Crazy,sterkte met dit alles.Logisch dat je geen zin had om te posten.Voor jouw:kus:
Beps,ik vond dat ze verdiend verloren hebben,leek wel of ze geen zin hadden,maar ja had ze liever natuurlijk door zien gaan,maar een klein voordeeltje nu kan van Basten zich gan richten op m’n cluppie,zoals johan zegt elk nadeel heeft zijn voordeel:biggrin:
Ik ook weer terug uit de achterhoek. Gezellig ff bij mijn schoonzusjes op visite geweest. Bij de een weer om haar haren te verven en bij de andere lekker met z’n allen (afhaal)chinees gegeten.
@Crazymar: Och meid toch. Ook al? Wat jammer. Maar wat je zegt, kijk vooruit en niet achterom. Hopenlijk gaat jullie dat lukken. Heel veel sterkte ermee en ik heb er ook alle begrip voor dat je hoofd dan niet naar forums staat. :kus: Toch fijn dat je zo nu en dan even wat van je laat horen.
@TRL: Poeh hee… dat was me een druk weekend zeg. Maar gelukkig ook nog wel genoten en zo hoort het ook! Lief van je ouders om aan jou te denken met die (platte) tv. Doen wij hier ook altijd. Als wij wat nieuws kopen, schuiven we het oude (soms nog zo goed als nieuw) door naar onze kids, als ze het willen tenminste.
@Bloem: He, he eindelijk rust. En nu in het vervolg… zint, eer ge begint. :unibrow: Geniet nog ff van je rust vandaag, want morgen is weer morgen en is weer … werken. :disgust:
@Beps: Hoe is het meis? Alweer een beetje bekomen van alle spanningen? Hoe is het momenteel met het maagje? Pain of gaat het al weer wat beter?
@ roanna gezellig op visitie geweest en lekker gegeten!?
ik denk idd wel nog 3x na voor ik het zo doe, maar goed, wie A zegt, mot ook B zeggen, en denk dat ik volgende week hiero terugkijk als een leuke week
alweer verlengen… spannend hoor!!
denk dat de halve finales heel anders worden, aangezien nu de gele kaarten tellen en de schorsingen uitgezeten moeten worden…
Nou, vind het wel een beetje langdradig worden zo met dat voetbal. Komt misschien ook wel omdat de spanning er in ieder geval voor mij, wel een beetje af is.
Ik ga er ook maar eens op tijd in. Heb het ook wel een bietje gehad vandaag. :unibrow:
Jullie ook allemaal weltrusten en tot morgen weer en Beps… sterkte met de uitslag. Maak je niet te sappel…komt vast allemaal weer goed! Pffff… hoor wie het zegt? Zat/zit zelf ook altijd in spanning, maargoed ik probeer je toch een hart onder de riem te steken.
@beps…slaap lkkr…!! @bloem…het huis weer voor je alleen…lkkr @crazy…dikke (K) voor jou…!! @roanna…op visite geweest…en chinees gegeten lkkr @trl…zware dag gister… @marion…druk druk druk met de beestjes…
ikke stuk met de kids gewandeld…maja…niet moe te krijgen he
ikke nog ff op de bank, en dan naar bed…slaap lkkr all
@ filiz, slaap lekker
@ roanna, weet ik nog niet, beetje ouwehoeren waarschijnlijk, koppie thee drinken, tussen de bloembollen fietsen, strand wandelinketje maken ofzo…