TTT deel 94 (100 komt in zicht)

@Marion: Oh, gelukkig ook nog mooie verhalen die ik ook zo voor me zie. Dat was dus lachen, gieren, brullen. Heerlijk he ff gek doen? Ze kennen je toch niet. Nu ff wat extra aandacht voor J, dan komt het hopenlijk weer goed. Hou hem nog maar wel even een tijdje in de gaten. :wink:

Nee, die standaard krijg ik met geen mogelijkheid op zijn plaats en weer eraf, dus lekker makkelijk op de zijstandaard zetten. Gaat ook goed! :wink:

@Marifran: Ff gokje wagen op mijn mooie foto daarboven ergens? :stuck_out_tongue:

Meiden, goedenmiddag trouwens nog… ik ga ff eten. Gewoon aarddappels, bloemkool met lekker Magg*saus en kipfiletje en frambozentoetje na.

Jullie ook eetze en tot laters. :wink:

Ik heb ondertussen al gegeten…lekker maaltijdsalade met vis en kip, en een bruin stokbroodje met kruidenboter…jammie! Truus doet ook al haar best, dus hubbie kon gerust ffies een klein extra uiltje knappen!!(Moet weer werken vannacht)
Zo een bakkie en dan zien we weer verder…

ben t ff kwijt wat er allemaal gebeurt is…

@Beps: Ook lekker. Die hadden wij vandaag op het werk ook.

Ik ook al op, maar moet zo nog wel ff truussen, maar doe dat samen met mien manneke, zodat we toch nog ff ketak hebben. :unibrow: En alles nog handwerk he!!! :wub:

@Marion - Wat kan jij het allemaal beeldend vertellen! Begrijp nu nog beter wat een impact het op J. heeft gehad en op jou ook natuurlijk. En begrijp nog minder die man, volkomen in paniek natuurlijk, maar als je houvast zoekt aan een kind dan spoor je niet volgens mij. Hoop dat J. er geen watervrees aan overgehouden heeft. Wat extra afleiding zal hem goed doen.

En dan je vakantie verhaal, hilarisch, zie het zo voor me! Jullie hebben de mannen aardig gebruikt en flink voor je laten uitsloven :lol:, mooi hoor, dat willen ze graag !! En misschien ben ik naïef, maar choc.masker is dat echt!!! Lijkt me wel wat maar ook een beetje l*llig, ik ging mezelf aflikken!

@Viva en Damber - Vanavond grote onderhoudsbeurt, mischien daar ook choc.masker en kun je kiezen uit melk, puur of hazelnoot. Geniet er van!

@Toos - Dat was waarschijnlijk de bekende druppel gisteren. Lekker de tijd nemen om rond te kijken, zal niet meevallen. Ben benieuwd welke richting je op wil? Succes in ieder geval, nieuwe uitdagingen hebben ook wel weer wat !

@Roanna - foto ??? Ik ga even kijken. Eet smakelijk !!

Hier ook allemaal heerlijke geuren in de keuken, ik heb even geen tijd hè, moet computeren.

Beps - ook al lekker buikje rond, gezellige avond nog.

Zo, hier ook alles weer schoon in de buffetkast en nu ff aan de koffie. Krijg zo nog ff visite.

@Toos: Ook al over dat COMMUNISEREN. Het is toch ook overal hetzelfde. Ik heb het hier ooit aleens verteld en ook bij ons komt het steeds weer terug met het werkoverleg, want ook bij ons klopt er nog steeds geen re*t van. En wat je zegt, meestal van hogerhand. Ik had het gister zelfs nog. Zal er niet teveel over vertellen, want dat is voor een ander vaak saai om te lezen, maar het is echt bij ons niet veel anders.

Als ik zelf niets vraag, weet ik ook nooit wat en dan komt alleen maar omdat ik partime werk en dus dan niet alles mee krijg. Maja, la ma gaan. :evil:

O ja nog wat, krijg vanmorgen een mail van BE* en die had weer leuke aanbiedingen. Ik kijken dus en als ik dan op die button van € 99 drukte, kwam er dus steeds een reis van € 299 naar voren. Ook niet duur, maar toch niet hetzelfde. Ik dus een nette mail naar hun gestuurd daarover en kreeg vanmiddag al een mail terug, dat het om een paar kamers per dag gaat en dat ik gewoon dagelijks hun website in de gaten moest houden want het zijn op = op en wie het eerst komt enz. reizen. Nou, ik dus vanmiddag weer eens naar de site en ja hoor … een week Marmaris in een hotel LO, met vertrek op 26 augustus voor totaal € 270 met Trans**a voor 2 personen.

