TTT Deel 93. Nog 7 te gaan.

Lieve lieve Marion, J en N!!!

Jullie vergeten we natuurlijk ook niet!!! Eindelijk weer naar Side!!! Het is jullie gegunt!!! Een hele fijne reis, en geniet er maar lekker van!!!

http://www.verhulst-nv.com/fotos/1282007183652-side%20harbour.jpg

@Cyn
Tanks, gaan we doen meis … en warempel … schiet gewoon effe vol!!
Jullie zijn ook van die schatten allemaal.

Hihi, Cyn was me voor
Wilde ook vanmiddag voor Marion een plaatje zoeken, kan niet goed op het werk
Marion doet dat altijd zo leuk voorons, zij is nu aan de beurt…

Marion!! Heeeeeel veel plezier in Side en kom maar hoor… geef ik je m’n hele brede schouder even.

Hier echt geen gekkenhuis… vandaar dat ik niet heel actief meetik

mannen zijn inderdaad geen praters… :slight_smile: Ben alleen bang dat ik beter gewoon niets kan verwachten, kan het ook niet tegenvallen :wink:

Heb iets gemist op de meeting geloof ik! Waar heb je die hele brede schouder zitten ;):D:p ?

Pffff ikke ben moe
Heb zo slecht geslapen vannacht(spanning)

Morgen heb ik toets engels, die ga ik ook gewoon doen…
Nog 1 uurtje

Marion: :kus: je hebt het toch ook verdiend!!!

Pffffff hoe is het bij jullie???
Ook zo warm??? Of vochtig heet???

oke meiden ik sluit hier langzaam af
zo naar huis, en meld me weer als ik er ben…

tot straks

Beps : ik denk dat je je toch een beetje te druk maakt lieverd, nog een tandje terug doen misschien. Het is nu echt niet meer warm, hier 20.5 graden en geen zon, maar warmte zit nog beetje in de gebouwen he
Damber : 1 tel.gehad das niet zo veel he, geen sms of mail ook?Nou ja iig kan niemand je dat fijne vlindergevoel afnemen toch
Viva : is vandaag ook weer lekker op dreef zo te lezen, meisje kijk jij ook maar een beetje uit, straks lig je gevloerd en daar heeft niemand iets aan
Maian : wat zul je een heerlijke tijd krijgen en laat je lekker verwennen door die Turken he, zijn daar supergoed in
Trl : het kleine mensje nu ook echt voelen bewegen, alles komt goed
Bloem : ben benieuwd naar je speciale nieuwtje
Roanna :vanmiddag op de kleinkids passen, dat is toch gezelli
Cyn : laatste daagje deze week. Nix doen waar je geen goed gevoel bij hebt dat is altijd het beste

@cyn
Dat is schrikken van je buurman, zo zie je maar dat je echt moet genieten van het leven want voor je het weet……
Als je alleen naar de condoleance gaat is het toch goed!

@beps
Je blijft maar sukkelen met je gezondheid zeg, gelukkig nu wel het begrip van de manager!

@bloem
Vakantiegangers gelukkig weer weg en je huis weer voor jezelf. Nu nog bijkomen van de drukke week. Verjaardag van paps gehad, nog gefeliciteerd!

@damber
Nog steeds in love maar zonder veel verwachtingen, wel lekker terug naar Kreta met mams!

@filiz
Afscheid nemen van alles en iedereen, komt nu wel erg dichtbij hè.
Nog even en jullie zijn lekker samen in Turkey.

@linda
Bijna met de familie op stap, heel veel plezier! Weet je al waar jullie heen gaan?
En voel je je alweer wat beter.

@marion
Nog 1 dagje en dan is het zover. Heel veel plezier in Side met N en J.
Na alle geboortes, de vele flesjes, nw medicijnen en bezoeken aan het radboud heb je nu wel een vakantie verdiend. Ik hoop voor jullie dat het met de moeder van N. goed blijft gaan.

@raak
Geen ziek, zeer of andere ellende J

@roanna
Een hele dag in het ziekenhuis doorgebracht en nog steeds weten jullie nog niet wanneer kokkie aan de beurt is. Wat vervelend dat afwachten. In ieder geval veel plezier met de kleinkinderen vandaag.

@viva
Het hele huis op z’n kop gehad, na al die drukte die je de afgelopen tijd al hebt gehad. Denk je ook nog een beetje aan jezelf??

@trl
Balen dat je niet lekker in je vel zit. Hier mag je altijd je hart luchten hoor, geen probleem. Gelukkig dat je wel bij je moeder terecht kunt. Het kleintje gevoeld, is hoor dat je daar weer een beetje vrolijker van wordt. Hoe is het bij de verloskundige gegaan?

Ik weer terug van de verloskundige en het hartje gehoord,wel lekker hoor.Het groeit als kool zei zei of eigenlijk zei ze het groeit tegen de klippen op.Ik zei als het maar geen reus wordt hahaha.Maar voel me weer iets lekkerder en kon altijd terecht,zij weten ook van de situatie af.
Dinsdagavond ga ik voor een pretecho…

Zussie,lekker verliefd en geniet ervan.1 smsje hij zal het ook wel druk hebben.Hi5 ken ik wel ook ooit op gezeten maar vond het niks.Maar als je zo contact kan hebben is dat natuurlijk leuk.

Marion,J en N,heel veel plezier in Side.Vooral genieten…

En nu nog even over mijzelf.
Ik ben maandag weer begonnen met werken en voor je het weet zit je er alweer helemaal in.
De telefoniste is nu op vakantie, dus met de andere meiden zijn we nu ook belast met de telefoon en de post etc. Nu is het nog best druk met de telefoon, maar meestal is het in de bouwvak wel een stuk rustiger.
Morgen gaat G. trakteren op het KDV voor zijn 1e verjaardag, dus moeder in de stress voor de traktaties :wink: Vorige week een cadeau gekocht en vanmiddag de slingers. Straks even bellen voor de taart. Toch wel speciaal hoor de 1e verjaardag.

@trl
Goeie beslissing geweest dus om heen te gaan!

@ mk gefeliciteerd met G’s 1e verjaardag! kan me dat vorig jaar nog goed herinneren :wink:
@ cyn doe wat je goed lijkt
@ marion kun je voortaan iets minder aantrekkelijk plaatjes plaatsen?
@ damber…1 belletje en een of ander H5 verzoek? je sms’t toch wel elke dag 100x met hem? msn? anders zou ik em lekker laten lopen …
@ trl gelukkig, lekker pret beleven met de echo!
@ viva, 10 maaltijden?! sodeju!! das veel!! :eek:

rest sorry, ff illigaal… dus…
nieuwtje: positief, maar nog geen nieuws :wink: hoor woensdag meer en als dat positief is heb ik een dillema en als het negatief is dan is er nix aan de hand :wink: :wink:

over pretechos’ en 1e verjaardagen gesproken…
jullie gaan weer bevallen??!!?

ben weer weg :dag:

TRL: gelukkig :smiley:

@bloem
Klinkt wel errug vaag allemaal :smiley:

Haha ja je maakt ons nieuwsgierig!!! :wink: