@ babsch: jaa hahaa…zo tel ik ook altijd,… als dat is geweest nog maar zo lang,…en dan nog zo lang… Pfff hahaah… maar goed!
Sometimes Life is btch… a real Btch!;)![]()
Weet je, eigenlijk is dat aftellen echt zó ontzettend vermoeiend! Maar op de een of andere manier kan een mens niet anders, ofzo… Ik blijf het elke x weer doen! Mijn poepie ook, hij zei vanmiddag dat als ik nu niet snel weer kom hij gek wordt, echt niet zonder me kan en me nodig heeft! Lief dat ie het zegt, maar ik kan niet eerder komen. Aaagggggggggrrrrrr :crybaby:
ikke keek altijd na vertrek hoeveel het nog was
meestal zaten er 12 weken tussen, en dan pas bij 6 weken… nu ben ik 6 weken terug, en die gingen kei snel voorbij, dus de komende 6 weken moeten ook snel gaan
en dan 2 weken voor tijd… over 2 weken ga ik en 2 weken daarna ben ik alweer terug, dus laat ik maar erg genieten van de komende 2 weken en lekker langzaam gaan, dan geniet ik ook van de 2 weken dat ik daar ben en gaan die ook langzaam voorbij
weet nog dat we de visum aanvraag gingen doen en het nog 20 weken was!! :eek: 20 weken… en nu is er nog maar 1 over…
zucht
alleen dat helpt dus niet echt, want 7 mnd is gewoon niet te overzien
en ergens verlang ik alweer naar de tijd erna…
ik heb goede hoop als ik naar de enquete kijk van de beste website ![]()
wat hebben er ineens veel mensen gestemd vandaag!! ![]()
@ Bloem: haha jaa precies,… wat gaan er dan eigenlijk rare dingen door je hoofd he!.. pfff!!!,…dan zoveel, nou dat ging ook snel, dus moet dat ook snel gaan,… nog maar zoveel weekenden,… tis ook altijd weer zo snel weekend… dus het gaat wel snel!.. maar voor je gevoel…ga je geen stap vooruit en dan ineens wel,…en OHHHHH… hahaha vermoeiend!!
@ babsch: acchhh ikke kan ook niet zonder aftellen, als ik uit turkije vertrek en ik zit in het vliegtuig zit ik al weer te tellen!.. Hmmmm terwijl ik nog in Turkije ben op dat moment!.. uhhhhh… gezond???
Tja, toch vreemd he, bloem dat iedereen ineens vandaag fanatiek is gaan stemmen…:slywink:
Maarre, lees ik dat goed in het lijstje? Gaat u volgend jaar mei 4ever naar Gümbet?
Ach Brenniej, wat maakt het uit, wel of niet gezond, het maakt het op de een of andere manier makkelijker
Ik zit vaak op de terug weg in het vliegtuig alweer te kijken wanneer ik nu weer vakantie kan opnemen.
Hopelijk ben ik daar volgend jaar toch echt een keer vanaf!
@brenniej
Een dipje, nog ff doorbijten, morgen mag je weer een filmpje en overmorgen weer en… nog heel veel en voor je het weet ga je morgen weg.
@bloem
Hoelang is het fietsen naar je ouders?
Waarschijnlijk kijk ik er weer giga overheen, maar waar kan je aangeven wat je sterrenbeeld is? Zoek me een ongeluk, maar zie 't nie he?
@ mk uur a 5 kwartier
@ brenniej, nee denk niet dat het gezond is, maar ja… wat doe je eraan!
Ik heb nog een sms van Linda gekregen. Ze hebben een mooi hotel, lekker eten, aan het strand, heerlijk weer. Kortom ze genieten volop. Ze was wel een beetje verbrand, maar had er niet heel erg veel last van.
@ babsch, bij je eigen instellingen, moet je je geb datum vrij geven en dan geeft ie vanzelf sterrenbeeld aan
@babsch
Je geboortedatum bij je gegevens invoeren.
haha, je was me weer eens voor.
Ohw, weer wat geleerd! Thanx! Ik ben wat dat betreft ook echt een kneus met pc’s!
@bloem
Wel een flinke rit, maar het is te doen dus.
Met je backpack op je rug?
Kind kan de was doen! Ik kan het ook!
nou ja
als je je aanmeldt moet je je geboortedatum vermelden
maar bij je instellingen kun je aangeven of anderen die wel of niet kunnen zien
als je instelt dat ie zichtbaar is, dan zien we ineens dat babsch vissiess is
Blub!
@ mk, ben jij gekkkkkkkkkkk
ga echt niet 5 kwartier fietsen met 20 kilo op mn rug!!
daar hebben we een auto en een bus voor… fiets moet alleen ff over en die past niet in de auto of bus, dus moet ie gefietst worden!!