TTT Deel 99!!! Nog maar 1!!!

Nou Dames,lekker gezond allemaal…ik schuif zo een quiche van appie in de magnetron…

Vandaag 4 zakken post en 4 zakken 3xhuis aan huis reclame…pff,hebben we ook weer gehad voor deze week

@ marion bedankt voor de tip… hij was heeeerlijk :stuck_out_tongue: hahaha en snel klaar en makkelijk!! hihi

well dames en heer… ikke alweer vreselijk moe dus ga ik lekker verstandig naar bedje toe! :dag: truste!

@bloem: nee nog niet gebeld of sms getsuurd komt nog wel schat ik ach we hebben nog twee weken

@bloem: slaap lekker en tot morgen

Zo dames ik ben weer in t land der levende, tas met eten en drinken voor de nacht weer klaar… Zo Aiji uit(lekker rondje) en dan te werk.
lekker geslapen…

Ohhh broodje knak… Ahhhh mss toch voor donderdag een lekker idee!!!
En ik heb al 2 dagen zin in chili con carne… dus… ik denk… mss nog voor de zaterdag(is geen koken maar rotzooi prutten haha)

@beps: werk ze

ik ga slapen tot morgen allemaal

@Viva
Paps verwend met een nieuw, fleurig overhemd.

@Bloem
Graag gedaan … :wink:

@Hans
Flink gewerkt vandaag.

@Beps
Werk ze vannacht!!! Ik ben er klaar mee voor vandaag.

Zo allen, goedenmorgen. Zonnetje nog niet op, dus ik zal vast een lampje aandoen :idea:

Ik zit nog op t werk. De eerste telefoontjes komen binnen, en alle adm is weggewerkt!
Iedereen een fijne dag op t werk. Als ik zo thuis kom(rond 8.30) verdwijn ik in mn bedje.
Nu weer morgenavond werken, dus meld me vanmiddag weer…

@TRL: :kus: Voor vandaag…

:turkey:Beppie : 14 september- Kusadasi:turkey:

Marifran : 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Roanna: 30 September weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Bloemmie29: 6 t/m 10 november: BERLIN
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

***2009 ***

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:

En dan de verjaardagen nog …

10/09 Raak
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije

Raak,van harte gefeliciteerd en nog vele jaren,geniet ervan daar op de Domenicaanse Republiek!!!

Beps,dank je…Jij nog ff en dan mag je weer je bedje in.
Toos,hoe was Lionel?
Bloem,nog gefeliciteerd met je mams.
Cynthia,en hoe is het met de moeder van je moeder afgelopen?

Hier vannacht brandweer bij het complex of nou ja vannacht was rond half 12,hoorde ineens sirenes en zag zwaailichten dus maar ff buiten kijken stonden bijna alle buren buiten,had een buurman saucijzen in de oven,maar was in slaap gevallen.Buren aangebeld maar deed niet open,hij zag ze wel.Brandweer bijna deur ingetrapt,maar net op tijd deed hij wel open. 2 weken geleden had deze gast geprobeerd de parkeergarage in de fik te steken,toen opgepakt,maar dag later alweer vrij maar wel bekend…Nu is hij ook weer meegenomen,maar zal vandaag weer vrijkomen,politie heeft zijn woning nu verzegeld vanmorgen komt technisch recherche om te kijken of het een ongeluk was of opzet.Is de enige buurman waar we last van hebben…

Fijne dag allemaal

Wohhh ja vergeten:

RAAK!!! Happy B-day!!! Geniet daar in t verre :zon:

@TRL: zo dat was dan voor jou ook een kort nachtje dan…maar weer sensatie en dat is wat de mens wakker houd…(breng maar wat hierheen dan haha)

morninkkkkk!
@ beps lekker gewerkt? ben je nu moe? kruip je meteen je bedje in?
@ trl wowowww, spannenddddd, en ook een beetje eng als ie een beetje gevaarlijke neigingen heeft… gelukkig was alles onder controle!! :kus:

@RAAK: VAN HARTE GEFELICITEERD!! neem er nog een daar in den vreemde :wink: hahaa

@raak: Hartelijk gefeliciteerd!

goedemorgen

Raak gefeliciteerd met je verjaardag

Tlr…nou lekker dan, kunnen ze hem niet laten verhuizen, ik zou er de kriebels van krijgen
Beps…lekker naar bedje toe…en zin in chiliconcarne…zaterdag eten…gaat zondag echt het vliegtuig de lucht in hihihihih
Linda heb je foto’s ikke ben nieuwsgierig…

Zo ik thuis. Nu eerst ff zitten, en dan slapen. Kan hondje niet meteen in de bench teruggooien vind ik!

Ff chillen!

Goede morgen …

@Beps
De nacht ook weer door gekomen en nu bijna op 1 oor.

@TRL
De buurt in rep en roer vannacht door die enge buurman. Je schrikt je wild als je wakker wordt van die zwaailampen. Was vroeger bij ons in de straat ook regelmatig. Woonde een man die, als ie te diep in het glaasje gekeken had, thuis stennis maakte. Vrouw en kinderen schreeuwend op straat. Hij de politiebus in, kon ie weer ontnuchteren op het bureau.

@Bloem
Ook goed geslapen vannacht?

J is net pas opgehaald met de taxi. Staat hier potdicht overal. Er schijnt vannacht op de A73 geschoten te zijn en die is nu een stuk afgesloten omdat de politie nu bezig is met onderzoek. Komt een hoop verkeer hier langs dan.

Nu aan het werk dan maar … tot straks!

Ja hoorde ook al zoiets op het nieuws vanochtend Marion…