In het vorige deel is het woord ‘bevallen’ niet genoemd, toch iets aangetrokken van het ‘seni’ commentaar.
Ook een knuffel voor jou Jill, geniet ervan!!! :kus:
Bloem daar houden we je aan!!!
ja ach
binnen 24 uur of in 1 week
we hebben het altijd gezellig!!
owh en beps zegt welterusten, ze kan niet meer inloggen, hopelijk is het snel verholpen!!
@ jill, deal!!
maar ga jij nu maar eerst lekker genieten van de zon en de rust en de mensen enzo!!
en voorzichtig met de auto in de bergen richting konya!!
Voor het geval je niet terug wil/kunt lezen Jill, nogmaals een
hele goede reis en een te gekke vakantie Geniet er weer van, samen met je hubs/eega/manneke.
Doeggggggggg :vak01::vak01::kus: :crybaby:
besp??? weer een nw lid ![]()
haha, ook welterusten voor beps
Ja meid ik zal aan je woorden denken.
Maar waarschijnlijk spreek ik jou morgen nog ik kom nog wel even langs morgen.
:dag: BEP :dag:
:slapen: Voor zo!
@ mk, ja das zo’n lid wat af en toe binnenkomt vallen en hier en daar wat steekjes achterlaat :unibrow:
oeff he, moet ook nog op mn typfouten gaan letten ehj!!
@ jill, hoe laat vertrek je morgen van huis??
We vertrekken tegen half 1 morgen middag
Ik ga slapen, tot morgen, slaap lekker!
Truste MK. Hopenlijk laat G. je lekker een nachtje slapen. En anders… even lekker voeden en knuffelen. ![]()
MK slaap lekker meid zorg goed voor de kleine spruit en voor jezelf!!!
Tot over een paar weken!!!
@ mk, truste
@ jill, dan zie je vast wel verschijnen voor je weg gaat en zo niet, heb al gezegd wat ik wilde zeggen!
ikke ga ook verstandig doen.
morgen werken, verhuizen, bij ouders eten, dus laat terug, dan werken, kapper, afscheid werk, dus laat terug, dan werken en dan nix meer…VRIJHEID!! dus ff een flinke eindspurt!!
Ik zie je zeker nog wel morgen Bloem!!!
Slaap lekker meid en droom maar lekker van wat komen gaat!
Pffffffff nog een druk progamma dan morgen he Bloem! Ga er dan ook maar lekker op tijd in. Ik denk dat Toos of Marion of Jill het :idea: straks wel uit doet.
Roanna zie ik je morgen nog?
ja idd
ga meteen hierna de klapdoos dicht doen, anders dan blijf ik maar naar voren en achter klikken en daar nog ff en hier nog ff en dan kan ik zo weer overnieuw beginnen ![]()
mochten jullie gaan bevallen… wel ff het lijstje meenemen he? staat paar blz terug!!
:kus: truste allemaal en tot morgen!
Ja hoor en helemaal als ik weet dat jij nog komt. Ik ben tot een uur of 11 nog thuis, maar mocht ik je niet meer zien of spreken, je weet het he! Genieten en gezond weer terug als dat zou kunnen. :kus: