TTT deeltje 118

@MK: 50 Jaar al? Dat is een eind. Hoor je niet vaak meer. :wink:

En dat op je vrije dag. Nou, hopenlijk regent het dan pijpestelen, hoef je je ook niet bezwaard te voelen, dat je niet van het sunneke kunt genieten. . Ha, ha.:unibrow:

@Raak: Ja, ik ook al.

@Cynthia: Gaaf joh. Kun je weer bellen en smsen. :wink: Mijn nummer had je al he? :unibrow: :unibrow: :unibrow: Oh, en die van Beps. :unibrow:

@Bloem: Zitten weer mooie foto’s bij dit keer.

Zo ben bij pagina 86… en moet nog 4 dagen… Moet lukken… Wil het op 98 pagina’s gaan houden… lukt vast wel :wink:

Ik aan de kwebbel gehouden bij de buurvrouw…dus wel in het zonnetje gezeten, en nu als een haas achter de pannen.

@Cynthia: Nou, dat gaat vast heeeeelll mooi worden.

@Viva: Je hebt tijd dus weer staan te verl*llen ? :unibrow: Ook weleens leuk toch en zo hoor je nog eens wat uit de buurt.

Hier staat momenteel al iemand achter de pannen. :stuck_out_tongue:

By the way… zie Jill ook al een paar dagen niet, of is zij al op vakantie, wat ik weer eens niet meegekregen heb door mijn DDD?

Nou, ik ga nog heel ff in het sunneke. :zon02:

Jill?? Was zij weer online??? Haha heb duidelijk veel gemist :wink:

Nou het fotoboek is klaar… 106 pagina’s… pfff was me een klus!! Vorig jaar ruim 4 weken mee bezig geweest… nu in 1 middag :smiley:

Boodschapjes in huis, nu rustig aan alles klaar zetten. Heerlijk hoor, gewoon thuis, niet naar bedje enzo. Lekker een avond met hubbie op De Stoel…

@MK: Mijn ouders waren 2 jr geleden 50 jr getrouwd. Ook geen druk feest, lekker naar Artis geweest en daarna bowlen en uit eten… (zijn ze gek op je werk…stel dat ze wel een feessie gegeven hadden…)

En nu…tot later aligator, op naar de kippeshoarma en grilgroente…

@ cyn tis ff doorpakken, kun je meteen in de archieven duiken voor een mooie lente foto!

@ roanna, ja echt wel! ik weet nog niet op welke ik moet stemmen, ga vanaaf ff alles op een rijtje zetten

ff gauw overal bijlezen, dan pasta maken, konijnen doen, stofzuigen en lekker heel de avond forummen… moet toch lukken!? (ik hoop het) poging 501… :retard:

auto weggebracht, ze bellen morgen als er iets gedaan moet worden… afwachten dus.
verder zijn er dit weekend turkse culturele dagen in O. henna schilderen, eten, dans… denk dat ik wel ff ga kijken… al was het alleen maar om ff de buik vol te snoepen met wat lekkers en sfeer te proeven :stuck_out_tongue:

Ik heb al even gekeken voor een lente foto maar moet je teleurstellen… Heb vrijwel niks meer van Turkije op de pc staan!!!

Nou het boek is klaar… nu alleen nog verzenden… En dan snel eten in elkaar flansen!!

Tot morgen!!1

:dag: :kus:

@Cynthia: Tja, dat krijg je als je zo vaak op reis moet he!! Dan krijg je er gewoon handigheid in, hoe je de foto’s moet/zult plaatsen. Is het niet meer zoveel werk. :biggrin: Mooi aandenken weer.

@Bloem: Zo, nog heel wat van plan dan. :biggrin:

Oh ja, Cynthia… Jill had weer een tijdje meegebept in het vorige deel, dacht ik nog.

@Beps: Bijna he? :vak01: :wink:

Ik had geprobeerd zo’n vakantieticker aan te maken voor onder mijn handtekening, maar krijg dat ding er niet op. Nouja , dan maar niet! Jij houd het ook al bij dus, weet ik wel genoeg.

Oh ja, kokkie is net gebelt en gaat morgen weer beginnen bij de aspergeboer om te steken. Is hij ook weer een paar weken onder de pannen en van de straat. :stuck_out_tongue:

Effe snel voordat we aan de macaroni gaan.
Ik heb tussen de bedrijven door bij gelezen maar weet niet wat er nog is blijven hangen.

