit met een code vergrendeld,dus je valt er wel mee op…heb net gemaild met plaatselijk district-bureau en de surveanten houden het in de gaten.
Trouwens,las over crendn,heb vanmiddag een mail gekregen voor een enquete;ging over extra tax bovenop de luchthaven-belasting…
@hans…wat rot dat je giest gestolen is…hopelijk vinden ze hem snel terug
Hans,dat is balen zeg,wat hebben ze nu aan zo’n fiets…