TTT Deel 99!!! Nog maar 1!!!

Oh… ff Crazymar nog gedag zeggen. :dag:

Enneh…TRL nog even een goede dag wensen. :kus:

Goedenmorgen Roanna :dag: Nou voorproefje, was meer een irri-momentje, omdat ik weer weg moest haha

@Crazy: Thanks… komt ook wel goed hoor, heb er zo een zin an, en lekker eerder dan jouw 12 gün

Wat een prachtweertje hier ! Gezellig toch ! Heb eigenlijk meer zin om deze middag terrasje te doen. Een lichte lunch in 't zonnetje :zon02:

Beps helemaal happy, staat bovenaan 't lijstje !! Is nie lang meer hé ?

Raad de foto loopt niet goed blijkbaar :crybaby:

@Kaylo: Ik heb al gezocht, maar kan m niet vinden helaas

Zal eens een tipje gaan geven

Beps : weet jij of dat visrestaurant “Ali Baba” aan de haven nog bestaat in Kusadasi ? Is ook al 12 jaar geleden… Daar hebben we toen zo lekkere gegrilde kreeft en scampi gegeten, mjammie !!!

zo hier ben ik weer even, de middag en avond weer werken, ik zou jullie nog iets vertellen over mijn a.s. date. Hij heeft me zondagavond dus uitgenodigd om mee te gaan naar een voetbalwedstrijd (beker) van de plaatselijke voetbalclub tegen een betaald voetbalclub. Gistermorgen voor werken ook nog weer even een uurtje gekletst op msn, ook weer over onze date gesproken hij heeft toen dus gevraagd of ik voor de wedstrijd eerst mee ga wat eten, daarna koffiedrinken bij de businnessclub (waar hij lid van is) van de club en daarna gaan we dus de wedstrijd kijken, oh was t maar de 24e wil m graag zien kijken of t echt net zo leuk is hhaah (en m vasthouden natuurlijk hahaha)

whowooooh Linda, klink goed zeg

Roanna: mm redelijk druk… En ook op msn :wink: Met Beps hahaha… Ik was vanmorgen ook op de scoot… maar was om 8uur nog best koud!!! brrrr…

Linda: :wub: leuk!! En spannend!!! :biggrin:

@Kaylo: http://kusadasi.startpagina.nl/ ja het bestaat nog… onze laatste ervaring daar was minder, want toen we daar aten(en zalig overigens) is het gaan regenen en stormen en was het een ravage daar(in september jaren geleden)

@Linda: Spannend hoor… ik ben gelukkig weer terug in t land, dus kan het volgen…
Het inchecken via internet was trouwens(deels) gelukt, maar kon de ouders niet verplaatsen ivm medische indicatie

@Cyn: Ik vertrek wel hahahaha hebbie rust hahahaha

oh ja hebben sinds gister ook elkaars 06-nummer

@Linda: GOED BEZIG!!! :thumbsup:

@beps: ja goed he wordt van dit alles heel erg blij/gelukkig voelt tot nu toe heel erg goed moet de bewuste dag eigenlijk trainen met een test maar heb tegen mams gezegd dat ik dan training heb van werk hoop ook heel erg dat t zo mooi blijft gaan en dat t echt wat wordt

Beps: hahaha no problem hoor!! Is toch leuk… :wink:

Linda : hihi, vlindertjes in het buikje ? :wub: Zalig gevoel toch hé ?

Beps : bedankt, k zal eens gaan gluren op die site

Zooo ouders waren al in het app, om 10.30(nederlandse tijd) over.
EN kamer voor hen en ons goed geregeld, zelfde kamer voor ons als verleden jaar, maar dan etage lager, ouders op etage hoger, maar meer in de hoek… beterrrrrrrrrr(haha niet naast ons of erger ONDER ons haha)

@cyn: ja moest toch smoesje bedenken waarom niet met paps en neef mee ga naar de training ( hoeven t echt nog niet te weten, als t dan evt wat wordt stel ik daarna wel voor)