http://www.speedskating-online.com/spotnews.htm
very :biggrin:
http://www.speedskating-online.com/spotnews.htm
very :biggrin:
Je hebt wel goeie ideeen Viva. Vind een BBQ wel een goed idee. Ga denk ik naar het tuincentrum om eens te neuzen
Alvast een fotootje :
Ja hij kan goed fotograferen, hij kent de camera beter dan ik. Hij heeft ook alle foto’s gemaakt van het weekend
bij de ntratuin, heb ik mooie gezien, zo’n grote moet besteld worden, en weegt 600 kilo, dus moeilijk zelf te vervoeren…(hij is wel in delen en je moet het aan elkaar lijmen, maar ze hebben ook mooie van wber…zijn niet goedkoop maar wel perfect, heb je nog assesoires bij zoals een skottelbrai ect…op gas en op kolen…
Kaylo ziet er goed uit, mijn schoonzus wil wat anders met de kerst, maar komt eigenlijk altijd op gourmetten uit…wie heeft er nog andere ideetjes…of moet ik daar een apart topic voor openen???
@Toos: Herkenbaar geval: Wij zijn overmorgen dus 24 jr getrouwd… en ik weet ook niets voor hem. We willen ook iets leuks doen dan, zijn allebei vrij…maar wat… Errug eigenlijk…dat je niets meer te wensen hebt(int klein dan…)
vind het wel een goed idee, want de BBQ die we nu hebben valt haast uit elkaar
Samen lekker een arrangement boeken bij de sauna, incl. diner… en massage…jammie
ui - wortelen - preiwit en groene selder in blokjes snijden en even aanstoven. aardappelen ook in blokjes en bijvoegen. Bestrooien met zout en peper. Omroeren. Kipfilets bovenop leggen en overgieten met water (met kippebouillonblokje) tot het bijna onder staat. Deksel erop, zachtjes laten sudderen en op het laatst room doorroeren.
Dit is wel min of meer een “ightversie” hoor. Normaal is het met een kip in stukken, en doen er er op het laatst ook nog een eierdooier bij.
@Beps: Ik wist dat je trouwdag een dag na ons is. Moeilijk hoor om wat leuks te vinden. Vorig jaar waren we net 2 dagen verhuist en hebben er toen niet zoveel aan gedaan. Zijn alleen uit eten geweest
beppie : een lekker verwenweekendje met zijn tweetjes ?
@Viva: Vindt die BBQ wel heel mooi
Toos, met 25 jaar niets gedaan??? Wij een bbq met de hele familie in de tuin, reuze gezellie, maar kan me voorstellen als je net verhuist bent dat je hoofd daar echt niet naar staat…
Misschien morgenavond met kids en aanhang ook lekker uit eten…of bowlen met steengrillen ofzo…
Hij mag sowieso al met me mee naar jamaica.
@Beps: Vind hub dat wat, een verwendag sauna?
Hubbie houd niet van de sauna, om zijn woorden te gebruiken: Ik wil niet eens zweten voor mn baas, laat staan dat ik ervoor ga betalen :wacko:
het komt wel goed… heb al wat voor m gekocht laatst! een 500GB extrene schijf…
daar zitten dus die andere plaaten bij om te grillen, en om te skottelbraaien, ik heb geen skottelbraai, maar wel een w*ber bbq, misschien dat ik zo’n plaat nog eens aanschaf…zo makkelijk,
kipfiletje, groente ect op dat ding en eten maar, lekker als het zo warm is in de zomer…gewoon buiten alles in die pan, en smikkelen maar. Als ik jou was zou ik hem wel op gas nemen…wordt wat heter, alleen mis je dan die rooklucht…
hihihihi Beps, je hebt een nieuw restaurant in
a’dam, in het donker eten, is dat niets voor jou hubbie…
Beps, ik weet niet of jou hubs hem al heeft, maar er is ook een bluetooth voor op de pc, kan hij communiceren met zijn telefoon…??? ideetje misschien…en dan samen lekker uit eten…