TTT deeltje 71

ga maar es wat eten ofzo :s weet het anders ook niet!!

ik ga naar het werk toe tot vanavond allemaal

Hello!!

Ben er ook weer!!! Zal even een klein verslagje van mijn weekend doen…

Zaterdag: Beverwijk!!! 2GB-kaartje voor digi cam gekocht, lelijke dingen voor op mijn crocs… haha… mams heeft zo’n snij/hak-ding gekocht… Beps: je weet wel die je ook voor mams had gekocht… en DONER!!! mjahm-jam… Heerlijk!!!

Zijn daarna nog even doorgereden naar IJmuiden voor hazelnoottaart (6persoons, eten mijn pa en ma samen op :biggrin: Ik lust dat niet dus had appelkanjers… Is wel grappig want mama komt uit IJmuiden en lust alleen die hazelnoottaart… :tongue:

Zondag fitness, en s’middags naar Heemskerk. Juwelier had daar een aanbieding, je 2e sieraad voor 1 euro… Dus we hebben schandalig veel uit gegeven… Is niet voor kerst, ook niet voor verjaardag… gewoon zomaar… Alleen mijn oorbellen waren al 75 eu… haha oeps!!! En mams heeft alles betaald :wub:

Verder eigenlijk niks gedaan…

Heb bijgelezen niet veel onthouden, maar zal een poging doen!!

Damber, jammer maar beter nu er achter komen dan over 2 maanden ofzo…
Toos, :kus: welkom terug… Mooie foto’s!!!
Linda, wil een nieuwe camera, oude inderdaad gewoon verkopen op marktpl**ts.nl
Bloem; lekker schaatsen wezen kijken…
Kaylo in de stress waar ik ben… Maar ben er al weer :wink:
Apr08 heeft een jurk uitgezocht… En wat mijn vriend betreft, tsja het gaat nu niet zo lekker tussen ons…

Verder weet ik het echt niet meer!! Sorry!!!

:dag:

@ cyn ben jij ff schandalijk verwend!! zo kom je natuurlijk nooit van je geld af!! :smiley:

Zo pauze om, nu weer om 13.30… weer 15 min en dan om 15.45 NAAR HUISSSS

@Cyn: Die mams van jou toch!!!

@ beps, aftellennnnnnn

:kus:

Zo ikke lekker thuis, … cynnie, verwend nest, ga je ouders maar eens even een mailtje sturen ofzo…:nod: ongelofelijk wat wordt jij altijd verwent.

Bloemmie slaappie’s :slapen:hihihihi, tja nu uitrusten van het weekend, maar weer op je werk gaat niet altijd…
Beps.:idea:…een leermomentje gehad, dat is dan lekker meegenomen nietwaar.
Voor de rest niets te melden…ff dweilen in huis, wasje in de:was:laat maar lekker draaien.

Nog 3 dagen werken…yep…:smiley:

pfff ikke heb gewoon geen zin meer… en het is DRUKKKK Maar nog 3 uur :hihi:

komop Beps, nog ff doorzetten…maandagochtend blues

:ninja::ninja::ninja::ninja: heb de telefoondienst ‘moeten’ ruilen… moet me nu dus inloggen… en tot 17:00 uur werken…

@Damber… hihi, sterkte en suc6!

ikke nog 3,5 uur :retard:
kan zometeen wel ff iets doen, maar volgens mij ben ik daarmee ook binnen 2 sec klaar ofzo…
ga maar es truusen ofzo… tenminste nog iets nuttigsssss

Viva, ze hebben helaas alle 2 geen mail adres :wink: hahaha

Hebben we allemaal een baaldag?

@Apr08
Niets mis met simpel hoor, vind het vaak mooier dan al die poespas. Nu de schoenen nog. lijkt me het moeilijkste deze tijd van het jaar, en dan ben je klaar voor de verloving.

@Antonie
Een vol hoofd, waait misschien buiten wel weer leeg als je aan het roken bent.

@Viva
Korte dag vandaag … al lekker vrij inmiddels.

@Cyn
Daar ben je dan!!! Wilden Jaap al bijna in gaan schakelen.
En weer schandelijk verwend door je moeder … en gelijk heb je, zou ook geen nee tegen mooie oorbellen zeggen.

@ cyn jajaja.a… geen emaill… :tssk:

Kan niet zeggen dat ik een baaldag heb vandaag, doe lekker rustig aan. Wil de kerstboom op gaan zetten en een beetje kerstsfeer in huis.
@Cyn: Weer lekker verwend door mams
@Viva: Werkdag zit er weer op, nog 3 te gaan dan lekker vakantie
@Beps: Op je vingers kijken moment ook weer gehad. Wel zo fijn dat je er ook nog wat van leert

Ben terug van de lunch.
Gewoon wat warme groentjes met stukje brood erbij. Heeft toch gesmaakt !
Vanavond lekkere Gentse waterzooi ! Mjammie !!!

sh*t dat is balen zeg, geen emailadres…toch de postduif dan maar van zolder halen denk ik…:unibrow:

cyn : echt wel een verwend “nestje” hé ? hihi !