met leil bedoel ik uiteraard leuk ![]()
kijk zo heb je toch weer berichtje meerā¦dan wanneer je gaat aanpassen
2 Om het uit te leggen haha!!
Meiden ook ik ga naar boven. Niet om op niveau te praten, maar om mn kop te houden :lol:
Tot morgen
:dag:
daarom zit ik altijd in de kelder te wwāen ![]()
hahaā¦ik ijl geloof ikā¦
tijd om naar bed te gaanā¦
slaap lkkrā¦!!
Mar: 5 juni Istanbul/Marmaris ![]()
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Bloem: 13 juni Friesland
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
En dan de verjaardagen nog ā¦
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
Goedenmorgen :zon02:
Hier een flauw zonnetje
Maar een onweer vannacht dat wil je niet weten!!!
Hele dag werken(maar wel later beginnen)
Tot straks!
goeiessmorgesssss juffrouw jannies
ikke ook er weer uit, nog een beetje wazig, soezig en met traanoogjes.
onweer was hier ook heftig, heeft volgens mij nix geholpen, maar zal blij zijn als ik weer de klimaatbeheersing in mag ![]()
anyway ikke vroeg beginnen vandaag, want moet vanmiddag weg⦠ppfpfp
@ roanna nee hoofdpijn is van te hard werken en te weinig drinken denk ik⦠mn hoofd krijgt geen rust, maar komt wel goed
Goedemorgen :dag:
FIliz, succes vandaag!!! Ik ga voor je duimen!
bloem, telefoondiensten horen er nog steeds bij
Dit wat ik nu doe is een extra aanvulling op wat ik ānormaalā doe ![]()
Beps, hoop dat de airco vandaag gemaakt is
Toos, ben benieuwd hoe Celine was ![]()
Gisteren leek het net een hororfilm. Ik ben echt niet bang voor onweer, maar als de kopjes in de kast staan te trillen heb ik we zoiets van āoke, dit vind ik niet heel leukā⦠EEN PAAR KLAPPEN!!! EN FLITSEN!!!
![]()
Echt niet normaal meer!!! Jessy keek alleen op toen het gerommel echt boven ons hing en zelfs het bed trilde, verder heeft madammetje lekker geslapen⦠zoān braaf puppy
![]()
jessy had gisteren een teek, ik heb natuurlijk alles voor Jessy in huis⦠behalve juist ja⦠een tekentang, deze dus even bij buuf geleend. Krijg ik te horen dat Jessy de hele dag zit te janken als ik weg ben :? Deze buuf woont een stukje verder weg, dus ook even aan de naaste buren (die altijd thuis zijn) gevraagd of zij Jessy ook horen⦠zij horen haar niet maar zeggen dat ze daar ook niet op letten hihi (dus ik zeg, daar hoef je niet op te letten hoor om dat te horen)⦠Even aankijken dus, maar ik vind het vreemd dat buren die verder weg wonen haar wel horen en de naaste buren niets horen⦠vreemd
@Damber: Anders eens kijken of je een bandrecorder/cassete of weet ik veel wat kan laten meelopen overdag(iets dat minimaal 3 uur opneemtā¦) Ach mss hebben ze aangebeldā¦Jessy janken⦠jankt 30 minā¦buren weer aanbellenā¦en ja dan jankt ze de hele dagā¦(hebben wij gehad!) Of zorgen dat ze iets zietā¦janken omdat ze wel allerlei dingen hoort maar niet weet wat er gebeurt⦠Suc6 en sterkteā¦
@Bloemmie: Tot straks ![]()
goede morgenā¦
@bloemā¦voeg beginnen
@bepsā¦lkkr laer beginnen
@damberā¦germā¦n teekā¦
lief dat je wil duimenā¦maar gitser kreeg ik te horen dat de presentatie niet doorgaat, omdat van het weeken een leraar is overledenā¦vandaag begrafeningā¦dus er vervallen veel lessenā¦
de presentatie is nu verzet naar de 16eā¦
iedereen een fijne dagā¦!! xx
Goede morgen
Hier nog geen zon te zien, een grijze lucht en het regent. Gisteravond wel flink onweer, aan 1 stuk door flitsen, wel een minuut of 10 achter elkaar. Zet niet snel de computer uit maar gisteravond toch wel. En dan val je in slaap he.
