Jee Viva,dat had ik nog niet gehoord ken dat nummer wel ja…
nee hoor het ook net op het journaal…rtl7
Zag het net op nu.nl staan
Trl: inderdaad H. International…
Cursus ook van HI… Over belangrijkste dingen voor zomer 2008… Dus ben morgen weer helemaal up-to-date…
Arne Jansen: ken ik niet…
hihihi, zag net nog een leuk bericht…
dames let op…
Intelligente beha moet zwiepen en hoppen voorkomen
Uitgegeven: 10 december 2007 11:10
BRUSSEL - Na de ‘wonderbra’ en de ‘push ups’ is er nu een intelligente beha op komst, meldt de Belgische krant Het Belang van Limburg maandag.
http://www.nu.nl/img.db/1349107+s(120!x120!)
Volgens de krant zijn Australische onderzoekers druk bezig een beha te ontwikkelen die het zwiepen en wiebelen van de borsten corrigeert.
http://m.fr.2mdn.net/1372803/pixel.gif
**Bandjes **
De wetenschappers hebben uitgevonden dat zelfs bij een beha die goed past en de juiste maat heeft, de bandjes nog zoveel druk kunnen uitoefenen op de schouders dat ze zenuwen kunnen beschadigen.
Vooral vrouwen met grote borsten ondervinden veel hinder van hun beha. Bij het sporten zouden de borsten van iemand met maat 85DD 7 centimeter op en neer hopsen. Kleine borsten zwiepen ‘slechts’ 5 centimeter. De nieuwe beha zou die heen-en-weer-bewegingen moeten corrigeren.
(c) ANP
ikke hou me aanbevolen…hihihihihihih
ben ondertussen mooi thuisaangekomen.
Eindelijk van die werkmaandag af ![]()
Antonie…lekker de kop van de week er weer af…nu lekker thuis.
@Viva,
heb thuis nog een klein beetje druk…
heeft iets met sf te maken ![]()
heb net op de radio 2 site gekeken.
Ik had de cryptohit wel goed, maar er waren er nog meer dus :frown:
Ach ja ,morgen weer een kans.
:nod:
:dope:
@Viva,
ja die ja ![]()
en , kwam ik afgelopen week achter , eindelijk ook TOS met nl .
heb ik bijna t zooitje compleet ![]()
???
@Viva,
de eerste serie, uit de 60iger jaren
kap. Kirk???
yep en die kerel met die puntoren
ppffff
ikke thuis hoor, wat een rotdag vannocht nix, vanmiddag wel wat… geen zin
gisteren zo geweldig en vandaag zo rot gevoel… slaap gebrek
trek me ff terug
:dag:
Goedenenavond.
Ben weer bij met lezen. Dit keer wel erg veel hoor! Ik kon niet eerder. Hadden werkbespreking. Ik heb van alles en nog wat gelezen en dan die foto’s van Toos…Oh, adembenemend wat mooi!
Zo te lezen zij er wel velen die in December hun trouwdag hebben he? Wij dus ook. Hier gaat het meestal aan ons voorbij, omdat we dan toch vaak ook al met kerst iets doen. Alleen vorig jaar waren we een week naar Gran Canaria geweest, omdat we er toen 40 op hadden zitten. Krijg altijd wel een heel mooi kerststukje van mijn manneke voor onze trouwdag.
O ja, 16 Januari worden wij ( ik en mijn collega’s) om 16.00 uur in Den Haag verwacht i.v.m. de uitreiking van de lintjesregen, van wie het beste bedrijfsrestaurant is geworden. Wij zijn daar namelijk voor genomineerd.
Zo te lezen, iedereen ook een baaldag vandaag gehad. He bah! ![]()
Och jee, meisje met rode haren overleden (Arne Jansen) hoor en zie net op tv.
Ik dacht dat Viva het hier ergens vroeg… O*d is er inderdaad nog niet en is ook nog niet bekend wanneer wel, volgens mijn schoondochter. Wel binnenkort zei ze, nouja dat had ik zelf ook wel geweten.:unibrow:
Ark* is al wel online met de reizen van 2008.
Arke wel al gekeken maar vind alleen maar istanbul, en hele dure reizen …dus ik wacht wel op die andere.