TTT deeltje 71

ik doet t altijd op de gok.
Zie wel wat er van terecht komt dan.

@Viva: Heb je wel op vakantie 2008 geklikt dan Viva? Ja, prijzig is het wel, maar ik heb toch ook wel redelijke prijzen kunnen ontdekken. Maar wat je zegt, ff wachten tot iedereen uit is. Ik vind het kijken alleen al leuk! :biggrin:

Antonie;spock,keek altijd zorgelijk door een blauw beeld,en dan had je scottie;de onderhoudsman;die schade nooit op tijd gerepareerd kreeg…en die dokter.

Als kind keek ik er elke zondag naar…in het begin in zwart/wit,later in kleur

@Hans,

ik heb ze heel vroeger wel eens gezien.
Maar dat zouden al de herhalingen geweest kunnen zijn.

Paar jaar terug heb ik op een zwarte markt partij VHS banden
gekocht waarvan de meeste bbc opnames waren.

Nu hoop ik ze eerdaags op het nieuwste medium, compleet,te hebben.

@SF
Heb er niet echt iets mee, ben meer van de romantische en de dramafilms.

@Arne
Nog geen nieuws gezien, straks het berichtje van Viva gelezen.

@Viva
Nou, ben benieuwd naar de nieuwe uitvinding! Lijkt me wel wat om te sporten zonder gehobbel.

@Roanna
Genomineerd voor een lintje, hoop dat jullie het gaan worden. Zo niet dan krijg je er van mij een!!!

Hi, hi, ik zie inderdaad nu net, dat Viva dat berichtje al eerder had geplaats van AJ. Nouja, staat het er nu in stereo. :unibrow:

@Marion: Ja leuk wel he? En bedankt voor jou lintje aan mij. :wink:

I love it, mijn zoon ook, kunnen daar helemaal verslaafd aan raken…alleen starwars daar walg ik van, en eve of the war, met van die dingen die op insecten lijken bah

@Viva,

heb ook ooit geprobeerd star wars te kijken…krijg het niet voor elkaar om t af te zien.
Had tijdje terug war of the worlds met, hermaak van eve of the war tom kruis gekeken… ook al niks.

@Marion,

af en toe een drama moet ook kunnen.
Maar dan liefst toch niet die hollywood dingen.

Ach drama vind ik ook op zijn tijd wel leuk maar ik ga persoonlijk toch eerder voor een goede triller…zoals bijvoorbeeld Bangkok Hilton, met Nicole Kidman, geweldig die film.

waar ik dus echt niet van hou, horor en komedie films…mr Bean bijvoorbeeld, daar walg ik van, beter gezegd, als het er op staat wordt ik stik chagerijnig…bah…
en horor zoals De Ring dat gaat dan nog, maar zodra er zagen ect…aan te pas komen en je een handdoek onder de tv voor het bloed moet leggen, nee geef mijn portie dan maar aan Fikkie.

@Viva
Heb Bangkok Hilton ook gezien, is een superfilm!

ja heerlijk die film Marion 3 uur aan de buis gekluisterd, goed verhaal en goed gespeeld, zoals die ene griet die voor het vuurpeloton, het liedje zingt van o lord gife me a mercedes benz…en dan in haar broek plast…zo goed gedaan.

@Viva,

mr bean kan ik ook niet naar kijken.
Ook niet naar de meeste amerikaanse comedies.

Horror vindt ik alleen aardig als het van die bovennatuurlijke zijn ,
zonder bloed dus.
Sommigen worden ook onder de noemer thriller uitgebracht.
Ik heb 53 films naar verhalen van Stephen King.
Zitten ook drama-achtigen en andere redelijk normale films bij

@Viva,

janis joplin

Maar ik houd ook niet van lord of the rings, wat een kl*ten film…deel 1 vond ik wel gaan, maar wist toen niet dat het uit een paar delen bestond, toen deel 2 uitkwam, heb ik het gekeken, maar vond het helemaal niets, deel 3 gehuurd, en gewoon hoofdstukken door geskipt bleh…

Antonie Janis Joplin, nooit van gehoord…en stephen King, ja die vind ik ook goed, maar dat zijn meer psychologische thrillers… zoals rose house red of zoiets…en missary

@Viva,

Janis Joplin is de zangers die Mercedes Benz zingt

heb ook it gezien, maar die vond ik dan weer wat minder met die clown