TTT deel 91, de 100 komt in zicht

MK : haha ! Ja, inderdaad ! Maar zal voor morgen zijn, heb mijn bancontactkaart nie mee ! Niet slim natuurlijk :frown:

:ninja:

Daar ben ik weer, wat een weertje zeg, was vanmorgen al echt warm onder het werk, zelfs met de ventilator aan. Gelukkig hoef ik vanavond niet
Veel gekletst maar heb weinig onthouden.
Toos heeft de nachtdiensten er weer op zitten
Damber is keukenprinses vanavond en krijgt visite
Viva slaapt goed in Turkije, eten niet je-van-het maar het is te doen
Filiz is klaar met het project
Bloem heeft genoten van de pide gisteren, kan niet anders want die is ook erg lekker
Beps gaat geloof ik doner eten vandaag
Raak is aan het bijlezen

En toen was het koppie leeg …

Hello! :retard::slapen:

Nee ik ben niet wakker… en wordt dat denk ik ook niet meer vandaag… :smiley: Heb 2 nachten heel slecht geslapen, 1 door een mug, en afgelopen nacht door mijn hoofdpijn… Voel me dus brak, heel brak!! Zit hier ook met 1 oog half dicht… Dacht de mug te slim af te zijn… door bijna helemaal onder mijn laken te gaan liggen… Ja… prikt hij dus in mijn wenkbrouw… en daar zit nu dus een dikke vette bult op… die langzaam aan zakt!!! hahaha

Maarrrrrr ik heb wel bijgelezen!! (blijf je wakker van)

Marion+Roanna: alle 2 een i-poot… Nice… jammer dat ze alleen nog maar grijze hadden… Ik heb lekker een zwarte nananana :wink: Nee just kidding!

Damber: wat lief zeg dat Jessy zo dapper is!! En ben blij dat je mams en paps toch een beetje genieten van de vakantie…

ehm…

Bloem+Beps: werkse vandaag!!!

Verder weet ik het echt ff niet meer :frowning:

:dag:

marion : ga maar op zoek naar een foto, je hebt hem ! :wink:

Stillekes hier …

:slapen::slapen::slapen:

@kaylo
Druk aan het werk, alleen deze week nog maar en alles moet natuurlijk nog wel af voordat ik wegga.

@Cyn
Ook al slecht geslapen. Ik heb van vrijdag op zaterdag amper een oog dichtgedaan. Zaterdag was het ook laat voordat ik sliep. Vannacht gelukkig beter geslapen.
Een dik oog door een mug, das lastig, hopelijk is het weer bijgetrokken als je aan het werk moet.

@Kaylo
Hij staat erop hoor … de foto. Je kan er weer tegenaan.

@MK
Al flink aan het aftellen … een lekker gevoel he?

Goeiemiddag,
Kom net uit mn mandje en zou nog uren kunnen slapen
@Marion: Mooie update hoor, sluit er maar bij aan
Ga zo eens even badderen om goed wakker te worden en straks op naar amsterdam

toos : have fun vanavond bij Celine !

Zit net te denken : 3, 5, 9, 10 en 12 juni nog werken, dan heb ik gedaan voor 4 weken !

@kaylo
Dat is niet veel meer, lekker hoor.

@toos
Heel veel plezier vanavond!!

Dames, ben ermee weg ! Ga sporen !

tot morgen ! :dag:

Zo ik heb het ook overleefd…
Hier de airco in onderhoud werkelijk TE HEET!!

Tot vanaaf

Hello ladies, helaas vandaag niet veel tijd gehad:(Heb wel helemaal bijgelezen nu.Sluit me uit tijdgebrek bij de prima updates aan.
Toos : heeeeel veeeel luistergenot bij Celine Dion vanaaf
Hoop dat ik morgen weer wat meer tijd heb. Alles is verder ok.
Voor iedereen een heel dikke:kus:Pas vanavond op de kleinkids dus kan niet langskomen, moeten nl altijd spelletjes spelen op de laptops :lol:
Klein vraagje tussendoor : ik heb de laatste 2 weken problemen met sms die niet aankomt uit Turkije bij mij en als ik verstuur ook niet. Zijn er meer met klachten? Probleem is niet alleen naar Turkse providers maar ook naar Nederlandse.:confused:

@beps
Dat is balen als de airco het niet doet.
Wij hebben geen airco, maar ik zit gelukkig beneden, dat scheelt zeker 3 graden met boven.

@raak
Veel plezier met de kleinkinderen.

Ik druk!!! :smiley: Beter!!!

Over een uurtje lekker naar huis… Eten vanavond Boterkip… is een indiaas recept… Heb het in Maleisie gegeten… echt heeeerlijk!!! :D:D:D:D Heb nu al trek :wink:

Zo meiden. Ikke ook allang weer thuis. Het ging heel goed en nergens geen last (afkloppen) van gehad. Nog een poosje met kokkie in de tuin gezeten en nu ff een hapje eten.

Tot latersssssssss. :wink:

Meiden fijne avond!!!

:dag: