Dat is balen beps; geen zin in werk en geen dagen meer
Zojuist belde Viva, ze hebben onwijs mooi weer en Viva slaap eindelijk ook eens een gat in de dag! Het eten in het hotel is niet bijzonder, maar het is te eten. Het is er enorm warm!! Ik had gevraagd of Viva voor mij voor een armband wilde kijken en ook daarvoor is ze geslaagd JIPPIE!!!
Ik ga afsluiten, ga nog even met Jessy aan de wandel! Denk niet dat ik vandaag nog online kom, zit de hele dag in overleg en vanavond natuurlijk viezwiete!!
jeetje wat een vroege vogels allemaal!!!
@ damber, wat moet jij ineens veel overleggen, heeft dat met die promotie te maken??
@ beps ik ken t ik ken t ik ken t… alleen… ikke neem gewoon dagen, das t voordeel van uzb… (maar geen geen werk geen geld natuurlijk)
anyway
5 hele dagen werken… poehhee… owh nee, waarschijnlijk vrijdag ochtend vrij omdat ze nu eindelijk voor t asbest gebeuren komen…
@Damber: Fijn voor je ouders dat ze lekker bij kunnen tanken. Ach en dat eten komt ook wel goed. @Linda: Heel veel plezier in CP:vak01:
Meer dan dat is niet blijven hangen, ben vreselijk gaar en ga zo mn mandje opzoeken. Gisteravond laat heeft het hier vreselijk gegoten, nu een beetje mistig en het beloofd een warme benauwde dag te worden. Vannacht een rustig nachtje geweest, maar blij dat het er weer op zit. Ik ga een beetje scheel kijken en met een dubbele tong kletsen, dus tijd om te gaan slapen.
Voor degene die moeten werken, werk ze en niet te hard zweten en voor degene die vrij zijn, geniet van de zon vandaag:dag::dag:
Zo, een beetje hier thuis wat gedaan en zo maar weer proberen of het weer gaat lukken op het werk. Maar dat zal wel goed komen.
@Linda: Nee Linda, zou eigenlijk vorige week wat uitslagen (hartscan) krijgen en die heb ik afgebeld, omdat ik toen in het (ander) ziekenhuis lag en moet nu de 17e Juni ervoor terug.
Veel plezier :vak01:
Verder heb ik niet veel te vertellen momenteel.
Iedereen werkse weer en voor de niet werkenden… een fijne zonnige, warme dag gewenst.
goede morgen…
ikke ook nog niet veel te melden…slecht geslapen…vanacht nieuwe poging;)
dadelijk te werk…
@toos…vind het altijd zo n leuke plaatjes die je plaatst…!! @beps…balen van die dagen… @damber…bericht uit turkije gehad…:Djmmr van t eten…maar ach daar heb je andere oplossingen voor…!! @marion…te werk…
en vele andere ook…