@Filiz
Geen presentatie omdat de leraar overleden is, was wel schrikken voor jullie of niet? Nu uitgesteld tot de 16e.
@Beps
De hele dag aan het werk vandaag.
@Bloem
Is de hoofdpijn over nu?
@Damber
Idd vreemd dat de naaste buren Jessy niet horen blaffen en de buren een stuk verderop wel.
En ook ik vandaag langer naar kantoor. Nog geen zin maar dat maken we wel onderweg er naar toe ![]()
Zon ondertussen hier allang weg⦠Wel benauwd en onweer regen en flitsen!!
Maar goed, we moeten toch he!!
Dus⦠Op naar de oorlogskleuren, groenten en fruitjes al klaar,ā¦
goeiemorgen !
Wat een weertje gisteren ! Bij ons de ganse avond rommelen en bliksemschichten, pff⦠Niet gek van, hondjes ook nie ! Gelukkig deze keer geen wateroverlast gehad.
verder sluit ik me aan bij de update van Marion.
Verder niks te melden.
Wel shoppen tijdens de lunch :hihi: SLIPPERS !!
Ik kom ook weer even "goedemorgenā zeggen.
Ook hier momenteel donker. Moet hier de lamp aan, want blind typen lukt me nog niet. :idea:
Vannacht ook veel bliksem, maar weinig gedonder geweest. :storm:
Zo, zit nog wel in de doll, maar zo snel ff douchen en dan weer werken en vanmiddag naar zoān bus van de opsporing borstkanker, voor controle. Moest eigenlijk vorige week al, maar heb het kunnen verzetten naar nu.
Dan nog schapjes doen, dus mijn dag in alweer gevuld.
Meisjes⦠werkse allemaal en de vrijers een hele fijne vrije dag. Ben ook benieuwd hoe Toos het heeft gehad bij Celine.
Latersssssss :kus: allemaal.
Goeiemorgen,
Wat een weer gisteravond/vannacht. Wij moesten door de onweer naar huis, sch**t 7 kleuren. Felle flitsen en de weg stond blank tussen amsterdam en utrecht. Show was om 11 uur afgelopen, waren pas om 2 uur thuis
Celine was geweldig gisteravond, wat een showvrouw en wat een stem. Soms kippenvelmomenten. Ze had een mooie show, veel lichteffecten, bewegend podium, veel bekende nummers en wat nieuwe. Het was een topavond
Goeiemorgen!!!
Hier inmiddels droog, ga zo maar eens boodschapjes doen⦠Wil kaiserbroodjes met file american vanmiddag⦠dus ja dan moet ik dat wel gaan halen he ![]()
:dag:
@Toos: Oh, mooi zeg!! Kan ook haast niet anders he? Ik vind haar muziek over het algemeen ook heel mooi. Dus het was het geld meer dan waard!!!
Nu weer op naar je volgende optreden, al duurd dat nog wel even.
En dan lekker door zoān spooknacht terug naar huis. Huiveringwekkend. :retard: Ook niks voor mij zoiets.
@Cynthia: :dag:
@toos
En dan is het nog een heel eind van Amsterdam naar Zeeland.
Maar wel een superavond gehad!
@Roanna: Ja was het geld meer dan waard. Zou een volgende keer wel veldkaarten willen, zaten op een tribune met vooral wat ouderen en die bewegen niet zo. Lionel richie duurt nog even, kijk er wel naar uit. Hebben dat kaarten aan het podium.
Hoe ging het werk gister?