Trusten bloem!!!
Thx meid!!!
Maar waarschijnlijk spreek ik je nog,slaap lekker!!!
@BLOEM: Truste
Slaap lekker en ontspan je.
Hasta manana.
Cyn,balen dat je askim nog steeds zijn telefoon uit heeft staan.
Brenniej,3,5 week is niks ik moet nog 8 weken wachten:crybaby:,lijkt wel of het nooit in zicht komt.Komt me bekend voor zo’n dipje die jij had,maar gelukkig gaat het nu weer met je.
Jill,nogmaal een hele fijne vakantie en lekker genieten!!!
Ikke net terug van het oppassen was wel weer leuk hoor.Alleen jammer dat ik 2 poepluiers had:angry:,maar ja hoort er ook bij he.
Ga zo me bedje maar eens opzoeken en lekker :slapen:
Nou, ik denk dat iedereen een bietje moe is.
Ga ik er ook maar een keer op tijd in. :paranoid: Huh? Ja, ik weet het, dat zeg ik wel vaker, maarja niemand heeft meer wat te melden zo te zien dus… slaap lekker allemaal en tot morgen. ![]()
@Toos, doe jij de lamp straks uit?
ik kom nog ff goede nachst zeggen…heerlijk getraind…daarna nog in de kantine gezeten…alweer een dag om!!
@brenniej…nog ff volhouden…3.5 week is voorbij voordat je het weet!!
@bloem…succes met verhuizen morgen…moet je nog veel?
@trl…tja poepluiers horen nu eenmaal bij oppassen…;)gelukkig was het voor de rest wel goed…
nou ik ga lkkr naar bed…slaap lekker allemaal en tot morgen
Roanna & Turkije lover & MK 116 & bloem29 & de rest
slaap lekker
ik heb zonet mn vakantie naar Turkije geboekt!! ik ga over 3 dagen :nod: en dus waarschijnlijk niet in oktober
iedereen die nog moet wachten op de vakantie, succes met aftellen!! leuke dingen doen, dan gaat de tijd sneller!!
Jill en jacqueline fijne vakantie!!
Jac: met welke maatschappij vlieg jij vrijdag?
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Turkije-fan 31 augustus - Gümbet
:RUSSIA: :CHINA:
:INDONESIA Bloem: 4 september - Op halve wereldreis, 6-8 mnd
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
Brenniej: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 22 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya
CrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Cynthia: 2 november - Studiereis???
Kimbo: 2 november- Marmaris
**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh
Nur: 4 juli - TROUWEN
**2008 *****
En dan de verjaardagen nog …
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
Nog even een snel weltruste.
Gelukkig zijn jullie vrij rustig geweest vanavond en hoef ik niet veel bij te lezen.
Vandaag lag het verslag van de Radboud in de bus. En al weet je wat je zo ongeveer kan verwachten, toch valt het telkens tegen. Was dus ff niet in de stemming om gezellig te beppen vanavond en heb zitten googelen op classificaties en scores om een beetje wijs te kunnen worden uit de medische codes. Maar goed het is niet anders, we staan op de wachtlijst voor ouder- en medicatiebegeleiding. En dat is iig positief nieuws.
@Marion: Valt dan tgen he, je verwacht een pasklare oplossing. Moet je toch weer op een wachtlijst
Ik ga mn mandje opzoeken. Welterusten:slapen::slapen:. Zal nog een spaarlampje aanlaten voor de nachtbrakers.
Die wachtlijst dat wist ik en daar had ik me ook op ingesteld. En een pasklare oplossing verwacht ik ook niet, daarvoor is alles te ingewikkeld. Het is de uitslag van het onderzoek die weer tegen valt. Voor mijn gevoel weer een stapje terug. Wordt je weer even met de neus op de harde feiten geduwd. Slapen er maar een nachtje over en mss ziet morgen er alles wat zonniger uit.
Truste!!
goede morgen deze morgen!!
beps zit achter de pc denk ik, maar kan niet inloggen… dus bij deze :idea:
wat zijn jullie braaf geweest, ‘maar’ 2 blz bij te lezen
@ toos, hoe ging het werken? waren ze een beetje lief voor je
@ marion, oei!! dat is dan toch schrikken he? jammer dat ze het niet even vooraankondigen, van: het verslag komt eraannnnn!!
en nu? het valt tegen zeg je, is dat omdat hij juist zwaarder geclassificieerd is als jij gehoopt had? of juist andersom? wat is de indicatie voor de wachtlijst?? igg :kus: voor jou, tis niet nix!
zooo ikke kon weer eens niet in slaap komen vannacht… lag te woelen en te draaien wat ik ‘allemaal’ nog moet doen… of nou ja, meer wat ik allemaal nog wil zeggen tegen bepaalde mensen enz…
nou ja, eigen schuld dikke bult moet ik maar niet weggaan…
ikke ga maar eens klaar maken om te werken… of igg die kant op te gaan :so:
Goedemorgen allemaal,
Marion,heb je wel een beetje kunnen slapen,hoop dat jullie niet al te lang hoeven te wachten.
Bloem,succes vandaag met verhuizen.
Fijne dag allemaal
@ TRL mornink, hoe is het met jou vandaag??
weer werken… pfff…
noggggg 3 dagen te gaan voor mij!!
Heb ik wat gemist Marion…waar heb je het over???
zo ben even bijgelezen…goedemorgen meisjes…
Jill en Jac…fijne vakantie…
Marion…ik begrijp het even niet…maar dat zal wel goed komen.
voor de rest iedereen werkse…
Ik ben gammel, verkouden en heb oorpijn…maar ff aankijken anders maar naar de pil…
nu druk aan het werk.
Bloem,gaat wel goed met mij deze morgen.Lekker he nog 3 daagjes en dan heb je het er eindelijk opzitten.Is eigenlijk wel snel gegaan zeg,weet nog wel dat je het hier vertelde van je plannen…En nu is het bijna zover.Ik zal je echt gaan missen hier en ik weet wel zeker dat ik niet de enige ben …![]()
Viva, niet ziek worden hoor!! Je bent natuurlijk nog de warmte van Turkije gewend en dan ineens hier graadje of 20 das een hele verandering.Hoe gaat het met je dochter???
gaaap ben alleen zo moe…
weer een dagje slaap inhalen zou niet verkeerd zijn, maar helaas… elke ochtend om 6 uur eruit!
@trl
Gaat het weer een beetje met je?
@bloem
Vroeg erin was dus wel gelukt, maar het slapen dus niet helaas.
Het eind is gelukkig in zicht.
@marion
De uitslag viel dus tegen, balen hoor. Je wilt natuurlijk dat het goed gaat met je kind en nu dit. Hoelang is de wachtlijst voor de verdere behandeling. Hopelijk heb je een goede nacht gehad en zie je het vandaag weer iets zonniger. De wereld is hard, je moet toch weer door. Knuffel voor je :kus:
@jill
Jippie, nog een paar uurtjes en dan gaan jullie! Ben je er al helemaal klaar voor?