TTT deeltje 71

Wil vanmiddag nog een cadeautje kopen voor Hub, morgen is onze trouwdag. Heb alleen nog geen idee wat

Nog even proberen met die molen !

Kaylo gentse waterzooi, laat horen, NOG NOOIT VAN GEHOORD. laat staan dat ik weet wat het is.

toos hoeveel jaar ben je getrouwd, misschien een mooi horloge…???

Morgen 26 jaar getrouwd. Hij heeft een mooi horloge, heeft hij een paar jaar geleden voor vaderdag gehad

heeft hij hobby’s?

wat een getrouw in december
@ toos, veel plezier met de kerstboom en een fijne 26-jarige trouwdag morgen, voor ik het vergeet…

Net geluncht en nu geen zin meer…

Viva,nog 3 daagjes lekker aan het aftellen

Cyn,weer verwend zeg,die mams van jouw ook,maar wel lief .

@Bloem: bedankt
@Viva; Ja zijn grote hobby is de tuin en fotograferen.

gossie, iedereen zit echt in een dip vandaag…waar komt dat toch door…niemand heeft zin (ikke ook niet hoor) Beps, Bloem, Tlr…Antonie…

misschien iets voor mee te werken in de tuin, zo nieuwe gadet ofzo…of iets voor het fotograferen, statief of zo of een mooie filter voor de camera, een uitbreiding van geheugen voor in de camera…mooi cameratas, met extra’s weet ik veel zoiets???

of een mooie fontijn, voor in de tuin, of zo’n bbq die mijn hubs heeft gekregen toen hij 50 werd, ik noem maar wat…

tja
komt doordat ik wel 101 andere leukere en nuttigere dingen kan verzinnen dan hiero een beetje te zijn
maar ja
die euro’s he? moet die schaatsreisjes toch ERGENS van betalen…

of een maandblad, voor fotograveren, of tuinieren…

@ viva, weer lekker op dreef!! hahaha
ikke ga zaterdag op zoek naar mn kadootjes voor de kerst, moet nog 2 kleintjes hebben voor pa en bro… altijd moeilijk… die weten alleen van die hyper dure dingen!!

maar goed, das zaterdag pas, nog 4,5 dag werken!! :smiley:

Bloemmie, altijd dat rotte geld he, dat zit iedereen tegenwoordig dwars…niks is voor niks, en alles wat je wilt doen, kost een vermogen.

Bloem ook nog ideetjes nodig voor paps en bro…laat maar horen, wat ze leuk vinden…

viva : is een stoofpotje met kip in bouillon en lekkere groentjes erbij. Is héééél erg lekker !

Toos,een workshop digitaal fotograveren of kent hij alle ins en outs al?

oke kaylo, wij willen wel het recept hoor…