Ik was er al, maar eerst ff met hubbie zitten ontbijten enzo… Maag is van slag…pijn…onrust van binnen(het duurt te lang, uitslag morgen, spanning enzo enzo enzovoorts) We wachten weer af!!
@Bloemmie: 120 min voetballen, ruim 30 graden… En dan slappe hap… Nee sorry, ik neem mn petje af, want zij konden niet meer wisselen.
De harde werkers hebben het dan ook gehad…dat is logisch! Dat ze slechter waren, we blij mogen zijn dat we niet met tig-1 ingemaakt zijn,…EENS!!! Heb ook best het idee dat er deze week een hoop in die koppies omgegaan is… Maar goed ze komen naar huis, het is klaar en over… Weg met de vlaggen…
Nu hubbie naar zn werk helpen, en rusten, want het gaat gewoon niet vandaag…
@kaylo…fijn te lezen dat je het naar je zin hebt…!! geniet maar lkkr verder…!! @beps…maag van streek, weer meer pijn (K) hoop dat het in de loop van de dag zakt @roanna…kop op t is niet anders…anders sla je de voorpagina maar over…hihi
@ beps ja ach, iedereen een andere mening he?! ik vind het wel echt jammer voor jullie dat het “supporteren” voorbij is.
misschien de maag aan t opspelen ivm de drukke dag van gisteren? de spanning van afgelopen voetvalavond en de stress voor morgen… vooral lekker rustig aandoen schatje!
@ roanna owg en alles dan ook nog groot uitgemeten op de voorpagina?
@ filiz en linda aan t werk
@ kaylo ons een beetje jaloers maken vanuit ADR geniet er lekker van
gaap ikke moe en gesloopt. om 4h richting skiphol…
en morgen weer werken.
@Marion: Nou het krantje in de zon heb ik inmiddels wel uit. Wilden eigenlijk even naar de achterhoek op visite, maar het wordt hier momenteel zo aardedonker, dat ik dat nog even afwacht.
Jij ook weer druk geweest vandaag?
@Bloem: Ik wou er van week niet over beginnen, maar ik dacht ook al zo van, dat moet jou toch handenvol geld kosten. Maarja, nog effie’s en je mag ze uitzwaaien. Miss zie je het elftal nog op Schiphol. Komen vanavond terug, hoorde ik.
hier net regen en onweer
@ marion hoe lang moeten de beestjes de fles?!
@ roanna, ja t kost aardig wat en baal vooral van de efteling… als t nou nog leuk was geweest… maar goed, zo gaan die dingen nu eenmaal, nix aan te doen…
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Cynthia: 12 juli - Rome!!
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
Ik ook weer thuis en ben kapot,vanmorgen half 11 was ik weer thuis en gelijk me bedje ingedoken,maar nog steeds niet uitgeslapen,dus vanavond er maar weer vroeg in.
Waren zaterdagochtend veel te vroeg in Basel vond ik (half 10) eerst ff bij het stadion wezen kijken,maar helaas was alles afegsloten toen naar de stad gelopen,waar het al aardig oranje kleurde en er op verschillende pleinen grote schermen stonden.Eigenlijk was het veel te warm en weinig schaduw dus eind van de dag hadden we echt wel de pap op.Uiteindelijk zijn we bij de oevers van de rijn gaan zitten,waar het ook al aardig druk was,vanaf de oevers konden we het scherm op de brug goed zien,dus daar gebleven en ook de wedstrijd gekeken.Helaas niet zo afgelopen als we gehoopt hadden,maar hadden ze maar wat meer inzet moeten tonen vonden wij.1 uur vertrokken we weer uit Basel en nu gelukkig weer thuis,zware dag gehad…
@ trl oeffff dat klinkt heel erg vermoeiend. niet echt een doel, beetje hangen in een drukke stad en dan ook nog eens niet gewonnen. Ik hoop dat je het wel gezellig hebt gehad en lekker hebt kunnen lachen en ff nergens aan denken!
ikke dus ook weer thuis…
poe-hee wat waaide het onderweg zeg. overal ook zand enzo… awhhh wat een heerlijke rust in huis
Bloem,was ook zeker vermoeiend en denk dat ik nog wel aan paar dagen nodig heb om bij te komen.Maar gezellig was het zeker gedachten even verzet,maar toch kom je latijd wel weer wat tegen dat je ff gaat denken…
En jij,een vreugde dansje gedaan nu je je casa weer voor jezelf hebt?
nee dat niet, maar tis wel lekker rustig! en stil, geen 3 talen in mn hoofd, geen zeurderig “mamaaah?” mn pc voor mezelf weer, konijntjes rustig, geen gespring op de bank, 1001 x de deur open en dicht, etc…
Zoooo me paps en mams kwamen ff langs,hebben een nieuwe televisie gekocht en ik heb zomaar hun oude gekregen:biggrin:,heb nu dus ook een platte tv joehoeeeeee…
Bloem, de rust weer terug, geniet er lekker van!
TRL, voetbalweekend meegemaakt, helaas verloren. Jammer, maar ik vond wel dat ze verdiend hebben verloren.
Beps, ik wil je sterkte toewensen. Geloof dat er morgen een uitslag komt van iets of zo? Wat het ook is, sterkte en geluk ermee.
iedereen: ik denk aan jullie en ben jullie echt niet vergeten. Zal even in het kort vertellen waarom ik hier niet meer post.
Door omstandigheden heb ik een enorme zware tijd achter de rug, heeft ook met relatieproblemen te maken. Afgelopen dagen is dit tot een hoogtepunt gekomen. Manlief en ik zijn door een diep dal gegaan, maar na veel praten, huilen enz. zijn we tot de conclusie gekomen dat we samen ervoor gaan en het niet gaan opgeven! Dus we kijken vooruit en proberen niet meer achterom te kijken!
Veel zin en gelegenheid had ik dus niet om het internet op te gaan, of welk forum dan ook te bekijken. Laat staan te posten. Heb wel geprobeerd een beetje bij te lezen zo nu en dan.
In elk geval zijn jullie me allemaal nog even lief hoor! En sorry for dit ego bericht.
jajajaaja!!! Goed voor jou TRL!!! En dat maakt het ‘zure’ van gister weer een btje goed… Klonk idd vermoeiend…
@Bloemmie: Heerlijk, niets om je heen, je eigen ding, in je blote kont(als je dat zou willen) door het huis, nergens op hoeven letten… In je neus boren zonder dat er iemand kijkt :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: