@Cynthia: Nou, als je al naar de condoleance gaat, hoef je toch niet naar de crematie te gaan, als je denkt dat je dat niet aan kunt? Je laat in ieder geval blijken op jou manier, dat je hun verlies en gevoel deelt, lijkt me. Ik heb dat ook weleens zo gedaan, als ik dacht van dat ga ik vast niet trekken. Ligt er vaak ook aan wie en wat het van je is.
Zo, ik ga me weer gereed maken voor het werk. Kokkie gaat zo ff de kleinkids ophalen bij onze dochter, omdat die moet werken en geen oppas heeft. Dus blijven ze een middagje hier. Ook wel weer eens gezellig, lijkt me.
:dag: Tot latersssss. Misschien nog wel een bevalling vandaag? :lol: :dag:
Tlr…yeah dat is hem/haar…welkom kleintje…:wub:
Bloem toy toy, wat het ook mag zijn
Cynnie niet iets doen waar je niet echt achter staat, condoleance is genoeg…
Marion de koffer bijna dicht, mocht ik je niet meer spreken een hele fijne vakantie met J. en N…(hopelijk gaat alles goed met de mams van N)
Linda ook bijna weg, een weekendje naar
Beps…examen ik zal voor je duimen…
en toen wist ik niets meer…
Vandaag ff naar paps, heb al weer 10 maaltijden voor hem staan koken vanochtend…nog even boodschapjes voor hem doen…zijn bed verschonen en de was ophalen, medicijnen klaar zetten…en dan weer verder hier in de toko…
Meiden mn manager vond het gezien mijn lichamelijke staat verstandiger vandaag geen toets te doen. Deze wordt opnieuw ingepland
Ik mag van hem ook nog niet meer werken.
pfff dat geeft rust… @Cyn: :kus: doe wat je voelt dat goed is…
@Beps
Errug he … maar niet heus … offer me heel graag op hoor :biggrin:
Geen examen en ook nog niet meer werken, een pluim voor de manager en wat meer rust bij jou.
@Roanna
De koffers staan al klaar, er zit alleen nog niets in. Heb al wel klaar liggen wat er mee moet dus dat scheelt al een hoop.
@Cyn
Doen wat voor jou gevoel het beste is, wil je liever niet in je uppie dan toch niet. Morgenavond ga je ook al.
@Viva
Al druk aan de kook geweest voor paps en straks de boodschappen en de andere huishoudelijk klussen. Hoe gaat het met de thuishulp? Zijn ze al gestart?
@Viva
Al druk aan de kook geweest voor paps en straks de boodschappen en de andere huishoudelijk klussen. Hoe gaat het met de thuishulp? Zijn ze al gestart
Ja ze zijn gestart 1x in de week komt de hulp, hij heeft recht op 2x maar dat duurt nog wel even, ben al blij dat er 1x hulp komt.
@Linda
Morgen op pad met je familie, even een weekend er tussenuit. Perfect getimed want de laatste weken heb je het erg druk gehad, heb je nu even mooi de tijd om bij te komen.
En dan onze Filiz …
Nog een paar dagen en dan is het zover, je gaat voorgoed naar Side, voor altijd bij je askim. Spannend meis!!! En wat zal het dubbel voor je zijn want hier laat je ook mensen achter die je erg dierbaar zijn. Voor zaterdag wens ik je een onvergetelijk afscheidsfeest. En voor zondag heel veel sterkte. Ga aan je denken in het zonnige Side , en dan later in de week doen we even samen een bakkie. En last but not least, wens jou en je askim …
@Cyn
Ook jij mag je koffer weer pakken in de tijd dat ik weg ben. Het is wel vroeg maar das beter dan helemaal niet he?
Je hebt de smaak te pakken dit jaar. Maleisie, Mexico, Scheveningen, Bulgarije … en nu ga je Rome onveilig maken. Een hoop te zien daar, werk aan de winkel als je thuis bent om van alle foto’s weer een mooi album te maken.
Wens ook jou …
Hij heeft 1x gebeld en hij heeft me uitgenodigd voor hifive punt com … verder niets van hem gehoord… ben bang dat ik een beetje naief ben… maar goed… verliefd zijn is een heerlijk gevoel… Euhm… Grieks… gister de cd-rom ontvangen… maar ik spreek het nog niet vloeiend hoor hahahha