TTT deel 91, de 100 komt in zicht

yeah…:Dweer n nieuw deel…gefeliciteerd…!!

@linda…veel plezier de komende dagen in cp…!!
@toos…jij morgen naar celine dion…lijkt me super…veel plezier…!

sory…van de rest niet echt op de hoogte, maar wens iedereen nog een fijne avond…xx

@filiz: dank je gaat helemaal goed komen

@toos: weet niet zeker maar denk niet dat ik hier morgenvroeg nog langskom dus wil je heel veel plezier wensen voor morgenavond

@Linda: Jij heel veel plezier in CP, geloof dat het weer redelijk blijft. Dus dat is mooi mee genomen
@Filiz: Lekker gevoel dat je project klaar is, nou nog het laatste deel.
@Roanna: Het is wel een beetje zuur dat je nou niet weg kan he. Hopen maar dat kokkie gauw wat weet wanneer hij kan
Heb ook veel zin in Celine Dion, blijf morgen maar zolang mogelijk slapen ondanks dat het 25 graden wordt. Anders heb ik er helemaal niks aan en das zonde

@Toos: Och jee ja, jij gaat morgenavond ook nog weg. Tja, kan het bij jou allemaal niet meer bijhouden hoor, maar jij ook heel veel plezier bij Celine. :dag:

@toos: volgens mij ook redelijk goed weer, heb net tas met hardloop spullen ingepakt wil proberen om daar ook nog een paar keer te gaan lopen

@roanna: kun je t niet meer bij houden of was je nou lid van de DDD-club?

@Roanna: Je kan het nog aardig bijhouden. Je kunt je lidmaatschap haast wel opzeggen van de DDDD club

@Toos: Ja wel een beetje zuur, maar vind het nu even niet zo erg meer. Jammer genoeg heeft kokkie nog steeds niets gehoord, maar onze tijd komt nog wel. (hoop ik)

@Linda: Voor ik het wel vergeet, je weet met mij maar nooit…

Hele fijne vakantie. Lekker uitrusten en genieten daar. :vak01: :vak01:Goeie reis ook! :dag:

Nee joh, ik blijf nog wel een poosje lid, want als je een jaar lid bent, krijg je een ipod of zoiets… Dacht ik. :stuck_out_tongue:

@roanna: tja ik ben net twee weken lid, nog 52 weken te gaan en dan krijg ik ook mijn aandenken

@Roanna: Tuurlijk komt jullie tijd ook en dan is het je extra gegunt. O leuk, krijg je ipod als je een jaar lid bent, nou ja zetten we toch gewoon op marktpl**ts

Wat zouden we krijgen als we 100 delen volgeklept hebben? Denk een voetreis naar rome of zo

@toos: ja ben ook benieuwd wat we dan krijgen haha

Zou een meeting op kosten WW wel heel leuk vinden, dus Hans, ideetje??? Mag je ook mee;)

@toos: leuk idee

Ik ga nog even bankhangen, dussss nog een fijne avond en voor straks welterusten.:dag::dag:

Of een bamboefiets? :drugged:

Ja, ook een leuk idee van je Toos. Kan Hans er nu alvast rekening mee gaan houden. Ja toch Hans?

Meiden ikke ben te bed…tenminste… Ikke kijk nog ff, en dan te bed
Tot morgen!!!
:dag:

Oke Toos. Lekker nog een nachtje crocken en dan zit het er weer op voor voorlopig.
Crockse zo hoor! :thumbsup:

Ik nog ff… nee… niet op de bank, maar naar de bank. Heb hier nog een paar rekeningen liggen. Kunnen maar beter weg zijn.

Ik ga er ook even van tussen. Latersssssssss