TTT Deel 97....... bijna 100 delen volgekletst

Zoooooooooooo irri… wil er net een lap tekst uitgooien, echt alles weg,

Trl - fijn dat je weer terug bent.

Beps - onderzoeken laten doen en van te voren al uitslag geven. Hoop dat ze iets vinden waar een pilletje voor is - anders wel heel kort door de bocht.

Toos - Roanna - Viva - weer een ouwerwets WW avondje, gezellig toch !

Bloem - zo druk met de kaartjes , bij geen tijd om aan vakantie te denken!

Marion - de supermarkt vermaken met een wetlook, had gisteren ook gekund , wat een pieteweer, zo schieten onze tuinplannen ook niet erg op!

Kaylo / nog steeds op krukken , nu maar echt gebruiken dan ! En ook een klapdoos van de Sint… pas maar op het zijn magneten hoor !!!:unibrow::smiley:

Goeiemoggel!!!

Ik weer aan de arbeid!

Roanna: Ik ben zo blij voor jullie!!!
Kokkie: WELKOM THUIS!!! :kus:

Beps: jeetje kunnen ze nu helemaal niks doen?! Dat schiet ook niet op!
Trl: :dag:
Marifran: :dag:

En iedereen die ik vergeten ben :dag:

Goedemorgen meiden. Vandaag 08-08-'08. :idea:

Ik ben er helemaal klaar voor. Snel even met de franse slag de vrijdagrituelen gedaan, zodat het toch weer fris en fruitig lijkt/ruikt. Hi, hi.

Kom vast vandaag nog wel even weer hier om even te reageren op het een en ander. Mijn zwager kan ieder moment hier binnen vallen, dus wil dan ook eigenlijk meteen maar weg.

@Marifran.: Ja mooi he als die versiering? Laat ik straks op een rustig moment allemaal ff aan kokkie zien. Jij ook bedankt voor jou bijdrage. :thumbsup: Mooie harteslingers. Fantastisch!

Fijne dag iedereen en tot laters op de dag.

@Cynthia: :dag: Bedankt en jij ook werkse weer. :biggrin:

Roanna - goeie spanning, lachen die hartjes, kan me zo voorstellen … vlinders in de buik haha!!

Cyn - Gave Thailand plannen… Zou er ook nog wel eens terug willen, maar ja ik wil al zo veel, kom al 2 levens te kort, maar ja voorlopig gaan we gewoon door, niks te klagen !!!

Marifran: ja gaaf he!! En heb net nog 2 mensen op die reis in optie gezet… de vader van mijn collega wil mee… :slight_smile:

Goedemorgen meiden…idd vrijdag…en zoals elke week weer de dagelijkse rituelen…
vandaag 8-8-8, Damber haar vriendin in ondertrouw, dus vanavond gebak eten daar…

Roanna startklaar
Beps lekker dagje gehad, en nu weer de molen van het zh in.
Marifran de bloemetjes bijna uit de tuin geregend.
Cynnie nog een optie voor Thailand…toe maar

ikke zo aan de sop…

Gaaf Cyn - haha zelf medereizigers uitzoeken , kan alleen maar bij jou !!!

Heb nog even gekeken bij Intra, maar kon niet echt een routbeschrijving vinden.

Hihi, wel in de gids…ziet er echt leuk uit(wij hadden ook gekeken nl!!)

tadaaaaa tickets zijn via de mail binnen gekomen…

vertrek 7.10 uur en terug 22.20 uur…

Viva: toppie!! En die timetables kloppen inderdaad vaak niet! Mijn vlucht staat er zelfs helemaal niet op!

nou ja waarom hebben ze dan die timetable…slaat dus nergens op

met wie vlieg jij dan Cyn

@Viva: TOPPIE!!! Lekker hoor, jullie hebben het ook verdient!!!

Goeiemorgen,
Allereerst, kokkiehttp://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/welkom/43.jpg

En een voorspoedig herstel!!!

Viva: met Pegasus :wink: Maar er staat ook wel bij die timetable dat het geen charters zijn…

@Beps: Dat is nogal wat, 20 liter vocht. Gelukkig dat ze meteen verder gaan kijken.
@Viva: Tickets binnen en tijden vallen mee. Nog even en je kan genieten:vak02:
@Trl: Ook weer even langs geweest:kus:
@Cyn: 30% korting, dat is de moeite waard
@Marion: Mooie up-date en dat zo laat op de avond:thumbsup:. Broer in ondertrouw, gefeliciteerd
@Marifran: Druk met van alles en nog wat