Truste slapers… :kus: en werkse
morgen weer.
hahhahaa
waar is mijn ipod dan??? ben al jaren lidddd!!
maar gelukkig hebben we lijstjes en handtekeningen
dus
@ linda en toos, veel plezierrrrrrrrrrr
wat gaat iedereen vroeg slapen? of ligt t aan mij dat ik zo laat wakker was ![]()
@bloem: ikke ben nog wakker hoor
Goede avond :dag:
J. geslaagd voor brevet, super joh!! Feliciteer hem maar ![]()
Linda, veel plezier en een goede reis!!
Euhm, na 1 jaar lidmaatschap DDD een Ipod
Pide voorbij zien komen en verder alzdinges hoor :?
Ik vandaag naar de pasar malam geweest, heb maar liefst 3!! spekkoeken meegenomen MJAMMIE!!! 2x pandan en 1x speculaas, heb ze braaf in de vriezer gestopt want je kon bij elke kraam proeven en dat heb ik me geen 2e keer laten vertellen hahhahha Verder nog een pastei-tje gegeten, maar die heb ik wel eens lekkerder gehad, pandancake gegeten en Sate Ayam en toen zat ik best vol. Daarna samen met schoonzus en Jessy naar stal gegaan, hebben lekker in het park gelopen met hond en paard, het weer was er super voor! Daarna heeft m’n schoonzusje hier gegeten, andijvie-stampot die ik gisteren klaar had gemaakt. Gelijk afgesproken dat mijn dinnetje, haar a.s. hubbie en schoonzusje hier morgen ook eten hihii daantje gaat koken
dus ook de maandagavond is nu gevuld ![]()
en natuurlijk gefeliciteerd met het nieuwe deel ![]()
Weet niet meer wie het gevraagd had, maar ik heb niets meer gehoord van mijn ouders. Hebben dat ook zo afgesproken, zij moeten rust hebben en genieten dus niet naar huis bellen. Ik ga hun ook niet bellen of zo, alleen als er echt iets is… vrijdag zijn ze er weer dus mochten er ‘kleine’ dingen zijn dan horen ze dat vrijdag wel, tot nu toe gaat alles goed en hopen dat DAT zo blijft
@damber: dank je jij ook veel plezier morgenavond samen met je gasten
@Bloem: Al jaren lid van de DDDD? Dat kan niet eens, want zolang bestaan we nog niet eens. ![]()
Dan erbij… ben ik eerst nog. Ik ben in Juli al 5 jaar member. Krijg misschien dan wel een reisje aangeboden door Xander en … hoe heet zijn broer, nou ook alweer? ![]()
Twas trouwens nie zo druk bie de bank. Was zo klaar. ![]()
@Damber: Goeie afspraak met je ouders. Doen wij zowiezo altijd. Bellen alleen als we goed zijn aangekomen en als we weer naar huis gaan en verder alleen… indien nodig!
Leuke dingen heb je weer gepland. Zo komen jou dagen ook wel vol en gaat het voor jou ook al opschieten naar de vakantie. :arrow:
Roanna, ja inderdaad! Wij bellen alleen als we heel zijn aangekomen in het land van bestemming, verder niet op de terugweg of zo! meestal wel een keer tussendoor, maar niet als we 1 week weg zijn
Nou ik ga m’n bedje opzoeken, morgen gaat Jankie weer vroeg af
Slaap lekker allemaal!!!
@ roanna echt zo typisch voor een ddd-er om te vergeten dat beps en ik de DDDD-group hebben opgericht ![]()
hahaha…
@Bloem: Ha, ha, ha, Nouja zeg! Ik benoem je persoonlijk tot ERElid :crybaby: :biggrin: van de club van de DDD.
Maargoed, ik ga nog ff een bietje surfen en er dan ook maar eens op tijd in.
Iedereen weltrusten en tot morgen. Slaap lekker .
@Linda: Nogmaals… heel veel plezier en geniet ervan. :vak01:
@ roanna surf-se!!
@roanna: dank je en slaap lekker komende week kreeg je toch de uitslag he?
@damber: slaap lekker en werk ze morgen
@ linda veel plezier!! geniet en tot snel weer :dag:
ikke ga ook maar es naar bedje toe… kom er net uit, maar goed!
Goedemorgen :dag:
Ben al helemaal klaar (gedouched, aangekleed, kleurtjes op, haartjes gedaan) en het is eigenlijk nog veul te vroegm hoef namelijk pas over 1 uur hier weg
het lijkt hier een mooie dag te gaan worden als ik naar buiten kijk!!
Nu ik dan toch de eerste ben (wat niet vaak voorkomt) dan ook gelijk maar even het lijstje erbij gepakt
:NETHERLANLinda - 2 juni CP De Kempervennen:NETHERLAN
Mar: 5 juni Istanbul/Marmaris
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Bloem: 13 juni Friesland
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
Linda Veel plezier… Wij zijn er al eens geweest, en het is er toppie!!!
(hihi, Marion, ik kon het niet laten!!!)
Geniet, en kijk vooral rond!!!
Ik ook weer wakker, en bezig alles op orde te krijgen
Vanaaf komt de meisjespuber ff zonnebanken en mee eten, en van de week moeten de haartjes weer gedaan… Hihi, ze vinden de voordeur nog steeds (bijna) allemaal!!
Vandaag werken dus… geen zin, en we moeten nog een week…(Werk nog steeds leuk hoor, maar ik heb gewoon zin in vrij, een hele week ofzo… maar helaas, geen dagen!)