TTT deeltje 47 pas... ;)

@Bloem
Denk het ook maar is ook zo sneu als ze toevallig zou kijken en er staat geen vakantiegroet bij voor haar.

@ mk, tot half 4 werken, dan naar de kapper en dan op tijd weer terug, begint om half 6 heb echt geen idee wat me te wachten staat…
hihihi…
ik zie het wel

morgen dus verhuizen, kastje, kleren, 2 dozen

nog ff puzzelen wanneer ik mn backpack oververhuis en mn fiets… wordt dus naar O. fietsen… zie nog wel
hoef pas maandag avond de sleutel in te leveren, dus zal nog wel een keer of 10 op en neer gaan
slaap toch het liefste hier, want bij mn ouders doe ik geen oog dicht!

@ marion, je bent te goed voor deze wereld!! heb nog nooit een vakantiegroet van haar aan iemand van ons gezien… dus dan weet je wel hoe ik erover denk!

@Bloem
:smiley: Je hebt ook wel gelijk maar kan het toch niet laten

@ marion, dat zeg ik, je bent TE goed

wat wordt er ineens weer veel gestemd :paranoid: voor de enquete beste website… :stuck_out_tongue: :unibrow: :biggrin:

Had het ook al gezien :paranoid:

ik vind het niet erg!! :smiley: nu heel hard duimen dat het dubbeltje vrijdagmiddag de juiste kant opvalt!

wat is het stil ineens hiero!

toos nog aan het crocken
TRL aan het oppassen,
brenniej beetje druk met werken geweest?
beppie heeft inlog problemen
jill aan het pakken!!

Halllo meisjes!:slight_smile:

Sorrrryyy dat ik even niks van me heb laten horen!
Ikke had gewoon even een dipje, had even zin in niks…
gewoon even Me Myself and I…
Muziekje,… gewoon even alleen!!..

Maar ikke ben nu weer helemaal de oude!!!:smiley:

ikke ga wel ff bijlezen, maar volgens mij ben ik dan wel een tijdje bezig!!

In ieder geval

@ Jill: HELE FIJNE VAKANTIE!!! :dag:

En indd Bloem: heb zoooo veel gewerkt!.. extra uren gemaakt…
maar goed… ik ga nu maar weer ff gas terug nemen!

@ brenniej, kijk maar uit, strax word je net zoals ikke… een zombie !! hahaha
nee, als je je rust maar pakt he, meissie

nog iets van askim gehoord, beginnen de filmpjes al op te raken!?

jaa ikke moet ook rust nemen,… is echt ff nodig, anders gaat het fout!
dus dat doe ik!:smiley:

En jaa heb zeker nog wat van Askim gehoord, dat smsje trouwens wat ik had gestuurd…had die al gewist maar het was zoiets als dit: hfjsekbthjsdbfgdjkgbjkgjdh seni Sevkrdjtgksdljf… hahaha…!!

en voor de rest, mist hij mij ook verschrikkelijk!.. Belde hij me vandaag ook op, dat die er gewoon even doorheen zat,… dat hij me ook gewoon wilt zien,…dat het lontje gewoon op begint te raken tot de boel ontploft… maar goed nog 3,5 week… en dan is het weer zover!

Enne Filmpjes… Ik heb er nog wel een paar hooor!:smiley:

3,5 week is nix brenniej!!
relax, rustig aan, opstaan, ontbijten, werken, eten, slapen, opstaan
en vooral: adem blijven halen en dan komt het vanzelf!!

ik weet het Bloem!..

maar ik wil de tijd gewoon vooorruit spoelen heeeeel snel!!!
Maar goed!

Hoe is het met jou?

moe!
slecht geslapen enzo
maar verder helemaal okey

heb alleen strax denk ik ff de tijd nodig om de switch te maken
zit nog te veel met turkije in mn gedachten, en off all places… daar ga ik dus niet naartoe…
maar ja, tis zo’n verslaving… nu ook met al die bebo zooi!
half engeland is gumbetlover, moet dus door al die foto’s worstelen enzo…:unibrow: en tja… zo kom je er niet echt los van!

Ook zo moe!.. haha nou ik kan je een handje geven hoor!! haha
jaa en met turkije in je gedachte… jaa…dat zal dan toch wel zo blijven denk ik!..

Maare vandaag precies een weekje ben je al op weg!.. WoooW!

Goedenavond!

Ben ik weer!
Alles goed Brenniej? De tijd gaat snel voor je… Voor je het weet ben je weer lekker bij je Askim!:nod:

Bloem: Lees ik het nou goed in het lijstje? Vetrek jij volgend jaar mei 4ever naar Gümbet?

Jill: Fijne vakantie!

@ Babsch; jaa ik weet het, maar ik heb altijd zo een hekel aan die laatste weekjes… dan ben je er bijna, maar net niet!..ben je er nog meer bezig dan normaal,… want Ik ga BIJNA!.. maar nog niet!.. Pfff de dagen duren dan nog langer… ik voel me dan altijd zo onrustig, Ze zeggen niet voor niks,… Laatste loodjes wegen het ZWAARST!.. laat het nu maar gewoon lekker komen!..

Brenniej: Ik weet precies waar je het over hebt! Ik ben ook al op nog maar vijf en een halve week…Vanaf vier weken gaat het echt snel, dus daar leef ik nu naartoe. Verder gaat een collega van mij twee weken voor mij op vakantie, welliswaar naar een ander land, maar als zij maar op vakantie is, houdt het voor mij dus in: Nog maar twee weken! Kan niet wachten tot zij weg is, zeg maar…