TTT deeltje 71

oke…ja zo mooi dat stuk…

alle engelse humor kan van mij gestolen worden, maar mijn hubs vind het helemaal geweldig…bah bah bah…

Dolores Claibrone, Green Mile, Stand By Me , The Stand.

Geen echte thriller of horror, toch wel goed.

Deze bedoelen jullie? Heel gaaf!

ja green mile, en De Stand ook geweldig de rest niet gezien…

@Viva,

Wat engels humor betreft.
Rick Mayall , van de young ones, bottom en filthy rich and catflap is toch wel een van mijn favorieten.

Lord of the Rings wist ik dat het drie delen waren, had het boek al tig jaar daarvoor gelezen en moet zeggen dat de film uitvoering aardig goed overeenkomt.
Het is wel iets waar je rustig voor moet kunnen zitten.

ja roanna, die bedoelen we…heb jij ook die film gezien???

Antonie ik wist trouwens niet dat de green mile van stephen king was,…

Vast wel Viva, maar ik heb vroeger zoveel films gezien toen de kinderen nog thuis woonden, dat ik de titels al niet meer weet. En nu kijk ik haast nooit geen films meer.

@Viva,

zijn er heel veel die dat niet weten.

Even tussendoor… mijn manneke heeft zijn kerstpakket voor gepensioneerden van TN* al binnen. Was weer leuk.

O ik kan heerlijk genieten op de druilerige dag in het weekend, voeten op tafel een hapje op de tafel en dan heerlijk onderuit gezakt op de bank, een heerlijke film kijken…en het liefste dan nog in mijn pon met badjas, zalig…

@Roanna,

da’s mooi op tijd :smiley:

zo dan
Roanna, die zijn niet verlaat zeg…

vertel wat zat er in, weer een wereldwinkel produkt, met een thema…colombia, koffie,ect…

Roanna en Marion, andere topic al gezien voor het kerstdiner…

@Viva,

is ook een van mijn favoriete bezigheden.
Maar laatste tijd zijn het vaak series.
Duren niet zo lang , vrijwel altijd net drie kwartier.

Of je moet die engelse detectives hebben die wel uur of langer zijn.

Ach kijk nou ik de 6000 posts, al gepasseerd.

24 vind ik ook geweldig heb dan ook het 1e seizoen achter elkaar gekeken, maar dat is dus real time, dus 10 minuten in de film duren ook echt 10 minuten, dus 24 is 24 uur film achter elkaar, de rest van de seizoenen heb ik nog niet gezien…

@Viva
Had de receptentopic al gezien, weet zo 123 ook geen speciaal recept.
Mr. Bean, hub en J. kunnen er krom om liggen, heb meer plezier om hen dan om mr. Bean himself.

@films
Keken vroeger altijd heel veel films. Nu ben ik al blij dat ik mijn favoriete programma’s op tv bij kan houden.