Beps,krijgen jullie wel een paraplu van het bedrijf nu je verder moet lopen:slywink:
Zooo ze hebben hier net mooie kerstbakken neergezet zeg…
Sorry mieden heb het echt te druk nu de zomergidsen weer komen… Red het dus niet de hele tijd om alles bij te houden!!
:kus:
Ik ben er mee weg ! Treintje wacht !
Tot morgen ! :dag:
Fijne avond Kaylo.
Cyn,dat geeft toch niet
@ huisadviezen: bedankt voor alle adviezen en bezorgdheid!!! Ik weet ook niet zeker of het wel gaat gebeuren… We willen eerst van alles op de hoogte zijn. Verder, ALS we uberhaupt een huis kopen dan betaalt de vader van 1 meisje het huis… en dan betalen wij hem af… Echt afhankelijk van de medekopers ben ik dan niet. Verder ben ik hier de komende 5 jaar nog wel en alle mensen waarmee ik het koop ook, en sommige zelfs langer. Nouja, iig, het is een heel groot misschien.
Huizen/flats zijn hier trouwens poepieduur!!
Iedereen bijna klaar met werken? Volgens mij was het niet oz heel druk overal… Behalve bij Beps, aan het eind! Zoals altijd…
Ik ook naar huis,vanavond VVE vergadering dus ben er dan ook maar even denk ik.
tot straks
fijne avond…allemaal…ik ga ff verder met de huishoudelijke beslommeringen…
ik moet nog een uurtje …verderslapen ![]()
heb zelfs ondertussen de cryptohit van radio2 geraden…
ben benieuwd of ik zo’n 2000 pakket krijg
![]()
He Antonie, goed man…
Damber, spieken tussendoor…
Zo ikke thuisss!!!
Eten dus goulash zo ff opwarmen… de rijst klaar… eten maar. :hihi:
Heerlijk zo druk… Hebben nu ook de kerstboom meteen neergezet… Gaan nu even patatjes eten… straks cursus in A’dam… bah… we hebben alle twee geen zin ![]()
Cynnie, is *ad turkije al binnen???
nee helaas… Staat ook voor deze week nog niet gepland… Alleen HINT Turkije is binnen…
Hij staat wel op “gedrukt” meestal duurt het dan nog 1.5 week ofzo… Houdt het wel in de gaten…
Cyn,wat is HINT Turkije??En wat voor cursus heb je dan?
Tlr…denk holland intern.
Trouwens net op het rtl journaal, zanger Arne Jansen overleden 56 jaar, je weet wel van meisjes met rode haren,het management over zijn overlijden…hij heeft het eeuwige voor het tijdelijke verkozen??? zelfmoord denk ik.