TTT deel 91, de 100 komt in zicht

olaaaa
wat een RUST hiero… ik denk, op mn gemakje alles bijlezen maar nix veel bijzonders…
uhm… ikke ook nix bijzonders
hard gewerkt, veel gedaan, hoofdpijn, alweer… anyway
zal eens t lijstje opscharrelen!

:turkey: Mar: 5 juni Istanbul/Marmaris :turkey:
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Bloem: 13 juni Friesland
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos

01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

@Raak
Je bent niet de enige die problemen heeft met het ontvangen van sms-jes. Ik kan ook geen sms-je ontvangen vanuit het buitenland, speelt al sinds oktober. Niet vanuit Turkije maar vanuit Kazachstan. Het ene moment komt er gewoon niets en heel af en toe geeft hij een melding dat ik een gemiste oproep heb terwijl er een sms verstuurd is.
Mijn sms-jes komen daar wel aan. Weet ook niet waar het aan ligt, we hebben al verschillende telefoons geprobeerd om uit te sluiten dat het daar aan ligt.

ik had 2 smsjes van TRL gekregen van een turks nummer, waarvan er duidelijk een stuk mistte … had het idee dat het er 3 hadden moeten zijn

dus zou goed kunnen kloppen denk ik

Goedenavond.

Hier heb ik geen ervaring mee, want ik krijg nooit (meer) smsjes uit het buitenland. Tot voor kort, kwamen die van mij wel altijd aan in het buitenland en soms wel meer dan 1 x. :unibrow:

echt waar?? dat lijkt me ook vervelend dat je dan telkens een sms krijg en dan kijk je, en dan is het alweer die sms die je al 100 x hebt gehad… en dat dan midden in de nacht enzo…
moet geen pretje zijn geweest om zoiets 40x te krijgen, maar ach, het brengt de boodschap dan wel over :wink:

Inderdaad Bloem. Lijkt me geen pretje zo bovenop de Mount Everest 300 x hetzelfde smsje te krijgen. :biggrin: Maar gelukkig is dat nu voorbij.

Ha, ha.

ja dat zou wat zijn als ik nu nog steeds elke dag hetzelfde berichtje zou krijgen
nou ja, weet ik wel dat je aan me denkt!!

@Bloem: Dat bedoel ik maar. Ik was maar wat blij met jullie smsjes en telefoontjes hoor. :kus: Mooi medium.

Tis erg rustig hier he? Iedereen weg zekers. :wink: Op vakantie, naar concerten, naar de club en daar zitten wij dan met ons goed gedrag!

Ach nouja, onze tijd komt nog wel. :zon:

pff warm hier, zit te wachten op onweer…

hier alweer gerommelt, 2flitsen en nog steeds benauwd. het mag idd flink knallen want dit is niet te doen…
heb ook knallende hoofdpijn… mhh… bedje? of nog ff tv…? wat is wijsheid?

Ikke aan de klets met De Puber op msn…
Hubbie tv, maar wij maken het ook niet laat

ppppf moeilijke keuze… bed of tv…mmmhh

Toch eens zorgen voor een tv bij je bed!!!
:lol:

Goede avond :dag:

visite weer weg en heerlijk gegeten al zeg ik het zelf :wink:
De overleggen hebben inderdaad met de promotie te maken hihihi Ik zit in de sjablonencommissie om een lang verhaal kort te maken, ik moet ervoor zorgen dat alle standaard brieven kloppend zijn (zowel in Nederlandse taal als op juridisch gebied :wink: ) Daar gaan veel overleggen aan vooraf :wink:

Hier nu ook onweer, het flitst en dondert goed en Jessy staart weer naar buiten hihihi

@ damber, heb je dan helemaal geen telefoondienst meer enzo? klinkt als heel wat anders dan wat je eerst deed
@ beps, die heb ik!! hahaha, alleen de tvkabel niet voorgetrokken, geen plek enneuhm stekker zit nie in t stopcontact

nou ja, ik heb besloten verstandig te zijn
word niet echt beter van de tv, dus… lekker slapen, morgen weer vroeg op!
slaap lekker allen

Zo, ik net even op zeer hoog niveau met de buren geklets. Zijn allemaal aan de klus in te tuin, dakgoten schoonmaken en ik dus ff met mijn hoofd uit het slaapkamerraam. Vandaar dat hoge niveau, want het ging natuurlijk nergens over. :lol:

Hier ook op het punt gestaan om noodweer te krijgen, maar het is toch over gewaaid en droog gebleven, op een paar druppels na. Het is nog wel zwoel buiten, maar heb er gelukkig geen last van.

@Bloem: He, wat vervelend is dat dan. Komt dus echt van het weer?

@Damber: Klinkt intressant die baan van je. Jij komt er wel!

Weltrusten voor hen die slapen gaan en werkse morgen weer. :dag::slapen:

daag…ikke net terug vant werk…moe!!

@bloem…hoofdpijn…nooit leil :frowning:
@beps…airco opt werk kapot…balen
@toos…nu lkker bij celine
@kaylo…nog maar een paar daagjes werken lekker
@marion…alleen vanmorgen/middag gewerkt…:slight_smile:

en toen was ik het alweer kwijt

oja…cyn aan de boterkip…

ikke nu nog ff snel presentaie voorbereiden…en dan slapen
tot morgen all…xx