Oh, ik dacht bij me eigen, zit je eigen toch niet zo te pijnigen :unibrow: want je kunt niet eens weg. :tssk: Maargoed meiden, mochten jullie er belangstelling voor hebben om voor een prikike weg te willen… je weet het nu.

Dat zijn ook geen prijzen Roanna… Je zou bijna verleid worden daar!!!
Gelukkig gaan wij al een weekje,…en hebben we verder geeen tijd/dagen enzo ervoor…maar anders…pfffffff

@Toos: Veel wijsheid gewenst!!! Nou ja 30 sept is het weer ADR time!!

groetjes Jac

ola ikke uitgewerkt, bij paps en mams gegeten en weer thuis
helemaal op alweer… pfpfppf

@ raak opmerking van vanochtend was MEER DAN SARCASTISCH!!
@ marion, ook mooi gehad, gelukkig, is de liefde voor N nu over? hoe is het met haar moeder?
@ toos en roanna werk al weer goed beu… ken t, volgens mij is t overal zo :tssk:
@ roanna, ikke gooi alle aanbiedingen direct de prullebak ik, nix geen albums, reisgidsen of aanbiedingen zien… weg ermee!!

Zo Damber en ik weer geplukt en geplozen heerlijk relaxed, moet eigenlijk langer duren he…

Paps weer thuis, met een stapel formulieren of ik alles maar weer even in gang wil zetten, moet hij 30 juli weer terug voor een dagopname voor een scoop van zijn maag, 20 augustus bloed prikken en 1 september weer naar de internist…
met spoed een alarmeringssysteem aangevraagd, deze wordt vrijdagochtend al geplaatst…ging om half 10 de deur uit en kwam er om half 4 weer in…helemaal gaar van al het gebel en geregel…nou meiden ik hou het voor gezien voor vandaag…voor iedereen welterusten…

enne Roanna, ga je niet verlekkeren bij die aanbiedingen…pas wanneer kokkie geholpen is en het groene licht gaat branden, dan zijn er voor jou ook nog aanbiedingen geloof me…

Goedenavond. :zon:

@Viva & Bloem: Ik weet het, ik weet het… maar word soms gek … van… mezelf. :unibrow:

Ik moet dat ook niet doen. Niet kijken, niet zoeken enz. Onze tijd komt nog wel, maar het is net of ik uit mijn jaarritme ben. Geen voorjaarsvakantie gehad en nu weer langer wachten, met als gevolg ook geen ( denk ik) najaarsvakantie. :finger:

Maarja, soms zit het mee, soms zit het tegen en nu een keer tegen. Helaas.

Meiden, sorry ff voor mijn geklaag, maar soms moet ik het even kwijt.

Verder alles goed hier hoor! :dope: Genoeg nu! :zon:

@ roanna ik snap t wel hoor! is gewoon niet leuk! soms moet eens mens iets hebben om naaruit te kijken, iets leuks… een geboekte vakantie houd je op de been, iedereen gaat en komt en jij weet nog niet eens wanneer… ik snap t helemaal!!

zucht…

@ viva, alles weer geregeld, hele wereld verschoven en te kort jezelf laten verwenne… moet andersom he?!

ikke ook slaapie doen, nog 2 daagies en moi lekker vrij!! :wub:

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/good/evening9tr7qy.gif

@Roanna: Kan het me zoooo goed voorstellen, je wilt graag en kan nog niet. Je weet het he, ik blijf duimen dat je in het najaar toch nog even wegkan
@Bloem: Hopen maar dat de bovenbuurvrouw dr hakken uit laat en je lekker kan slapen

@Viva: Samen met Damber lekker verwend. Wat een hoop geregel om ervoor te zorgen dat paps thuis kan blijven

@viva: fijn dat damber en jij genoten hebben vanavond, succes met regelen van alles voor paps

@toos: kun je t nog beetje volhouden op t werk?

@marion: schrok echt van je verhaal over J.

Bedankt weer meiden. :kus:

@Bloem: Ach welja… we leggen ons er maar bij neer he? Zit even niets anders op. Weltrusten voor zo hoor! Hopenlijk kun je een beetje goed slapen vannacht. :dag: Truste :kus:

@Toos: Oh, dat is wel fijn om te weten dat je blijft duimen voor ons. :lol: Heb je nog gewerkt vandaag en zo ja… hoe is het vandaag gegaan?

Hey Linda. :dag:

@roanna: :kus:

@Roanna: Nee vandaag en morgen vrij. Moet vrijdag een ochtendje en het weekend.