Ohhh Roanna: Wat een heerlijk uitzicht!!! Ik teken ervoor…
Ik ga ff bankhangen
Ohhh Roanna: Wat een heerlijk uitzicht!!! Ik teken ervoor…
Ik ga ff bankhangen
ola
hiero ook drap, bijna alle sneeuw is weg…
@ viva, leuke fotoshoot van Damber, maar die andere foto’s van die andere meiden zijn wel heel erg ordi… :S
Dat bedoel ik maar Beps. Ik wou jullie even in to the mood brengen. :zon02:
Mocht je nog moeten eten… eet smakelijk en een fijne avond nog en doe hubs de groeten en wens hem sterkte met zijn eerste werknacht weer. ![]()
@Linda: Ik heb 1 dag boven de pot gehangen en ben er daarna nog 2 dagen belabberd van geweest.
@toos: gaat nu wel beter, maar nog wel misselijk sommige momenten
@toos: en moe maar dat heeft een andere oorzaak
Als je het norovirus hebt duurt het tussen 1 en 3 dagen dat je boven of op de pot hangt/zit, verhoging en ziek voelen hoort erbij. Het is vervelend, maar er is niks tegen te doen. Het enigste wat je kunt doen is vasten zolang je aan het spugen of misselijk bent, wel proberen om te blijven drinken. Water, bouillon of slappe thee
Ik eet wel weer sinds zaterdag was eerste paar dagen ook wel misselijk net na het eten, dat lijkt vandaag minder te worden had van t weekend ook een beetje opgezette buik leek het wel, af en toe wat buikpijn
@Linda: Had ik ook, duurt wel even voor dat weg is. Heb daar denk ik wel een week last van gehad.
maar verder gaat het goed hoor druk met andere belangrijke zaken haha nou ja zaak
Ohhh is dat het noro…dan heb ik het ook gehad… toen we terugkwamen van vakantie!!!
Nu heb ik gewoon bronchitus
En nu,… nu ga ik naar mn bedje. Daar verder tv kijken en dan… slapen
Morgen om 6 uur aan t werk en dan de avond dienst weer(ze hebben het BELACHELIJKE idee om een tussen dienst bij de nacht te plakken van 6-8.30!)
Nou Beps… gewoon bronchitus!!! Kan je behoorlijk last van hebben en soms wel benauwd van zijn.
Linda… wel even bij vertellen van die vlinders in je buik he!!! :lol:
Jeetje zeg Beps. Nou, weltrusten voor zo en tot morgen weer en werkse dan.
Lekker luxe kijken!!! :dag:
Oh ja, helemaal vergeten, er vliegen ook veel vlinders in mijn buik
Had even moeten zeggen wat het norovirus is. Is dus een vreselijk besmettelijke buikgriep waar je flink belabberd van kunt zijn. Enige remedie dus is vasten en niet zoals veel mensen denken dat appelsap goed is, irriteert de maag en omdat er veel suiker in zit kan het ook laxerend werken. Beter is ranja, water, slappe thee en bouillon.
Ben je mooi klaar mee Beps, met zo’n dienst. Maak je geen uren mee of ze zouden moeten bedenken dat je een gebroken dienst doet, dus 's avonds nog een aantal uur.
wat voor klachten had jij toen zoal?
mijn baas belde vandaag ook dat ie me vandaag wel weer op werk had verwacht
Ik ben morgen nog vrij en dan… jippie mag dan ook de nacht in. Yeahhh kijk er nou al naar uit:angry: