Zouden er hier nog zitten ??? :so: :teeth: ![]()
Het was weer ff zoeken, maar voor de liefhebbers… hier is tie weer: :wereld:
Beppie : 14 september- Kusadasi![]()
Marifran : 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Roanna: 30 September weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Bloemmie29: 6 t/m 10 november: BERLIN
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis
***2009 ***
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:
En dan de verjaardagen nog …
10/09 Raak
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
@Kaylo: daar is een oplossing voor, geen weegschaal!!! Werkt prima…want waarom een weegschaal, ik kan eten wat ik wil, ik val er toch niet van af…
@Roanna: Strak plan, straks vergeten ze t… Morgen is Raak jarig ![]()
Goedenmiddag ladies. :dag:
@Marion: Oh, dan zat ik er niet helemaal naast toch? Je was in ieder geval aan werk. :lol: Enneh… ik mis Marifran hier ook al een tijdje, maar ze komt nog wel iedere dag even meespelen met het zoekplaatje dus…we hebben nog kontakt.
@Marifran: Mocht je toevallig weer een keer hier kijken…:dag:.
@Toos: Al onderweg zeker naar de rooie buurt hier. Leuk!!! Zal vast een mooie show worden.
@Kaylo: Alweer geboekt voor 2009? Nou, als het ons bevalt … weet ik het ook zonet nog niet hoor. Mijn kinders willen ook graag een keer naar zoiets en mss kan ik ze straks overtuigen, om ook een keer mee tegaan naar ADR.
@Beps: Lekker aan het aftellen! Hoelang eigenlijk nog dan? :lol: Fijn dat je ouders goed en wel zijn aangekomen en een plekje voor jullie vrij houden. Nee, niet tè dichtbij hoor Beps.
@Cynthia: Jij ook op de scoot toch? Het was gewoon aangenaam om met dit weer op de scoot te mogen rijden. Heerlijk mijn haar ff los gegooid.
@Bloem: Leuk, jij ook eindelijk weer in het lijstje en nog 2 x ook zag ik. Gaaf!
@Viva: Toch nog weer druk met vaders. Achja, zolang je hem nog hebt he, wil je die man toch nog een fijne oude dag bezorgen. Oke, hij moet niet te lastig worden natuurlijk ;), maar dat komt wel goed denk ik. Jou Viva, een beetje kennende nu.
@Beps: Ik heb geen nummer van Raak, anders smste ik wel even morgen. Maar helaas!
:dag:
Roanna: mijn haar kan niet los… Heb een helm op mijn kop he ![]()
@ lijstje, ja ach, weet t al eeuwen, maar ja, al dat gedoe met dat lijstje, ik wil ook wel mee-ge-doe-en
persoonlijk vind ik t een beetje ‘so-so’ om voor een weekendje weg in t lijstje te gaan maar ach… whatever!
roanna : denk wel dat je kinderen het daar naar hun zin zouden hebben !
Ikke terug sporen, en morgen vrije dag. Maar 't weer zal niet meezitten denk ik. We zien wel.
Iedereen een goede avond en voor later : afiyet olsun !
Ikke weet nog niet wat (raar hé ??? Hihi !!!) ![]()
Ik weet t wel, rode kool/mais(ik geen kool, hubbie geen mais…dus allebei haah) aardappels en een rollade(lekker makkelijk voor 2 dagen)
Morgen groente bijhalen en dan vrijdag iets van peultjes ofzo of lekker gesmoorde groenten, met aardappelkroketjes en eendeborst fillet.
En vanaf zaterdag wordt er hier NIET MEER GEKOOKT en denk ik dat we een dönertje halen…als voorbereiding
@Kaylo: Wel thuis
@Bloem: Ach welja… as ge maor leut het toch? :vak02:
@Kaylo: Goede reis terug.
Ikke zo met eten bezig. Gewoon burgelijk bloemkool met roomsausje, gekookte aardappels en kipfiletje voor mij en kokkie runderworstje en natuurlijk …mmm… vanille/slaroomroomtoetje.
Ik vanavond broccoli ![]()
bah bah bah!
Heerlijk!!! Maar zoals ik al zei was het vanmorgen om 08 uur echt retekoud! Mijn benen waren 2 ijsklompen haha… Maar zal straks vast beter zijn ![]()
@ beps mmmhh klinkt lekker… ik moet nog verzinnen wat ik vanaaf ga eten…
@Cynthia: nou, ik heb me eigen er al een bietje opgekleed. Net als dat figuur hierboven. Lekker lange broek aan, alhoewel ik me ook wel weer kan voorstellen, dat het dan weer te warm is voor jou op je werk.
Heb nu 4 lange broeken aangeschaft, alleen voor de scoot. Ha, ha. Nee hoor, die had ik zowiezo nodig en als het regent brengt kokkie me weer weg, net als gister.
Probeer en nu nog zoveel mogelijk van te profiteren nu het nog mooi weer is.
Maargoed ik ga er weer even van tussen. Tot laterssssss ![]()
By the way… je kunt hieronder nu niet meer zien, wie er on-line zijn. Wel bij het Turkijeforum zelf.
Nouja, lekker belangrijk! :dag: Laters :dag:
ik keek daar sowieso nooit naar
gewoon gillen of er nog iemand is ![]()
Roanna lieve schat, ik draag niks anders dan lange broeken
Je ziet mij toch niet in een rokje voor je he ![]()
Zo ik ben er ook weer een btje, nog ff eten, en dan ff onder de zonnehemel van Hawai…en slapen en dan de nacht draaien…
Pfff geen zin, wil WEGGGGG
ik keek soms, maar volgens mij was het al zoals Roanna zei…ga ff kijken
Zo was t al een poosje, niet in de topics wel op het forum zelf…
En ach… ik praat anders wel met mezelf…dat heb ik hier geleerd haha