@MK
Gefeliciteerd met je ouders, 50 jaar getrouwd … dat is een hele prestatie!

@Beps
Met de honden aan de wandel geweest. Lekker he … in de zon?

@Bloem
Ik moet 18 mei beginnen. Krijg als het goed is de introductie voor de 28e, samen met de andere 3 die aangenomen zijn.

@Roanna
Op de scooter naar het werk vandaag.

@Raak
Zou ook zo graag van de zon willen genieten.

@TRL
KUS!!!

@Toos
Heb ik gemist vandaag. Of zit ik er weer langs.

@Jill
Ook al een paar dagen niet geweest. Zou het toch niet goed zijn met haar voet?

@Kaylo
Ook geen tijd gehad vandaag. Te druk met ventje verzorgen vermoed ik.

En toen was de macaroni klaar. Tot straks!!

Ja hoor daar was ze weer.
Jill gaat geloof ik morgen voor een maand naar Alanya, hopelijk is het idd mee gevallen met haar voet.
Bloemmie hoop dat de auto zo door de apk komt…ik zal duimen.
Roanna, kokkie weer aan het steken vanaf morgen.
Marion eetse van de macaroni
Beps vanavond op de stoel.
Cynnie vierkante oogjes van de foto’s denk ik.

@beps
Als ze het wel hadden gevierd morgen, dan was ik gewoon niet naar de commerciële training gegaan. Ik doe financiële administratie, heb het voor mijn werk dus niet echt nodig.

goeievaond ladies !

Even vlug bijgelezen, maar weer niet veel blijven hangen vrees ik. Daarom sluit ik me helemaal aan bij de update van Marion :hihi:

MK : gefeliciteerd met de schoonouders !! Mijn ouders waren vorige zomer ook 50 j getrouwd. Leuk feestje met familie en goeie vrienden. Op naar de 60 zullen we maar hopen !

Hier alles zijn gangetje. Ben DOODOP !!! Eigenlijk vraagt een huishouden in combinatie met de verzorging heel wat energie ! Neem daar dan nog de hondjes en 11 volières bij … Die beestjes beginnen stilaan een nest te maken en die moeten dus speciale voeding.

Ventje begint gelukkig stilaan al “iets” meer te kunnen, maar het zijn vooral de ribben die heel veel pijn doen en natuurlijk de beperking van de linkerschouder. Vrijdag op controle, we zien wel wat het wordt.

Vandaag was hier ook een prachtige dag, gras vlug afgereden (was echt nodig). Net op tijd, het is hier al een uurtje lekker aan het donderen, bliksemen en regenen !! Jakkes !!

@kaylo
Valt niet mee als je alles alleen moet doen en dan al die dieren en de tuin er nog bij. Gelukkig dat het met je hubs wel weer wat beter. Sterkte ermee. En dat weer, dat stuur je toch niet deze kant op hè…

ja hier ook gerommel en een frisse lente bui… ik kan wel genieten van een beetje onweer… klaart zo lekker de lucht :wink:

gekookt (jaja) en gegeten, voor de tv en nog wat langer blijven zitten… pff beestjes MOETEN nu echt, kost maar 7 minuutjes, misschien 5 maar zo’n gesleep en gesjouw en ik zit zo lekker en… GAAAA arch!

MK : is al langszaam naar het noorden aan het komen hoor, hier regent het ook al en is een flink stuk afgekoeld
Bloem : kom op, 5 minuutjes, moet kunnen, daarna mag je weer plat;)

jup was zo gepiept en fuzz 'n furr dansen weer blij rond…
alleen nu lijkt de rest echt op zo’n puinhoop… ach… ga toch gauw naar bed, licht uit, ben morgen toch weer weg… who cares :wink:

zo… zal eens ff wat moderatortaken vervullen en denk dat ik maar eens op tijd ga slapen… misschien…

Bloem : was vergeten dat je hier nog een taakje te vervullen had, suc6 en de nijntjes zullen je eeuwig dankbaar zijn. Doe gewoon het licht op de spaarstand en de rest van de rommel zie je niet meer:lol:

of gewoon de deur dicht en de luikjes toe :smiley:

zo dames!! er kan allemaal weer gestemd worden

Fotowedstrijd: Lente in Turkije: STEMMEN

gaat steeds sneller en makkelijker, maar de keuze is erg moeilijk dit jaar… dus ik slaap er nog een nachtje over