TTT deeltje 71

Nou, ik kijk nog wel regelmatig Disn*y tekenfilms. Hebben er ook best veel van.

Ja, ze kunnen nog wel wat goeds bij TN*. Mijn schoonzusje had mijn kaartje al, die ik gistermiddag gebust had door die nauwe gleuf. Vind ik voor deze drukke tijd, best snel.

Nou, ik hoef daar niet te kijken, want ik ga toch uit eten met kerst en als ik wel thuis ben, wordt het gezellig gourmetten en dat kan ik wel uit mijn hoofd. :unibrow:

@Viva,

gefeliciteerd met het passeren van de 600 grens :smiley:

enne, 24 heb ik ook paar keer geprobeerd …o.a op aanraden van mijn ouders… krijg het niet voor elkaar om me te concentreren op deze serie.

in het begin is het een beetje moeilijk om er in te komen, tot dat je erin zit , dan heb je niet eens tijd om te plassen…

Roanna, misschien had je nog een receptje in de kast liggen ofzo…

Oh maar Viva, zeg maar wat je wil weten voor recept. Indisch koken wordt hier veel gedaan en dat kan ik zo ff aan mijn kokkie vragen hoor!

@Roanna.

die Disn@ys keek ik wel eens met de kinderen vroeger.
Heb/had ze allemaal op vhs als er weer een nieuwe uit kwam werd die gekocht.

Als ik toen had geweten dat er niet veel later die glimmende schijfjes uit zouden komen …

Ja jou kokkie kan er wat van, met indisch koken, maar dat vind ik zo veel werk…
zoals spekkoek, daar heb je een dagtaak aan.

hihihihi Disney ja leuk, maar dan niet alleen tekenfilms, zo heb je de film Iron Will, is hartstikke leuke film over een jongen die een race doet met poolhonden…tranen met tuiten…

Ik zou wel eens het recept voor Bara willen hebben maar dat is surinaams.

@Antonie: Dat is hier ook zo. Heb een kast vol staan met video’s, maar de laatste jaren toch over gegaan op dvd, als er weer een nieuwe uitkomt.

@Viva: Ja maar spekkkoek is ook maar een lekkernij die je er zo bij doet. Moet je tijd voor uittrekken. Dat kan mijn schoonzus dus weer heel goed, maar ik bedoel eigenlijk gewoon alles met rijst en bami enzo. Dat kan kokkie hier goed! :wink:

Had jij 'm nog niet dan Viva? Ik bedoel het kaartje?

nee, vandaag helemaal niets gekregen, heb ook de postbode niet gezien…

@Viva,

doe postbodes bij jullie daar heb ik niet zo hoog :nod:

Misschien gaat het daar nog met de postduif of rooksignalen Antonie. :lol:

Ben er ook bang voor Roanna :smiley:

tja…grootste postverwerkingsdepot zit hier…heb er zelf gewerkt…heb wel eens meegemaakt dat een postzak met rouwkaarten zoek was geraakt…vonden ze terug ergens achter een sorteerkast/band…de begrafenis was de dag erna…kon s nachts een koerier gaan rijden…de sukkels daar zo (sorry Hans)

Mijn kokkie heeft ook (bijna 30 jaar) partime op het voorsoorteercentrum gewerkt, maar heeft zulke dingen gelukkig nooit meegemaakt. :biggrin:

Zo ik stop ermee voor vandaag, ff bankhangen en dan weer broodje smeren voor morgen en dan plat…voor iedereen welterusten…trouwens rustig hier vanavond.

weltrusten Viva

:slapen:

Ik ga er ook voor voorlopig weer ff mee stoppen. :wink:

Weltrusten alvast Viva. :kus::dag: