hihi C’tje lekker fris de zomer in…
enneuhm collega/vriendin komt me gewoon ophalen hoor ![]()
maar ik moet nog wel het een en ander doen, dus opschieten!! ciaooo
hihi C’tje lekker fris de zomer in…
enneuhm collega/vriendin komt me gewoon ophalen hoor ![]()
maar ik moet nog wel het een en ander doen, dus opschieten!! ciaooo
Goedemorgen all.
@TRL: Oh, dat zal 'm vast wel leuk staan nu. Geen babyhaar meer, hi, hi.
En voor jou… :kus:.
@Bloem: Nog net niet weg, maar alwel al in de startpositie. Have fun. :dag:
@Beps: Jij werkse nog even. :dag:
@Viva: Tje…, dat is inderdaad echt niet normaal voor een vrije dag,
maarja dan heb je wel wat langer aan de dag. :lol:
@MK: Ook al vroeg aanwezig. :dag:
Ik ga zo even mijn rooster (ahum) van gister inhalen. Kokkie is tot een uur of 1 naar de boer, dus kan ik lekker ff opschieten, als ik tenminste niet te lang hier blijf plakken.
Laters en geniet allen weer van de mooie :zon02: (wel fris nu) dag.
:dag: ik lekker vrij vandaag!!!
Bloem: de betaling?? Wanneer jij het wil
Maar het liefste wel 3 weken voor vertrek uiterlijk…
Ik heb het wel al betaald haha rekening was nog vol van mijn vakantie… Heb daar totaal 120 euro uitgegeven… :biggrin: Have fun in de Efteling…
Nou ik vandaag vrij dus… misschien vanmiddag ff shoppen ofzo… Geen idee nog… Vanavond naar schoonzusje, daar eten (mijn pa+broer zijn naar az… en zullen wel laat terug komen) OHHHH en ik hoop ZO dat Az vandaag niet wint!!! Klinkt rot… maar dan kunnen ze het volgende week worden tegen ajax… en laat ik daar nou net 3 kaarten voor hebben IN het Az vak… Die gaan dan meteen op marktplaats… haha verkopen voor 300eu per stuk ofzo… Dat bieden ze namelijk ook voor de kaarten van vanavond ![]()
Heb trouwens megalol hier… Het fotoboek is al af natuurlijk, en deze wil ik mijn mams geven voor jaar verjaardag… maar zij denkt dat hij nog lang niet af is… en dat ze iets anders krijgt… Ze zeurt nu al of ik verder wil gaan aan het boek… Dus ik doe nu net alsof ik bij pagina 26 ben ![]()
Nou ladies, fijn weekend!
Roanna: ben zo blij dat het goed lijkt te gaan!!! ![]()
:kus:
@Cynthia: :dag: Bedankt hoor! :kus:
Nou, ga ook even wat doen hier! :unibrow:
Cyn,kun je die kaarten dan zomaar verkopen,bij Ajax kan dat nooit,dan moet degene die ze koopt een uitkaart hebben.
Shop ze straks
Trl: officieel mag het niet… maar bij Az hebben ze geen uitkaart… En de kaarten staan niet op naam ![]()
gelukkig maar dan kan is misschien een mooie klapper maken ![]()
Mogge dames vanuit een zonnig maar fris zuiden
Bloem : prima Eftelingweer
Cyn : wat zal je moeder blij zijn, lief hoor
Viva : veels te vroeg wakker
Trl : C haartjes geknipt, steeds weer iets nieuws voor het eerst, leuk he
MK : was ook al vroeg online vandaag
Beps : nog ff werken
Ikke aan de strijk want kuisvrouw is ziek:frown:moet het zelluf ff doen daarna schapjes en dan Tilburg in, groot feest hier heel de dag, 200jarig bestaan
Fijne dag all :dag:
@Raak: in Tilburg dus groot feest(alleen de binnenstad??? ik stuur de monteurs aan vandaag nl!!)
Hier is het rustig, maar druk in de storingen!!
@Raak: Ik heb even een ticker aangemaakt, kun jij ook meelezen wanneer enzo. >>>
Oh, mijn kuis(man) heeft tijdelijk andere werk, dus heb ook al veel zelf net moeten doen. Pfffff…
Heel veel plezier dan Raak en gooi je haar maar weer eens los vandaag. :dag:
:was: Hangt buiten te wapperen en ik ben zelfs al uit de doll.
@Beps: :dag: Werske nog even hoor!
Fijne dag allen.
Beps : ja is echt alleen de binnenstad tot 23.30 en daarna groot vuurwerk
Roanna : ja zie het, veronderstel dat ik het anders vergeet he:unibrow:
Kokkie asperges aan het steken ? gaat het goed ?
Ik ben ff aan het opwarmen nu met kopje koffie, sta buiten te strijken maar kreeg kouwe voeten hahaha. ikke moet nog uit de doll hoor, geen tijd maarre schapjes worden door hubs gedaan en stofgezogen en mijn auto spic en span, want zijn auto is pas dinsdagavond klaar.Dus ook hulp zat
@Raak: Ja, het gaat hem zelfs heel goed af en och… hij doet het met heel veel plezier en heeft zo ook een bietje afleiding en krijgt er nog geld voor ook. Mooi zakcentje voor de vakantie. Kan hij ook mooi een rondje geven in ADR. :lol:
Ik nu even lunchen en dan op kokkie wachten en dan ook nog ff de schapjes doen, dus komt allemaal ook goed hier.
Laterssssssssss :dag:
Pfff nog 1 uurtje(iets meer…)
Ik ben het ZAT!!!
EN thuissssss!!!
Fijne avond allen…
Jij ook hoor Beps. Fijne avond nog verder. :dag:
Jij ook al zo’n leuke ticker? :unibrow::unibrow: Nou, kan niet meer missen nu. >>>
Ja ik kan moeilijk achterblijven ist wel!!! :lol:!!!
Zo op naar een broodje gezond(al eten wij het redelijk ongezond brie en ei en allerlei vettigheid…JAMMIE!!!) en dan languit voor crime night!!!
Net nog even een uurtje geslapen, want ik ben toch wel moe…
Goede avond …
@Beps
Heeft de vleesfabriek weer laten draaien gisteren, kan Aiji weer smullen nu. Het werk zit er ook weer op, nu voor de tv en dat heb je verdiend, uren genoeg gedraaid deze week of niet?
@Bloem
Hoe was het bij Holle Bolle Gijs?
@TRL
C voor de 1e keer naar de kapper, maken ze bij jullie ook altijd een foto dan?
Vandaag weer naar het veld, gelijk gespeeld deze keer met 3-3, en hij had er weer eentje hoor. En een paar gingen er rakelings langs. De tegenpartij leek Duitsland wel trouwens, net in de laatste minuut scoorde ze de gelijkmaker. Geen kans meer op de 1e plaats nu ben ik bang.
@Roanna
Kokkie weer aan het werk bij de boer.
@Cyn
Wil gaan handelen met de AZ kaarten, zou ik ook doen hoor, op die tribune wil ik niet zitten.
En … mams aan het plagen met het fotoboek. Moet een verrassing blijven toch?
Heb je nog geshopt? Ikke wel vanmiddag. Ik had nog een tegoedbon van 22.50 euries. Ik heb een licht grijze broek gekocht, soort cargo zeg maar. En een paars/grijs t-shirt voor de bon. Kan er weer tegen nu voor zolang het duurt.
@Raak
Eerst aan de strijk en dan de stad in. Met dit weer zullen de terrassen wel vol gezeten hebben of niet? Ik vond het zalig in ieder geval.
Zo, ik ben weer bij geloof ik. Nu Truus even uit en in laden, een machine voetbalwas erin, een mand was opvouwen en dan vind ik het ook welletjes voor vandaag.
@Marion: Nee morgenavond nog een dienst tot 22 uur. Dan maandag een korte dienst en dan gewoon 2 dagen vrij !!! HEERLIJK!!!(wel weer werken donderdag en vrijdag…)
okey dames… het was heerlijK!! prachtig weer, niet druk maar druk genoeg, echt genoten
helaas voel ik me nu alsof een truck me overreden heeft… dus ga nog ff bankhangen nadat ik al 2 uur heb geslapen… ugh voel ik me slecht (maar vooruit, het was het waard)