ja ik had kunnen zeggen die grijze met een bril, maar dat zijn ze alle 2 hihihihih
@Viva: Hubbie heeft dat al…dat bluetooth ding…ik zie aan de compie dat hubbie eraan komt: Connection PC with mobile phoon Hubbie… haha
Drukkkk
hihihihi,oke Beps, tja had het kunnen weten, dat hij al zo’n ding had…hihihihihih
Viva,ze lijken wel op elkaar wat ik in de gauwigheid zag…
Beps,dat is makkelijk dat je kan zien dat je hubs in aantocht is…
Tlr, klopt, ze hebben ze ook wel bij elkaar uitgezocht he…die baas van hubs dan…
volgens mij duurt die opname 10x zo lang als dat er wordt uitgezonden, hubs heeft daar bijna de halve dag gestaan…
Een halve dag???En er wordt maar een klein stukje uitgezonden…Dat heeft de baas van je hubs goed gedaan dan…
Ik ga ff koffie drinken en kijken of de collega nog nieuwtjes heeft tot strakkies
ach reklame he, die auto’s staan echt wel in beeld,…
koffie lekker, goed idee, neem ook ff een bakkie.
@ Bloem: vodka jus is een beetje saaaaai!
@ Marion: een beetje competitie dus... Misschien werkt het motiverend, gaatie nog meer scoren!
@ Linda: balen joh, dat ziek worden na uit eten... Maar jij bent toch allergisch voor heel veel dingen?
@ Toos: oooo!!!! Wat moooooi! Misschien stomme vraag, maar ik ben er een tijdje uit geweest... Waar ben jij geweest? Waar ligt dit paradijsje?
@ Apr08: euh… tja, ik was idd wat minder actief omdat er steeds problemen met t internet zijn en omdat ik t nogal druk heb maaaaaaar ikke ga hier NIET WEG HOOR!!! Maarreh, jou heb ik nog niet gezien hier dusse… welkom?
@ Bloem: is jouw baan ook zo’n 1: je komt op werk, niemand heeft wat voor je te doen, je zit maar voor je uit te staren, te kletsen met je collega’s, koffie/thee te zuipen en dan mag je weer naar huis… Mij hoor je niet klagen hoor!
@ Linda: waar werk jij en waarom weken van 46 uur… DAT IS TEVEEL!!
@ Cyn: verwend nest!!! Wel leuk dat je zo’n mams hebt… Mijn ouders zullen mij altijd helpen in nood maar ze vinden dat, nu ik eenmaal de keuze heb gemaakt om op mijzelf te wonen, ook alles zelf moet proberen te regelen/betalen!!!
Aaa, ik ook weer terug van werk. Vandaag niet naar Uni, morgen weer. Ga zometeen even langs een makelaar denk ik, we zijn van plan in de lente een huis te kopen met 4/5 vrienden…
Cris…zodan dat is nogal wat een huis kopen, laat je goed voorlichten…over de voor- en nadelen.
@ Viva: jaaa, daarom alvast wat research… We weten het natuurlijk ook niet zeker, maar een huis is altijd een goede investering en als je huur betaalt gaat het nergens heen en als je een huis/flat afbetaalt dan kun je tenminste nog iets met de overwaarde doenenzo… Nouja, ik ga dus even op weg!
Tot straks!
@Cris: Beware… ander land andere regels met kopen… Goed laten voorlichten, ook bij de bank, niet alleen de makelaar…
Hier nu druk…maaaaaarrrrrr nog 45 min!
Nog niets gehoord over het parkeren, ga er ook nog steeds van uit dat ik geen kaart krijg…
cris…toch oppassen, een huis kopen is niet niks, met een huurhuis geen zorgen, met een koophuis weet je eigenlijk niet of je er goed aan doet, hou rekening, met onvoorziene uitgaven, een kapot dak, of riolering kost een vermogen, dat moet je goed voor ogen houden, ook met meerder mensen iets kopen is iets waar ik heel lang over zou moeten nadenken, als 1 persoon zijn vaste lasten niet kan betalen, hangt de rest er aan om het op te hoesten.
Beps een briefje van de ha is dat niet iets waar ze rekening mee moeten houden, zodat je je auto toch kunt parkeren.
@Cris
Vind het ook nogal wat om een huis te kopen met 4-5 personen, die je eigenlijk ook nog niet lang kent. Kijkt mooi allemaal maar zoals Viva al zegt, wat als 1 man de kosten niet op kan brengen of er gaat iets kapot?
Nog een uurtje en ben er ook vanaf !
Pfffffffffff, vervelende dag !
Mijn ogen vallen bijna dicht (zooooooooo druk is het hier momenteel !!!)
Hier ook nog een uurtje en dan is de kop er weer af
Cris,laat je wel goed informeren,want het is niet niks
Kaylo, einde in zicht.
Tlr…ik deed het NEVER een huis daar kopen, maar ja wie ben ik…
Ik dus ook niet…maar goed ik snap het ook wel weer zeg maar…
@Viva: nee dat helpt niets, dat had ik ook al voorgesteld. Het is ook niet dat ik niet lopen kan, maar mn ‘energiefabriek’ is aangetast door die whiplash… en dus anders verdelen heet dat…(ik kan best veel, maar als het regent wordt je nat :lol:)
misschien via de arbo???