We zijn gaan fonduen samen met de kinderen en broer plus gezin. Dus het is niet helemaal stilletjes voorbij gegaan. We hadden toen het idee om in de zomer een BBQfeest te geven. Maar goed, dat is allemaal anders gelopen. Wil wel morgen ergens gaan eten
Hub houdt wel van de sauna, maar ik niet. Dus bij ons ook geen strak plan. Ik ga vanmiddag eens bij het tuincentrum kijken, wie weet wat een leuke ideeen ze hebben. Hub zou ook wel nieuwe verlichting voor het huis willen
Cadeautjes kiezen : weet het ook nooit zo goed.
Sauna ook niks voor mij ! Ventje doet dat wel graag, maar gaat natuurlijk niet graag alleen. Heb het 3 keer of zo gedaan, en echt niks voor mij !
O sauna heerlijk, ging vroeger altijd al, hubs tot op 2 jaar geleden nooit geweest, toen kregen we bonnen voor de sauna, ik heb overvallen op zaterdagmiddag, hij vond het idee werkelijk helemaal niets, in je blootje in de rondte lopen, maar na het 1x gedaan te hebben, vind hij het heerlijk, dus zo 1 of 2x per jaar gaan we heerlijk daar naar toe van af een uurtje of 12 tot s avonds een uur op 10 en dan heerlijk blijven eten daarzo…heerlijk…
:D:D:D Nou Viva, je hebt ze hier in no time aan een kado geholpen!
viva : lijkt de waterzooi je wat ?
hihihihi, heb net de kro gebeld, mijn hubs heeft mee gedaan met het kinderprogramma dropzone, a.s. zaterdagochtend om 9.30 uur wordt het uitgezonden…
@Sauna
Ben er niet zo kapot van, geef mij de hamam maar :biggrin:
ja lijkt me wel wat, maar het ziet er nogal nat uit, hoort dat zo…van daar waarschijnlijk waterzooi, beetje dikke soep zeg maar of ben ik mis.
Ach ideetjes heb ik meestal wel…dus u vraagt maar raak…
hamam. oook heerlijk, alleen afgelopen jaar was het minder, een grote hamam, in konakli, leek wel een fabriek bah…en ik ben van die soptafel afgesprongen, had nog zo gezegd, dat hij niet zo hard op mijn benen moest duwen, en na 3x te hebben gezegd dat hij het veel te hard deed, ben ik van de zeeptafel afgesprongen, en heb me afgespoeld, was wel 2 dagen daarna helemaal bezaaid met blauwe plekken op mijn dij benen aan de achterkant, dus dat was NIET lekker kan ik je vertellen.
pfff zo stil hier heb de mp3 maar opgezet…
Viva,dus je werd daar met harde hand aangepakt,en geef je gelijk dat je toen van de tafel af bent gesprongen stonden ze zeker wel raar te kijken
dus niet morgen??
nope…
Video aanzetten Viva
als je naar deze website gaat, en dan onder het schermpje waar een filmpje draait dropzone aanklikt, zie je al een voorstukje…van de uitzending van hubs…
Ja vraag het de buurman wel die heeft een dvdrecorder…
Heb het gezien Viva…
hihihi…mijn hubs staat achter de man die het kind helpt…
Oke ja wist niet welke van de 2 het was,maar nu dus wel hihihi